Jestas tuo Adele on kaunis!
Mutta toisaalta olisi ihan kiva nähdä hänet ns suihkunraikkaana ilman, että hiuksia on föönätty ja kohotettu ja laitettu ties kuinka kauan ja ilman, että kasvojen valoja/varjoja ja muotoja ei ole piilotettu/häivytetty/korostettu jne, koska tuossa haastattelussakin hänen kasvonsa on meikillä laitettu aivan epätodellisen upeaksi ja tasaiseksi.
Mutta ääneen ei kosmetiikka ja hiusaineet ym vaikuta, se on aina yhtä upea❤️
Kommentit (67)
En välitä ulkonäöstään. Mutta yksi musiikkibisneksen hienoimmista (muut: Abban Agnetha, Michelle Mamas and Papas ja Winehouse) äänistä. Tykkään siitä että ei rääy.
Mä katson just konserttia. En tiedä onko omassa korvassa vika, mutta ei kuulosta enää hyvälle tämä. Jotenkin narisevaa ja väsynyttä. Ennen kyllä pidin hänen laulustaan. Outoa.
Hieno paikka. Ääni ei ole ihan niin hyvä kuin 8 v sitten mutta on siitä huolimatta paras elossa oleva laulaja.
Adele on yksi niitä laulajia joita katsoessa ja kuunnellessa en mieti yhtään ulkonäköä. Kaikki huomio kiinnittyy laulamiseen kuunteluun. Olin vähän yllättynyt alkoholiongelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman upea. Oli jo isompana.
Täsmälleen samaa mieltä.
Mutta hieman häiritsee tuo meikin vahvuus..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä katson just konserttia. En tiedä onko omassa korvassa vika, mutta ei kuulosta enää hyvälle tämä. Jotenkin narisevaa ja väsynyttä. Ennen kyllä pidin hänen laulustaan. Outoa.
Sama. Ääni kuulostaa huutamisella ja kovalta. Outoa.
En erota häntä nuoresta Kate Winsletistä😁
Ketä kaikkia tuolla yleisössä oikein on? Bongasin Ramseyn, Ellenin. Oliko Meghan?
Kamala kiljuja-akka. En tunne aikaisemmin enkä aio tunteakaan tai tutustua hänen musiikkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin miss Piggy
Nää julkiset kosinnat on niin karmeita ja noloja!!! Sano tuossa nyt ei... Ja ketä kiinnostaa joidenkin nobodyjen tuhruiset kosinnat. Ihan karmeaa.
Ja perään upein Dylanin biisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ääni kuulostaa huutamisella ja kovalta. Outoa.
Jännä kun ajattelee, etteivät uudet laulut kuulosta yhtään kovalta tai huutamiselta. Yrittääkö kuulua konsertissa?
Laulaa ihanasti, mutta puheääni kuulostaa pubiruusulta.
Muuten ihan näyttävä nainen, mutta pilannut ulkonäkönsä tatuoinneilla!
Vierailija kirjoitti:
Laulaa ihanasti, mutta puheääni kuulostaa pubiruusulta.
Esiintymisen, ulkonäön, laulujen ja sitten juttujen välillä on kyllä jännä ristiriita! Laulaessa on kuningatar, muuten ihan työväenluokkainen.