Kulta soitti, että ehtii käväistä luonani ennen kotiin menoa :)
Perheellinen rakastettuni laittoi päivällä viestin, että ehtii käydä meillä tänään tai huomenna. Tänään töistä kotiin mennessään tai huomenna harrastukseen mennessään. Olen niin onnellinen, että on pakko julistaa koko maailmalle! :)
Kommentit (118)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:25"]Missä oot tavannu tän miehen? Haluan myös sellaisen joka ei jää roikkumaan. Mulle kyllä riittäisi naimissa olevakin, en jaksa mitään "oikeaa" parisuhdetta. [/quote] ei ap löysi chatista :) naimisissa. Elämme ihania tunteita läpitse :) hän muistaa kertoa tunteistaan ja siitä kuinka tärkeä olen ;) [/quote] ja silti pitää sua vain toisena naisena. Miksi [/quote] Koska tässä on mukava jännitys :) enkä mä halua itsekään kuin parhaat palat :) en arkea,
[/quote]
Mukava jännitys? Aina kun mä luen näitä juttuja, mä toivon, että nää pettäjäoksetukset saa maistaa omaa lääkettänsä. Toivottavasti ap (vaikka taidatkin olla provo ) rakastut jonain päivänä johonkin mieheen oikein kovasti ja toteat olevasi valmis sitoutumaan. Ja huomaat hetken päästä, että miehelläsi on "mukava jännitys" liittonne lisäksi jossain toisessa osoitteessa. Nämä jutut toivon aina kiertävän takaisin näille löysämoraalisille meduusoille.
[/quote]
Voi olla. Ja tottakai näinhän se menee..mutta elän päivän kerrallaan...
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:35"]
Minäkin mies ja olisin valmis ottamaan salasuhteen riskin, jos sellaisen löytäisin. Ihmisen, jolle voisin jutella ja joka kuuntelisi ilman, että samalla roikkuu netissä tai telkkarin edessä. Jolla olisi mielipiteitä ja joka kuuntelisi minun mielipiteitäni. Seksi ei tarvi olla, vaikka ei sitä kotonakaan juuri saa.
[/quote]
Missäpäin Suomea vaikutat? Minkä ikäinen suunnilleen? ;)
[/quote]
Kaakkois-Suomi, ikä +40. :)
[/quote]
Kuulostaa hyvältä. :) Meillä voisi olla yhteisiä intressejä, olen 36, Kouvolan seudulta ja samoissa ajatuksissa kuin sinäkin. Koulutukseltani opettaja, ei lapsia.
[/quote]
No tämäpä sattui. Keksitäänpä jokin keino saada yhteys. :)
[/quote]
:) Perustin osoitteen, lullaby78@hotmail.com
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:35"]
Minäkin mies ja olisin valmis ottamaan salasuhteen riskin, jos sellaisen löytäisin. Ihmisen, jolle voisin jutella ja joka kuuntelisi ilman, että samalla roikkuu netissä tai telkkarin edessä. Jolla olisi mielipiteitä ja joka kuuntelisi minun mielipiteitäni. Seksi ei tarvi olla, vaikka ei sitä kotonakaan juuri saa.
[/quote]
Missäpäin Suomea vaikutat? Minkä ikäinen suunnilleen? ;)
[/quote]
Kaakkois-Suomi, ikä +40. :)
[/quote]
Kuulostaa hyvältä. :) Meillä voisi olla yhteisiä intressejä, olen 36, Kouvolan seudulta ja samoissa ajatuksissa kuin sinäkin. Koulutukseltani opettaja, ei lapsia.
[/quote]
No tämäpä sattui. Keksitäänpä jokin keino saada yhteys. :)
[/quote]
:) Perustin osoitteen, lullaby78@hotmail.com
[/quote]
:)
Voi kun ihanaa! Kaikkea hyvää teille, olette aivan ihania, rehellisiä, empaattisia ihmisiä sinä ja rakkaasi, selvästi luodut toisillenne.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:33"]
Voi kun ihanaa! Kaikkea hyvää teille, olette aivan ihania, rehellisiä, empaattisia ihmisiä sinä ja rakkaasi, selvästi luodut toisillenne.
[/quote]
Samaa mieltä, onnea!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:33"]
[/quote]
Samaa mieltä, onnea!
[/quote]
Nostakaa joskus tää ketju ja kertokaa, miten menee!
Kulli se sulle on, ei kulta. Jos olisi kulta niin ei kohtelisi sua noin törkeästi.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:41"]
Kulli se sulle on, ei kulta. Jos olisi kulta niin ei kohtelisi sua noin törkeästi.
[/quote]
Ei ap:tä kukaan kohtele törkeästi. Minusta ap kohtelee miestä huonosti.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:06"]
Perheellinen rakastettuni laittoi päivällä viestin, että ehtii käydä meillä tänään tai huomenna. Tänään töistä kotiin mennessään tai huomenna harrastukseen mennessään. Olen niin onnellinen, että on pakko julistaa koko maailmalle! :)
[/quote]
Voisitko nyt lopettaa näiden tehtailun? Eivät ota nyt oikein ilmaa siipiensä alle. Mene vaikka siihen lähibaariin oikeasti iskemään joku, kunhan et trollaisi täällä.
kiva, että tyydyt noin vähään
t. aviovaimo
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:06"]
[/quote]
Voisitko nyt lopettaa näiden tehtailun? Eivät ota nyt oikein ilmaa siipiensä alle. Mene vaikka siihen lähibaariin oikeasti iskemään joku, kunhan et trollaisi täällä.
[/quote]
??
Tuliko väärään ketjuun, en ymmärrä pointtia, sori. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:41"]
[/quote]
Ei ap:tä kukaan kohtele törkeästi. Minusta ap kohtelee miestä huonosti.
[/quote]
No mitä se sitten kun ilmoittaa että tulossa ollaan, ole pimpi pestynä 2vrk valmiudessa? Ja toinen niin onnessaan.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:08"]
Ja mikäs se "harrastus" on ;)
[/quote]
On ihan oikea urheiluharrastus. :) Vie matkoineen aikaa useamman tunnin, joten ehtii piipahtaa. Joskus jättää kyllä koko harrastuksen väliin ja on sen ajan meillä. :)
Miten voit olla onnellinen ilmiselvästi moraalisesti tuomittavasta tapahtumasta vai koetko ettet tee mitään väärää?
teillä? teitä on siis useampikin siellä odottamassa kärsimättömänä pikpanoa perheelliseltä mieheltä? vai onko sulla siellä lapsi, joka saa "nauttia" äidin miesystävän seurasta muutaman minuutin, ehkä jopa tunnin, sinun kanssasi?
ryhdistäydy, hanki elämä ja etsi mies, joka ei käy vieraissa:-)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:09"]
kiva, että tyydyt noin vähään
t. aviovaimo
[/quote]
Joo, tyydyn, eikä se ole "vähän". Aivan riittävästi minulle. :) Mulla on vaativa työ ja paljon harrastuksia. Lisäksi opiskelen etänä, joten en ikimaailmassa ehtisi pitää yllä pysyvää suhdetta. Saan tässä suhteessa kaiken minkä tarvitsen. Mies on aina tavatessa hyväntuulinen, siisti ja ihana. Eli saan parhaat puolet hänestä, samoin hän minusta. Nyt olen ollut pari päivää kipeänä, joten olen pysytellyt kotosalla. Vaihtelu on tervetullutta. :)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:25"]Missä oot tavannu tän miehen? Haluan myös sellaisen joka ei jää roikkumaan. Mulle kyllä riittäisi naimissa olevakin, en jaksa mitään "oikeaa" parisuhdetta. [/quote] ei ap löysi chatista :) naimisissa. Elämme ihania tunteita läpitse :) hän muistaa kertoa tunteistaan ja siitä kuinka tärkeä olen ;) [/quote] ja silti pitää sua vain toisena naisena. Miksi [/quote] Koska tässä on mukava jännitys :) enkä mä halua itsekään kuin parhaat palat :) en arkea,
[/quote]
Mukava jännitys? Aina kun mä luen näitä juttuja, mä toivon, että nää pettäjäoksetukset saa maistaa omaa lääkettänsä. Toivottavasti ap (vaikka taidatkin olla provo ) rakastut jonain päivänä johonkin mieheen oikein kovasti ja toteat olevasi valmis sitoutumaan. Ja huomaat hetken päästä, että miehelläsi on "mukava jännitys" liittonne lisäksi jossain toisessa osoitteessa. Nämä jutut toivon aina kiertävän takaisin näille löysämoraalisille meduusoille.
[/quote]
Minä, jonka kirjoitusta kommentoit, en kyllä ollut ap.
[/quote]
ihan sama. Saman moraalikäsityksen jaatte kuitenkin