Millä avuilla nappasit miehesi/naisesi?
Vai olitko tasaisen laadukas? Itse nappaan naiset huumorilla ja menetän myös.
Kommentit (16)
Jallittamalla hurjasti. Oli hitaasti lämpiävä mies.
Älykkyydellä, pätee molempiin suuntiin. En voi sietää typerää miestä eikä mieheni typerää naista.
N26
Olin tasaisen laadukas. Itsevarma, keimaileva kävelytyyli ja hyvä keskustelemaan.
Olemalla tarpeeksi hauska, tarpeeksi nörtti ja tarpeeksi älykäs.
Tavattiin netissä.
Olen viimeksi ollut sinkku 26 vuotta sitten. Sanoisin, että miehiin vetoaa se, että olen fiksu, urheilullinen ja perusnätti.
No silloin aikoinaan ulkonäöllä. Mies piiritti ahkerasti, vaikka ei tuntenut minua yhtään. Kymmeniä vuosia on nyt oltu yhdessä, joten ilmeisesti minulla sitten varmaan muitakin avuja on.
Olemalla oma itseni, rauhallinen, hiljainen lue: vähemmän puhetta enemmän asiaa, rehellinen (kaikki tärkeät asiat hyvät/pahat ladataan samantien pöytään), ei tarvitse toisen mitään arvailla, älykkyydellä lue: tutkintoja siihen ei tarvita, vaikka toisella niitä.olisikin.
Meillä on spirituaalinen yhteys. Lisäksi elämänarvot, huumorintaju ja tulevaisuuden suunnitelmat samankaltaiset.
Olin oma itseni ja osoitin ihastukseni selkeästi. En peitellyt huonoja puolia.
Se nyt vaan tykkäsi musta. Naimisissa ollaan oltu yli 20v.
Ulkonäöllä ensin ja sitten piti joistain luonteenpiirteistä. Yli 20 v. yhdessä. Nykyään kai henkiset ominaisuudet tärkeämpiä.
En tiedä. Eipä nuo miehet ole napattavissa, ja jos leikkiin lähtevät niin lopettavat nopsaan.