Mikä on paras Aino jäätelön maku?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. On tosi yli-imeliä, liian sokerisia nämä jäätelöt.
Olet väärässä ketjussa. Lue otsikko tollero.
Vierailija kirjoitti:
Kinuski-karpalo oli ennen suosikki, nykyään ihan kuraa. En tiedä, mitä tekivät!
Uudistuksen jälkeen ostin kerran ja se riitti.
Maitosuklaa ja lakritsi on vielä ihan syötäviä.
Kirsikan kuiskaus oli todella ihanaa, mutta tietenkin sen valmistus lopetettiin. 😑
Mikä muutos niihin tehtiin? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Lakritsi
Onko se lakritsikastike samalla tavalla suussasulava, kuin suklaakastike Ihanassa Maitosuklaassa?
Voisin kokeilla ainakin lakritsia, suolaista kinuskia ja jotain missä vadelmaa. En taida leipoa pääsiäisenä, ostan vain eri jätskimakuja.
Yksittäin ostettuna aika kalliita, tarjouksessa 3kpl kympillä.
Karpalo-kinuski kuulostaa hyvältä. Harmi, jos se on muuttunut huonommaksi.
Eikös Aino jäätelöä pitäisi boikotoida, kun emoyhtiö rahoittaa sotaa olemalla Venäjällä
Kirsikan kuiskaus oli ihanaa! Vadelmasuklaa melkein yhtä hyvää.
Mä en tykkää kuin valkosuklaasta jäätelössä joten itse skippaan kaikki nuo suklaaunelmat ja vadelma-suklaat. Eikö aino-sarjassa ollut ihan vaan vadelmajäätelökin vai muistelenko omiani?
Rekkamiehen pastillimaku on hyvää.
Suklainen mokkaunelma ei ole liian makea.
Vierailija kirjoitti:
Mikä muutos niihin tehtiin? Miksi?
Lisättiin jotain halpaa ainetta niiden kalliimpien tilalle, oletettavasti. Haluttiin pilata hyvät maut, koska kuluttajia pidetään makuaistittomina idiootteina.
Peräaukon lämmin kuiskaus on ihana uutuusmaku.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan palstalla yli kuusikymppisiä, joiden suosiossa Aino on?
Olen tasan 60-vuotias ja pidän Aino-jäätelöitä todella ällöttävän makeina kuten ystäväpiirini ikätoveritkin.
Suomalaisten makumieltymykset ovat menneet jatkuvasti makeampaan suuntaan ja näkyy katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakritsi
Onko se lakritsikastike samalla tavalla suussasulava, kuin suklaakastike Ihanassa Maitosuklaassa?
Maitosuklaata en ole maistanut, mutta ainakin tuota lakritsikastiketta on mukavan reippaasti ja se on mun makuun sopivan vahvaa. Ei ole kuitenkaan salmiakkista.
Joissakin lakujäätelöissä sitä lakua on ihan vaan kapea soiro ja sekin ihan mautonta. Joskus aikoinaan oli siinä valion tiiliskivi-lakussakin oikein sellaista paksua ja vähän jopa lohkeavaakin se lakukastike mutta ei enää vaan sitä on just sen verran näön vuoksi että voivat kutsua sitä lakujäätelöksi.
Vierailija kirjoitti:
Suklainen mokkaunelma ei ole liian makea.
Totta. Tuo on vähän sellainen "aikuiseen makuun" -jäätelö, mutta tosi hyvää. Tai siis ehkä just siksi.
Nyt ei ollut puhe äidistäsi.