Mikä on paras Aino jäätelön maku?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Peräaukon lämmin kuiskaus on ihana uutuusmaku.
Tää on varmaan ihanaa.
Kirsikan kuiskaus, hurmaava suklaa sekä vadelma-suklaa ovat mun lemppareita. Viime mainittu hieman sulaneena aivan Mäkkärin tuplasuklaavadelma-pirtelön makuista!!
Lakritsi, mutta kun sitä ei saa laktoosittomana. Joskus syön sitä vähän kun vähän kestän laktoosia.
Vierailija kirjoitti:
Karpalo-kinuski kuulostaa hyvältä. Harmi, jos se on muuttunut huonommaksi.
Se on nykyään laktoositon eikä kuulu tuohon kolme kympillä tarjoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan palstalla yli kuusikymppisiä, joiden suosiossa Aino on?
Olen tasan 60-vuotias ja pidän Aino-jäätelöitä todella ällöttävän makeina kuten ystäväpiirini ikätoveritkin.
Suomalaisten makumieltymykset ovat menneet jatkuvasti makeampaan suuntaan ja näkyy katukuvassa.
Jäätelö saa olla vaikka ällön makeaakin koska ei sitä alvariinsa syödä. Kuten ei mitään muutakaan herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tasan 60-vuotias ja pidän Aino-jäätelöitä todella ällöttävän makeina kuten ystäväpiirini ikätoveritkin.
Suomalaisten makumieltymykset ovat menneet jatkuvasti makeampaan suuntaan ja näkyy katukuvassa.
Jäätelö saa olla vaikka ällön makeaakin koska ei sitä alvariinsa syödä. Kuten ei mitään muutakaan herkkuja.
Vaatii kuitenkin sitä, että jäätelö maistuu ällömakeana. Moni syö sitä raikkauden vuoksi.
mode kirjoittaa palstalle asiattomia kommentteja.
Valiolla taitaa olla kermaisin. Mutta Ingmanin Ainossa kermaisuuden tunne johtuen koostumuksessa, ihmeen hyvin toimii se aistien "hämäys" (kermaisuuden imitointi) siinä rakenteessa. Sulaa erityisen nopeasti, ja toisaalta jäätyy niin kovaksi ettei ole helppo saada annosta.
Jos ois hyvää kermaavaahtoa, voisi kermaisuutta lisätä sillä... Jos Ainoa tahtoisi syädä suuremman annoksen, makeutta voi vähentää yhdistämällä annokseen Valion vaniljajäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa toki.
Kyse olikin siitä, ettei maistu liian makea. Miksi väkisin söisin minulle epämieluisaa ja epäterveellistäkin kaupan päälle?
mm... Täytyy joskus maistaa vadelmasuklaata!
https://www.xn--jtelakatemia-gcba7y.fi/product/243/aino-vadelmasuklaa-9…
Ai että, suolainen kinuski kuulostaa hyvältä...
Vierailija kirjoitti:
mm... Täytyy joskus maistaa vadelmasuklaata!
https://www.xn--jtelakatemia-gcba7y.fi/product/243/aino-vadelmasuklaa-9…
kumpi on parempi, vadelmasuklaa vai suklainen metsämarja?
Aino uuniomena oli hyvää mutta sitä ei valmisteta enää.
vieläkö suklaamangoa myydään? Onko se mango raikas?
Ostan seuraavaksi ainakin lakritsin.
En tykkää suklaasta, joten Valloittava Vadelma on mun makuun. Tykkään just Ainojen kermaisuudesta
Meillä Lidlissä on kaikki koko ajan tarjouksessa ja jäätelöt herkullisempia kuin suomalaisten ainot.
Vierailija kirjoitti:
Valiolla taitaa olla kermaisin. Mutta Ingmanin Ainossa kermaisuuden tunne johtuen koostumuksessa, ihmeen hyvin toimii se aistien "hämäys" (kermaisuuden imitointi) siinä rakenteessa. Sulaa erityisen nopeasti, ja toisaalta jäätyy niin kovaksi ettei ole helppo saada annosta.
Jos ois hyvää kermaavaahtoa, voisi kermaisuutta lisätä sillä... Jos Ainoa tahtoisi syädä suuremman annoksen, makeutta voi vähentää yhdistämällä annokseen Valion vaniljajäätelöä.
Ei ole Valion jäätelöä. Turengin jäätelötehdas on fronerin. Ingman, tai nykyisin Unilever valmistaa Ingman creamy sarjaa (joka muuten siirtyy kesän mennessä ruotsiin)
Valio tekee jäätelöä jäätelöfabriikki tuotemerkillä oulussa
Valkosperma-viinihetukka on suosikkini.