Mies antoi taas surkeat joululahjat
Mahtaako tuntea mua lainkaan? Prismaan lahjakortti ja suklaalevy. Paha mieli on.
Kommentit (79)
Prisman lahjakorttihan on hyvä! Summasta riippuen sieltähän saa vaikka mitä. Itse ostaisin jotain hemmottelu juttuja tai uusia pyyhkeitä tai lakanoita.
Kuinka mones aloitus aiheesta, onko joku laskenut🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳?
Vierailija kirjoitti:
Prisman lahjakorttihan on hyvä! Summasta riippuen sieltähän saa vaikka mitä. Itse ostaisin jotain hemmottelu juttuja tai uusia pyyhkeitä tai lakanoita.
Joo, mutta tämä on 10 euron lahjakortti...
Ap
Miksi aikuisten pitää antaa lahjoja toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Koska on mukava ilahduttaa omaa aviopuolisoa, ystävää, sukulaista... ihan siksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuiset eivät voi suoraan kertoa, mitä haluavat jos haluavat?
Aikuisten pitää osata keskustella, edes tällaisesta.
Olisitten toivoneet Joulupukilta itsellenne uutta ja parempaa miestä. Niin monella kun tuntuu olevan nyt varsinainen törppö, jota ei nyt eikä koskaan muulloinkaan voi sanoa paremmaksi puoliskoksi.
Eipähän ole noita ongelmia kun olen tyytyväinen sinkku, jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta tämä on 10 euron lahjakortti...
Ap
Uuuuu, ostaisin irtokarkkeja koko rahalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuiset eivät voi suoraan kertoa, mitä haluavat jos haluavat?
Aikuisten pitää osata keskustella, edes tällaisesta.
Mitä pahaa yllätyslahjan antamisessa sitten on?
Se onkin avioeron jälkeen eka joulun yksin. Olen todella nauttinut nyt kun on saanut tehdä kaiken haluamallaan tavalla.
Joulupöytä ja oluet, perinteet, kuusi, ja niin edelleen.
Ei ole enää naista valittamassa kun mies ei osallistu tai että lahjat on huonoja tai että kun pitää sitä ja tätä ja tuota.
Aivan mahtava joulu. Ja tämä rauha. Ei ole enää kuin olisi kananmunan kuorilla kävelemässä koko ajan.
Ei ole ketään tekemässä asioista ongelmia. Ja se on mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Se onkin avioeron jälkeen eka joulun yksin. Olen todella nauttinut nyt kun on saanut tehdä kaiken haluamallaan tavalla.
Joulupöytä ja oluet, perinteet, kuusi, ja niin edelleen.
Ei ole enää naista valittamassa kun mies ei osallistu tai että lahjat on huonoja tai että kun pitää sitä ja tätä ja tuota.
Aivan mahtava joulu. Ja tämä rauha. Ei ole enää kuin olisi kananmunan kuorilla kävelemässä koko ajan.
Ei ole ketään tekemässä asioista ongelmia. Ja se on mahtavaa!
Et ole osannut valita hyvää puolisoa. Ei kaikilla pareilla joulut ole tuollaisia.
Jaa että mies on ollut kontillaan jo!
Sain mieheltäni alusasun, takin, kengät, koruja, sydänsuklaata ja lahjakortin.
Vierailija kirjoitti:
Sain mieheltäni alusasun, takin, kengät, koruja, sydänsuklaata ja lahjakortin.
Miten se osaa ostaa sulle kenkiä ja vaatteita? Pelottava ajatuskin, että mun mies edes yrittäisi mulle sellaisia ostaa.
Avovaimoni sai pöydän täyteen jouluruokia ja punkkupullon...
Kyllähän se harmittaa, vaikkei ehkä tietty saisi, mutta kun muiden miehet antavat vaimoilleen lahjaksi merkkilaukkua, kauneushoitolan lahjakorttia ja ties mitä hienoja koruja, niin itse saa tuolta omaltaan pörrösukat ja suklaata. Tiedän ettei saisi olla kranttu lahjojen suhteen, mutta ei se tarkoita etteikö saisi harmittaa. Ja EI. Kyse ei ole siitä että mieheni olisi rahaton. Ihan normipalkatussa työssä, joten halutessaan aivan varmasti voisi panostaa lahjaani. Ja inhottavaa sekin, että ei tuosta voi oikein mitenkään sanoakaan hänelle. Olen toki vihjaissut mitä muut ovat saaneet, mutta ei mene vihje perille.
Vierailija kirjoitti:
Avovaimoni sai pöydän täyteen jouluruokia ja punkkupullon...
Mitä sä itse ajattelit syödä ja juoda?
Kaikki eivät osaa ostaa lahjoja.
Ilahtuisin lahjakortista, jolla voisin ostaa, mitä itse haluan. En pahastuisi suklaalevystäkään.