Mikä on paras Aino jäätelön maku?
Kommentit (75)
Mitä on tapahtunut Kinuskikarpalolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. On tosi yli-imeliä, liian sokerisia nämä jäätelöt.
Olet väärässä ketjussa. Lue otsikko tollero.
Tosiasia , liian makeita ovat. Tietysti sokeriaddiktit ei sitä huomaa
Ei maita enää Aino kun Nestle touhuaa Venäjällä. Alan tehdä itse niin tulee semmoista kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei maita enää Aino kun Nestle touhuaa Venäjällä. Alan tehdä itse niin tulee semmoista kuin haluaa.
Aa, en ajatellutkaan sitä onko Ingman korruptoitunut. Jos on Venäjällä yhä menestynyt, se viittaa siihen, että Nestlen arvot on kohdallaan. Ei liity lännen informaatiosotaan. Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan palstalla yli kuusikymppisiä, joiden suosiossa Aino on?
Olen tasan 60-vuotias ja pidän Aino-jäätelöitä todella ällöttävän makeina kuten ystäväpiirini ikätoveritkin.
Suomalaisten makumieltymykset ovat menneet jatkuvasti makeampaan suuntaan ja näkyy katukuvassa.
Olet täysin oikeassa !
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut Kinuskikarpalolle.
Täytyypä kysyä... Kerron, kun tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Lidlissä on kaikki koko ajan tarjouksessa ja jäätelöt herkullisempia kuin suomalaisten ainot.
Mutta Lidl taitaa olla WOKE!?
Emme rahoita woke-perseilyä vapaa-ehtoisesti.
Lusikallisen pystyy lähes kaikkia maistamaan. Näitä saa tosi usein kylässä ja itsekin olen vierailuja varten ostanut.
Ehkä kaksi lusikallista voisin ottaa mansikka-valkosuklaa tai lakritsia.
Nyt tuli lapaan. Suklainen mokkaunelma.
Vierailija kirjoitti:
Lakritsi
Samoin. Tällä hetkellä jääkaapin pakastelokerossa on odottamassa AINO Lumoava Lakritsi 900 ml.
Vaniljakermajäätelöä ja lakritsikermajäätelöä sekä lakritsikastiketta (10%) ja lakritsinmakuisia paloja (1%).
Pitänee avata tuo pakkaus jossain vaiheessa pääsiäistä joko iltapäiväkahvin aikoihin tai illalla jotain elokuvaa katsellessa,
Mihin on hävinnyt jäätelöistä se ihana määrä suklaata/lakritsaa? Nyt vähän reunoilla ja muuten pelkkää jäätelöä. Hintakin noussut reilusti.
Ainon hilloviivan makuinen tietysti.
Perstuhnun henkäys on paras. Koostumus pysynyt melko samana.
Maistakaapa Lidín Bourboun vaniljakermajäätelöä Gelatellilta Italiasta. Siitä ei jäätelö paljon parane, kilpailee hinnassa edukseen Ainoon verraten