herranjumala onko tuo Tuuri-ohjelma
totta vai joki vitsi???!!! Eihän tuollaisia ihmisiä voi olla olemassa! Pakko olla näytelty
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:31"]Siis telkkarin tarjonta on niin surkea nykyään että en viitsi koko vekotinta paljon avatakaan enää. Tuuri, sinkkulaiva, viidakon tähtösiä, pullukoita
[/quote] Niin, minäkin katselen vain dokumentteja ja asiaohjelmia ja tuhahtelen halveksuvasti viihteelle ja pullukoille. Toista oli minun nuoruudessani, silloin lauantai-illalla prime time- aikaan näytettiin Shostakovitshin sinfonioita ja analysoitiin maailmanpoliittista tilannetta. Että voi sivistynyttä ihmistä kenkuttaa tämä rappio!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:31"]
Siis telkkarin tarjonta on niin surkea nykyään että en viitsi koko vekotinta paljon avatakaan enää. Tuuri, sinkkulaiva, viidakon tähtösiä, pullukoita
[/quote]
Tuleehan sieltä nyt muutakin. Jos tässä muistelen, mitä olen laittanut ensi viikoksi tallennukseen, niin tulee Suomen surkein kuski, Bones, Australian Master Chef, Upeat skandikodit, Greyn anatomia, Vempainmies Stephen Fry, 60-luvun musiikkipätkiä Teemalta, Hakekaa kätilö (uuden jaksot alkavat) ja Scott ja Bailey. Muitakin olen laittanut, mutta ne tulevat maksullisilta kanavilta.
Tosi-tv-ohjelmista ei tarvitse katsoa niitä kaikkein älyttömimpiä, ihan hyviäkin sarjoja riittää. :)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:31"]
Siis telkkarin tarjonta on niin surkea nykyään että en viitsi koko vekotinta paljon avatakaan enää. Tuuri, sinkkulaiva, viidakon tähtösiä, pullukoita
[/quote]
Tuleehan sieltä nyt muutakin. Jos tässä muistelen, mitä olen laittanut ensi viikoksi tallennukseen, niin tulee Suomen surkein kuski, Bones, Australian Master Chef, Upeat skandikodit, Greyn anatomia, Vempainmies Stephen Fry, 60-luvun musiikkipätkiä Teemalta, Hakekaa kätilö (uuden jaksot alkavat) ja Scott ja Bailey. Muitakin olen laittanut, mutta ne tulevat maksullisilta kanavilta.
Tosi-tv-ohjelmista ei tarvitse katsoa niitä kaikkein älyttömimpiä, ihan hyviäkin sarjoja riittää. :)
[/quote]
Mikä noista oli se hyvä? Samaa kuraa nuokin ovat. (ohis)
Tuuri tulee kohta uusintana klo 16.00 neloselta.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:02"]
Mikä noista oli se hyvä? Samaa kuraa nuokin ovat. (ohis)
[/quote]
No, ei ole. Yhdessäkään ei tietääkseni esitellä silikonitissejä. Bikinit ja silikonitissit, niissä todellakin menee raja. Ja humalassa toikkaroivat suomalaismiehet. No thanks.
Kerran vilkaisin tuuria ja oli sellainen junttiuden multihuipentuma etten toiste vilkase. Pari minuuttia riitti kun myötähäpeä oli liikaa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:09"]
Antaisitko nuoremalle varastomiehelle?
[/quote]
Ai kamala mikä myötähäpeä tulee tosta tyypistä D:
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:52"]
Mitä varten siinä näytetään jotain leirintäaluetta? Eikös siinä ole aiheena Keskisen kauppa?
[/quote]
Siellä leirintäalueella saa yöpyä ilmaiseksi kun kantaa rahansa Keskisen kauppaan. Leirintäalue on siinä kaupan parkkipaikan vieressä.