Harmittaa kun vaimoni ei osaa arvostaa sitä, että maksaisin hänelle silikonirinnat
Luulisi että naiset oman itsensäkin takia ottavat niitä usein. Ja myös maksavat niitä itse. Toki onhan ne hyvän näköiset joten minullekin siitä iloa olisi.
Kommentit (73)
Monelle naiselle tulee niistä pahoja terveysongelmia. Lisäksi ne pitää uusia tietyn ajan jälkeen. En ottaisi.
Kuka sellaisen terveysriskin haluaa? Voithan aina itse ottaa itsellesi silikoniset rintalihakset, jos haluat.
Ilahtuisitko itse, jos nainen tarjoutuisi maksamaan sulle peniksenlaajennuksen? Keholle rankka operaatio, sisällesi jää vierasesine eli se täyte, ja tulisi ehkä olo, ettei omasi ole riittävä.
Sinua siis harmittaa koska vaimosi ei arvosta sitä että sinä et pidä hänen ulkonäöstään? Jännä juttu.
On se kumma kun tää aloitus ei lähde vetttuun täältä.
Hommaa sä peniksen pidennys sitten samalla, niin on vaimollesikin jotain iloa sinusta.
Silarit on nolot ja so last season.
Arvostaisitko jos vaimosi haluaisi kustantaa sinulle kikkelinpidennyksen?
Vierailija kirjoitti:
MItä iloa on ne kun räjähtää elimistön sisälle? Hyi
Ei ne mitään räjähdä ja jos poksahtaa niin uudet isommat tilalle.
Itse ostin naisystäväni 18 vee transtyttärelle synttärilahjaksi silikonirinnat. Virossa tekivät edullisesti.
M45
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tää aloitus ei lähde vetttuun täältä.
Lähde sinä vettuun
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin naisystäväni 18 vee transtyttärelle synttärilahjaksi silikonirinnat. Virossa tekivät edullisesti.
M45
Seuraavaksi lähetän sen Brasiliaan, missä laittavat pakaroihin täytettä ja feminisoivat kalloa.
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisitko jos vaimosi haluaisi kustantaa sinulle kikkelinpidennyksen?
Arvostaisin, mutta on jo iso.
Provoihin tarttuminen on ihan parasta. 😂
Ne on niin kovat että naista itseäänkin ahdistaa nukkua niiden kanssa. Saati jos joku yrittää likistää itseään vasten.
MItä iloa on ne kun räjähtää elimistön sisälle? Hyi