Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulta soitti, että ehtii käväistä luonani ennen kotiin menoa :)

Vierailija
13.02.2015 |

Perheellinen rakastettuni laittoi päivällä viestin, että ehtii käydä meillä tänään tai huomenna. Tänään töistä kotiin mennessään tai huomenna harrastukseen mennessään. Olen niin onnellinen, että on pakko julistaa koko maailmalle! :)

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:06"]

Perheellinen rakastettuni laittoi päivällä viestin, että ehtii käydä meillä tänään tai huomenna. Tänään töistä kotiin mennessään tai huomenna harrastukseen mennessään. Olen niin onnellinen, että on pakko julistaa koko maailmalle! :)

[/quote]

Voisitko nyt lopettaa näiden tehtailun? Eivät ota nyt oikein ilmaa siipiensä alle.  Mene vaikka siihen lähibaariin oikeasti iskemään joku, kunhan et trollaisi täällä.

[/quote]

??

Tuliko väärään ketjuun, en ymmärrä pointtia, sori. :)

ap

[/quote]

Tuli sikäli, että pettämisestä on aloitettu ainakin kolme ketjua tässä ihan tunnin sisällä :D Jospa menisit nyt sitten sen kulta-pupun kainaloon niin pääsemme sinusta :)

[/quote]

Olen ihan ulkopuolinen, mutta pettäminen nyt vaan on yleistä tänä päivänä.

Herää todellisuuteen.

Vierailija
62/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua. Annat jonkun käyttää itseäsi hyväksi. Mies käy sinua panemassa ja menee sitten nauttimaan perheensä seurasta. Älä alennu moiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:28"]

Minun käy sääliksi sinua. "Kultasi" pitää sinua itsestäänselvyytenä ja hätävarana. Hän piipahtaa luonasi jos niiltä sinua tärkeämmiltä asioilta elämässään ehtii piipahtamaan. Hän ehkä ehtii hetkeksi luoksesi ennen kuin menee kotiinsa niiden luo, jotka hänelle sinua tärkeämpiä ovat. Tai sitten hän ehkä ehtiikin luoksesi vähäksi aikaa vasta huomenna, ennenkuin menee harrastukseensa, joka sekin on hänelle sinua tärkeämpi. Ja sinä istut ja odotat saavasi sen hetken Kultasi kanssa ja riemuitset kun hän lupaa uhrata hetkisen sinullekin kaiken sen sinua tärkeämmän lomassa.

Miksi sinä tyydyt olemaan noin vähäpätöisessä asemassa sellaisen ihmisen elämässä jota rakastat? Etkö usko että sinä voisit ansaita rakkautta? Että sinäkin voisit olla jollekin jotain oikeasti merkityksellistä?

[/quote]

En ole tuo perinteinen "toinen nainen", kuten tuolla aiemmin kerroin. Ja minä tunnen tuon miehen läpikotaisin. En todellakaan ole hänelle hätävara tai itsestäänselvyys. :) Hän on minussa enemmän kiinni kuin minä koskaan hänessä. En istu ja odota, päinvastoin, mies pitää yhteyttä paljon enemmän ja suunnittelee tapaamisia, joihin en läheskään niin usein pääse tai ehdi, kuin hän haluaisi. Itse asiassa hän on hankkinut tuon harrastulsen minun takiani peitetarinaksi, omasta ideastaan, minulle kertomatta. En oikein pitänyt ajatuksesta, koska haluan yleensä pyhittää lauantait itselleni jaystävilleni. :)
[/quote]

Juu, juuri näin se menee. Olet erityinen, teidän suhde on niiiin erilainen verrattuna muihin pettäjiin. Ette ikinä eroa eikä mies petä sinua. Ikinä ei tarvitse itkeä toisen perään....NOT!

Vierailija
64/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kulta tuleekin mun luo kotiin ja asuu täällä ja viettää täällä joka ikisen yön. Oletko kateellinen?

Vierailija
65/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:09"]

kiva, että tyydyt noin vähään

t. aviovaimo

[/quote]

No ei se niin kiva aloittajan kannalta ole. Hän ei vain nyt tiedä, missä hankalassa tilanteessa on mukana. Ihmisen aivot eivät ole tehty varattuja rakkauksia varten. Yleensä ottaen aivot ovat sopeutuneet siten että niiden toiminnasta on hyötyä ihmisille, mutta tässä asiassa ei niin ole. 

Vierailija
66/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:28"] Minun käy sääliksi sinua. "Kultasi" pitää sinua itsestäänselvyytenä ja hätävarana. Hän piipahtaa luonasi jos niiltä sinua tärkeämmiltä asioilta elämässään ehtii piipahtamaan. Hän ehkä ehtii hetkeksi luoksesi ennen kuin menee kotiinsa niiden luo, jotka hänelle sinua tärkeämpiä ovat. Tai sitten hän ehkä ehtiikin luoksesi vähäksi aikaa vasta huomenna, ennenkuin menee harrastukseensa, joka sekin on hänelle sinua tärkeämpi. Ja sinä istut ja odotat saavasi sen hetken Kultasi kanssa ja riemuitset kun hän lupaa uhrata hetkisen sinullekin kaiken sen sinua tärkeämmän lomassa. Miksi sinä tyydyt olemaan noin vähäpätöisessä asemassa sellaisen ihmisen elämässä jota rakastat? Etkö usko että sinä voisit ansaita rakkautta? Että sinäkin voisit olla jollekin jotain oikeasti merkityksellistä?   [/quote]   En ole tuo perinteinen "toinen nainen", kuten tuolla aiemmin kerroin. Ja minä tunnen tuon miehen läpikotaisin. En todellakaan ole hänelle hätävara tai itsestäänselvyys. :) Hän on minussa enemmän kiinni kuin minä koskaan hänessä. En istu ja odota, päinvastoin, mies pitää yhteyttä paljon enemmän ja suunnittelee tapaamisia, joihin en läheskään niin usein pääse tai ehdi, kuin hän haluaisi. Itse asiassa hän on hankkinut tuon harrastulsen minun takiani peitetarinaksi, omasta ideastaan, minulle kertomatta. En oikein pitänyt ajatuksesta, koska haluan yleensä pyhittää lauantait itselleni jaystävilleni. :) [/quote] Juu, juuri näin se menee. Olet erityinen, teidän suhde on niiiin erilainen verrattuna muihin pettäjiin. Ette ikinä eroa eikä mies petä sinua. Ikinä ei tarvitse itkeä toisen perään....NOT!

[/quote]

Minulle ei ole mitään väliä sillä, pettääkö salarakkaani minua vai ei. Onhan hän vaimonsakin kanssa. Minulla on ihan järki päässä, enkä itkeskele pienistä enkä etenkään kenenkään perään! 

Ei ap, mutta salarakas minäkin

Vierailija
67/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu se on hirvelläkin.

Vierailija
68/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:50"]

Mun kulta tuleekin mun luo kotiin ja asuu täällä ja viettää täällä joka ikisen yön. Oletko kateellinen?

[/quote]

Onko mieleesi juolahtanut, että kaikki eivät halua tai tarvitse viettää joka minuuttia toisen ihmisen kanssa? Että on ihmisiä, joilla on omia tarpeita, omaa tekemistä ilman, että koko ajan pitää olla joku siinä vieressä jatkeena? Tekisi hyvää sinullekin elää itse, eikä toisen jatkeena.
Enkä minäkään ole ap.

Vierailija
69/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri puhelun häneltä..omalta salaiselta siis :)

Vierailija
70/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:35"]

Kiinnostaa vitusti paskat provot.

[/quote]

Niin tuntuu kiinnostavan, kun oikein vaivauduit kommentoimaan! :D

Vierailija
71/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästäpö olet onnellinen, kun pelkkänä panoreikänä oleminen saa sut noin iloiseksi :-D

Mut joo, munkin mielestä provot tästä aiheesta alkais jo riittää yhdelle päivälle...

Vierailija
72/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:01"]Vähästäpö olet onnellinen, kun pelkkänä panoreikänä oleminen saa sut noin iloiseksi :-D

Mut joo, munkin mielestä provot tästä aiheesta alkais jo riittää yhdelle päivälle...
[/quote]

Niin sehän ei voi olla mitään muutakaan...???

Vierailija
73/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehka jonain paivana onnistut saamaan ihan oman miehen. Nyt toki kannattaa nauttia panemisesta ia tyhjasta elamasta

Vierailija
74/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:01"]Vähästäpö olet onnellinen, kun pelkkänä panoreikänä oleminen saa sut noin iloiseksi :-D Mut joo, munkin mielestä provot tästä aiheesta alkais jo riittää yhdelle päivälle... [/quote] Niin sehän ei voi olla mitään muutakaan...???

[/quote]

Aika suppea mielikuva salasuhteesta. :) Seksi ei ainakaan meillä ole mikään perusasia yhdessäololle. Päinvastoin, se on aika pieni osuus siitä. Itse asiassa olimme olleet todella kauan yhdessä ennen ensimmäistä kertaa. Meillä vaan kemiat kohtaa todella hyvin, nauretaan ja jutellaan yhteisistä kiinnostuksen kohteista.

eikä ap

Vierailija
75/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:01"]Vähästäpö olet onnellinen, kun pelkkänä panoreikänä oleminen saa sut noin iloiseksi :-D Mut joo, munkin mielestä provot tästä aiheesta alkais jo riittää yhdelle päivälle... [/quote] Niin sehän ei voi olla mitään muutakaan...???

[/quote]

Aika suppea mielikuva salasuhteesta. :) Seksi ei ainakaan meillä ole mikään perusasia yhdessäololle. Päinvastoin, se on aika pieni osuus siitä. Itse asiassa olimme olleet todella kauan yhdessä ennen ensimmäistä kertaa. Meillä vaan kemiat kohtaa todella hyvin, nauretaan ja jutellaan yhteisistä kiinnostuksen kohteista.

eikä ap
[/quote]

Allekirjoitan - ei ap-
Suukko salaiselle

Vierailija
76/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin miesystäväni saa seksiä kotonaankin eikä sitä minulta kaipaa, enkä minäkään hirveästi sitä kaipaa, koska mies ei ole kovin hyvä sängyssä. Mutta meillä on tosi kivaa yhdessä, se riittää molemmille.

Vierailija
77/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kullaltani tänään viestin. Se oli kuva, jossa mies istui työpöytänsä ääressä tietokoneella auki minun eroottisia kuviani. Toisessa viestissä sain kuvan haaroista, sielä oli valtava pullotus. Tämän toisen kuvan alla luki: Ikävä! Olisimpa luonasi.

Ei paha, näin 10 yhteisen vuoden jälkeen:)

T. Uskollisen miehen uskollinen ja halukas vaimo

Vierailija
78/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:13"]Minä sain kullaltani tänään viestin. Se oli kuva, jossa mies istui työpöytänsä ääressä tietokoneella auki minun eroottisia kuviani. Toisessa viestissä sain kuvan haaroista, sielä oli valtava pullotus. Tämän toisen kuvan alla luki: Ikävä! Olisimpa luonasi.

Ei paha, näin 10 yhteisen vuoden jälkeen:)

T. Uskollisen miehen uskollinen ja halukas vaimo
[/quote]

Hyi hitto

Vierailija
79/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä se sinäkin olet onnellinen ap :) taidat olla semmoinen vaatimaton tapaus. Helppo reikä.

Vierailija
80/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:13"]

Minä sain kullaltani tänään viestin. Se oli kuva, jossa mies istui työpöytänsä ääressä tietokoneella auki minun eroottisia kuviani. Toisessa viestissä sain kuvan haaroista, sielä oli valtava pullotus. Tämän toisen kuvan alla luki: Ikävä! Olisimpa luonasi. Ei paha, näin 10 yhteisen vuoden jälkeen:) T. Uskollisen miehen uskollinen ja halukas vaimo

[/quote]

Hyi saatana, jos mieheltäni tulisi tuollainen viesti, heittäisin hänet pihalle.

Onneksi on vielä miehiä, jotka tekevät työaikanaan töitä, eikä tuollaisia akkoja, jotkarunkkaavat töissä. Hyi helvetti, mikä mielikuva. Ja sinä olet vielä ylpeä! Kyllä on vakka kantensa valinnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan