Haluaako joku ennustuksen? Vastaanotto on auki
Kommentit (98)
Mitä tapahtuu joulukuussa minun elämässäni 2020?
Viimekerralla kun minulle ennustettiin, niin meni ennustus ihan pieleen.
Ennusta minulle. Milloin eksäni tulee ottamaan minun yhteyttä ja/tai miten?
Vierailija kirjoitti:
Viimekerralla kun minulle ennustettiin, niin meni ennustus ihan pieleen.
Ennusta minulle. Milloin eksäni tulee ottamaan minun yhteyttä ja/tai miten?
Käy myös ennustus millainen tulevaisuus minulla ja eksälläni tulee olemaan.
Mies omaa epävakaan diagnoosin. Eilen raivostui mielestäni tyhjästä (mies oli tekemässä mulle ohareita ja ilmaisin ettei tunnu kivalta enkä itse tekisi niin).
Kehitti järkyttävän riidan josta sai syyn jättää, kuulemma kaikki on pskaa, mielestäni meillä meni mukavasti ja rauhallisesti.
Käski jättää rauhaan, laittoi estoihin ja on tänään ottanut estot pois.
Meinaakohan tuo itse ottaa yhteyttä?
On tehnyt samaa aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies omaa epävakaan diagnoosin. Eilen raivostui mielestäni tyhjästä (mies oli tekemässä mulle ohareita ja ilmaisin ettei tunnu kivalta enkä itse tekisi niin).
Kehitti järkyttävän riidan josta sai syyn jättää, kuulemma kaikki on pskaa, mielestäni meillä meni mukavasti ja rauhallisesti.
Käski jättää rauhaan, laittoi estoihin ja on tänään ottanut estot pois.Meinaakohan tuo itse ottaa yhteyttä?
On tehnyt samaa aiemminkin.
Älä ota milloinkaan enää häneen yhteyttä.
Kohtaanko uudelleen ihastukseni kohteen ja onko siinä mahdollisuus syvempään suhteeseen. Minkälaiset tunteet miehellä on?
Vierailija kirjoitti:
Kohtaanko uudelleen ihastukseni kohteen ja onko siinä mahdollisuus syvempään suhteeseen. Minkälaiset tunteet miehellä on?
Magneettinen vetovoima. Perusmerkitys on rakkaus. Joskus kuvastaa valintatilannetta joko rakkaudessa tai työssä. Viesti voi koskea niin ihmissuhteita kuin työelämää. Kuvastaa liittoa kuten avo- tai avioliittoa. Parisuhde tai ihmissuhde opettajana elämänkoulussa. On aika miettiä parisuhteen merkitystä. Kortti voi merkitä uutta rakkaussuhdetta, jos sellaista ei vielä ole tai vanhan suhteen uudistumista. Sen oikean löytäminen työssä tai suhteessa. Valinta partnereiden välillä. On valittava tiensä myös työelämässä.
Tulen hieman myöhemmin taas paikalle hetkeksi.
E
Ennustatko mulle rakkaudessa? Ei tunnu vaan löytyvän ketään sopivaa. Olen onneton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Magneettinen vetovoima. Perusmerkitys on rakkaus. Joskus kuvastaa valintatilannetta joko rakkaudessa tai työssä. Viesti voi koskea niin ihmissuhteita kuin työelämää. Kuvastaa liittoa kuten avo- tai avioliittoa. Parisuhde tai ihmissuhde opettajana elämänkoulussa. On aika miettiä parisuhteen merkitystä. Kortti voi merkitä uutta rakkaussuhdetta, jos sellaista ei vielä ole tai vanhan suhteen uudistumista. Sen oikean löytäminen työssä tai suhteessa. Valinta partnereiden välillä. On valittava tiensä myös työelämässä.
Kiitos!
Onko nykyisissä miehissä tiedossa sopivaa miestä pidempiaikaiseen suhteeseen. Näyttäytyä jokin vaihtoehto mahdolliselta vai onko jotain uutta tiedossa parisuhteessa?
Saanko minä sydämeni valitun omakseni?
Haluan! Miten ikävä työtilanteeni ratkeaa? Kiitos.
Kiitos ❤️