Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulta soitti, että ehtii käväistä luonani ennen kotiin menoa :)

Vierailija
13.02.2015 |

Perheellinen rakastettuni laittoi päivällä viestin, että ehtii käydä meillä tänään tai huomenna. Tänään töistä kotiin mennessään tai huomenna harrastukseen mennessään. Olen niin onnellinen, että on pakko julistaa koko maailmalle! :)

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:01"]Vähästäpö olet onnellinen, kun pelkkänä panoreikänä oleminen saa sut noin iloiseksi :-D Mut joo, munkin mielestä provot tästä aiheesta alkais jo riittää yhdelle päivälle... [/quote] Niin sehän ei voi olla mitään muutakaan...???

[/quote]

Aika suppea mielikuva salasuhteesta. :) Seksi ei ainakaan meillä ole mikään perusasia yhdessäololle. Päinvastoin, se on aika pieni osuus siitä. Itse asiassa olimme olleet todella kauan yhdessä ennen ensimmäistä kertaa. Meillä vaan kemiat kohtaa todella hyvin, nauretaan ja jutellaan yhteisistä kiinnostuksen kohteista.

eikä ap
[/quote] miksi se ei silti ala seurustelemaan sun kans

Vierailija
102/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:06"]

Perheellinen rakastettuni laittoi päivällä viestin, että ehtii käydä meillä tänään tai huomenna. Tänään töistä kotiin mennessään tai huomenna harrastukseen mennessään. Olen niin onnellinen, että on pakko julistaa koko maailmalle! :)

[/quote]

Voisitko nyt lopettaa näiden tehtailun? Eivät ota nyt oikein ilmaa siipiensä alle.  Mene vaikka siihen lähibaariin oikeasti iskemään joku, kunhan et trollaisi täällä.

[/quote]

??

Tuliko väärään ketjuun, en ymmärrä pointtia, sori. :)

ap

[/quote]

Tuli sikäli, että pettämisestä on aloitettu ainakin kolme ketjua tässä ihan tunnin sisällä :D Jospa menisit nyt sitten sen kulta-pupun kainaloon niin pääsemme sinusta :)

[/quote]

Olen ihan ulkopuolinen, mutta pettäminen nyt vaan on yleistä tänä päivänä.

Herää todellisuuteen.

[/quote]

On, mutta kyllä trollin silti tunnistaa. :D Miksi et nyt ole sen "kultasi" kainalossa? Siirtyikö tulo huomiselle; että saa ketjua venytettyä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:25"]Missä oot tavannu tän miehen? Haluan myös sellaisen joka ei jää roikkumaan. Mulle kyllä riittäisi naimissa olevakin, en jaksa mitään "oikeaa" parisuhdetta.
[/quote]

ei ap löysi chatista :) naimisissa. Elämme ihania tunteita läpitse :) hän muistaa kertoa tunteistaan ja siitä kuinka tärkeä olen ;)
[/quote] ja silti pitää sua vain toisena naisena. Miksi

Vierailija
104/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mies ja olisin valmis ottamaan salasuhteen riskin, jos sellaisen löytäisin. Ihmisen, jolle voisin jutella ja joka kuuntelisi ilman, että samalla roikkuu netissä tai telkkarin edessä. Jolla olisi mielipiteitä ja joka kuuntelisi minun mielipiteitäni. Seksi ei tarvi olla, vaikka ei sitä kotonakaan juuri saa.

Vierailija
105/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:03"] [quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:01"]Vähästäpö olet onnellinen, kun pelkkänä panoreikänä oleminen saa sut noin iloiseksi :-D Mut joo, munkin mielestä provot tästä aiheesta alkais jo riittää yhdelle päivälle... [/quote] Niin sehän ei voi olla mitään muutakaan...??? [/quote] Aika suppea mielikuva salasuhteesta. :) Seksi ei ainakaan meillä ole mikään perusasia yhdessäololle. Päinvastoin, se on aika pieni osuus siitä. Itse asiassa olimme olleet todella kauan yhdessä ennen ensimmäistä kertaa. Meillä vaan kemiat kohtaa todella hyvin, nauretaan ja jutellaan yhteisistä kiinnostuksen kohteista. eikä ap [/quote] miksi se ei silti ala seurustelemaan sun kans

[/quote]

Koska minä en halua seurustelusuhdetta.

Vierailija
106/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:13"] Minä sain kullaltani tänään viestin. Se oli kuva, jossa mies istui työpöytänsä ääressä tietokoneella auki minun eroottisia kuviani. Toisessa viestissä sain kuvan haaroista, sielä oli valtava pullotus. Tämän toisen kuvan alla luki: Ikävä! Olisimpa luonasi. Ei paha, näin 10 yhteisen vuoden jälkeen:) T. Uskollisen miehen uskollinen ja halukas vaimo [/quote] Hyi saatana, jos mieheltäni tulisi tuollainen viesti, heittäisin hänet pihalle. Onneksi on vielä miehiä, jotka tekevät työaikanaan töitä, eikä tuollaisia akkoja, jotkarunkkaavat töissä. Hyi helvetti, mikä mielikuva. Ja sinä olet vielä ylpeä! Kyllä on vakka kantensa valinnut. [/quote] Ja sinä olet se siveellinen pikkuvaimo, jota on pakko pettää jotta elämä edes elämältä tuntuisi. Kuka sanoi, että miehelläni oli työaika?

[/quote]

Oli työaika tai ei, niin tuollainen käytös on tosi ällöttävää. En katselisi hetkeäkään.
[/quote]

Minusta on ihanaa olla mieheni halujen ja himojen kohde:) Vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen ja vähän rupsahtaneena. Meillä vain on tuo erotiikka aina kukkinut monipuolisesti ja runsaana. Ollaan onnellisia ja estottomia:) Painun takaisin seksipalstalle. Täälä on kaikilla nuttura liian kireällä ja estoja sekä häpeää vaikka muille jakaa.

Vierailija
107/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:25"]Missä oot tavannu tän miehen? Haluan myös sellaisen joka ei jää roikkumaan. Mulle kyllä riittäisi naimissa olevakin, en jaksa mitään "oikeaa" parisuhdetta.
[/quote]

ei ap löysi chatista :) naimisissa. Elämme ihania tunteita läpitse :) hän muistaa kertoa tunteistaan ja siitä kuinka tärkeä olen ;)
[/quote] ja silti pitää sua vain toisena naisena. Miksi
[/quote]

Koska tässä on mukava jännitys :) enkä mä halua itsekään kuin parhaat palat :) en arkea,

Vierailija
108/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:06"]

[/quote]

Voisitko nyt lopettaa näiden tehtailun? Eivät ota nyt oikein ilmaa siipiensä alle.  Mene vaikka siihen lähibaariin oikeasti iskemään joku, kunhan et trollaisi täällä.

[/quote]

??

Tuliko väärään ketjuun, en ymmärrä pointtia, sori. :)

ap

[/quote]

Tuli sikäli, että pettämisestä on aloitettu ainakin kolme ketjua tässä ihan tunnin sisällä :D Jospa menisit nyt sitten sen kulta-pupun kainaloon niin pääsemme sinusta :)

[/quote]

Olen ihan ulkopuolinen, mutta pettäminen nyt vaan on yleistä tänä päivänä.

Herää todellisuuteen.

[/quote]

On, mutta kyllä trollin silti tunnistaa. :D Miksi et nyt ole sen "kultasi" kainalossa? Siirtyikö tulo huomiselle; että saa ketjua venytettyä? :)

[/quote]

No minä en ole ap, eli en osaa vastata. Jos osaisit lukea, olisit nähnyt kohdan "olen ihan ulkopuolinen".

Vierailija
109/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:35"]

Minäkin mies ja olisin valmis ottamaan salasuhteen riskin, jos sellaisen löytäisin. Ihmisen, jolle voisin jutella ja joka kuuntelisi ilman, että samalla roikkuu netissä tai telkkarin edessä. Jolla olisi mielipiteitä ja joka kuuntelisi minun mielipiteitäni. Seksi ei tarvi olla, vaikka ei sitä kotonakaan juuri saa.

[/quote]

Minäkin haluaisin tuollaisen salasuhteen, tai vaikka julkisenkin, eihän tuossa ilman seksiä olla muuta kuin kavereita. N32

Vierailija
110/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Missäpäin Suomea vaikutat? Minkä ikäinen suunnilleen? ;)

Vierailija
111/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli, jos jonkun elämä pilaantuu suvun takia

Vierailija
112/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:39"]

[/quote]

Minäkin haluaisin tuollaisen salasuhteen, tai vaikka julkisenkin, eihän tuossa ilman seksiä olla muuta kuin kavereita. N32

[/quote]

Kyllä tämä on paljon enemmän kuin kaveruutta vaikka seksiä ei olekaan.

t. Eräs ketjun henkilöistä

Vierailija
113/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:35"]Minäkin mies ja olisin valmis ottamaan salasuhteen riskin, jos sellaisen löytäisin. Ihmisen, jolle voisin jutella ja joka kuuntelisi ilman, että samalla roikkuu netissä tai telkkarin edessä. Jolla olisi mielipiteitä ja joka kuuntelisi minun mielipiteitäni. Seksi ei tarvi olla, vaikka ei sitä kotonakaan juuri saa.
[/quote]

Sitä kutsutaan YSTÄVYYDEKSI! Eikä sen tarvitse olla salaista alkuunkaan. Hanki ystävä itsellesi. Miehet eivät vain osaa olla tai hankkia ystäviä. Siihen, missä naiset tarvitsevat ystävää, mies ottaa salasuhteen. Just, opetelkaa ystävyyttä niin on se elämä helpompaa, PÖSILÖT ukot!

Vierailija
114/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä että mies on insinööri.. Ja harrastaa jalkapalloa ja futsalia talvisin..

Vierailija
115/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:35"]Minäkin mies ja olisin valmis ottamaan salasuhteen riskin, jos sellaisen löytäisin. Ihmisen, jolle voisin jutella ja joka kuuntelisi ilman, että samalla roikkuu netissä tai telkkarin edessä. Jolla olisi mielipiteitä ja joka kuuntelisi minun mielipiteitäni. Seksi ei tarvi olla, vaikka ei sitä kotonakaan juuri saa.
[/quote]

tämmöinen mun muruni on :)

Vierailija
116/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, juuri kaltaisesti salarakkaan tämäkin vajaa 50v mies haluaisi. Eroaminen ei ole mulle vaihtoehto, mutta seksistä aion nauttia useammin kuin max kerran kuussa.

Pari salasuhdetta on kaatunut rakastajattaren rakastumiseen. Se on kurjaa kaikille kun koko ajan vaaditaan eroamaan.

Vierailija
117/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:28"]

Mustasukkaiset lihavat mammat täällä kauhistelevat että oma ukko on luonasi. Älä välitä, ap, go for it!

[/quote] Mä en ymmärrä miten lihavuus liittyy tähän? 

Vierailija
118/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:51"]Ap, juuri kaltaisesti salarakkaan tämäkin vajaa 50v mies haluaisi. Eroaminen ei ole mulle vaihtoehto, mutta seksistä aion nauttia useammin kuin max kerran kuussa.

Pari salasuhdetta on kaatunut rakastajattaren rakastumiseen. Se on kurjaa kaikille kun koko ajan vaaditaan eroamaan.
[/quote] näin juuri. Salarakas on hyvä, jos tietää paikkansa. Mies tarvitsee paikan, missä rentoutua, häntä hemotelaan ja saa seksiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme