Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulta soitti, että ehtii käväistä luonani ennen kotiin menoa :)

Vierailija
13.02.2015 |

Perheellinen rakastettuni laittoi päivällä viestin, että ehtii käydä meillä tänään tai huomenna. Tänään töistä kotiin mennessään tai huomenna harrastukseen mennessään. Olen niin onnellinen, että on pakko julistaa koko maailmalle! :)

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kuulosta kovin onnelliselta tuollainen :(

Vierailija
42/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kai toi piipahdus kuin ei mitään

ei mulle kyllä riittäis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
44/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ap tyydyt vähään. Minun rakastettuni (mieheni) on kanssani koko illan ja yön.

Vierailija
45/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:16"]

teillä? teitä on siis useampikin siellä odottamassa kärsimättömänä pikpanoa perheelliseltä mieheltä? vai onko sulla siellä lapsi, joka saa "nauttia" äidin miesystävän seurasta muutaman minuutin, ehkä jopa tunnin, sinun kanssasi? 

ryhdistäydy, hanki elämä ja etsi mies, joka ei käy vieraissa:-)

[/quote]

No sanotaan sitten "minulla", jos tarkkoja ollaan. :) Ja minulla on elämä, rikas sellainen.

Vierailija
46/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:17"]

Kylläpä ap tyydyt vähään. Minun rakastettuni (mieheni) on kanssani koko illan ja yön.

[/quote]

Minä en ole ap, ja kadehdin häntä, en sinua. Toivoisin, että mieheni menisi johonkin viikonlopuksi, että saisin olla yksin kotona. Mökille en viitsi talvella yksin lähteä. Voi, kuinka odotan kevättä.

Vierailija
47/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:16"]

Minusta ei kuulosta kovin onnelliselta tuollainen :(

[/quote]

Mikä siinä kuulostaa onnettomalta? Voi kun voisikin elää noin.

Vierailija
48/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen toisenlaisesta elämästä. Ilman tuota miestä, jota en jaksaisi hetkeäkään, mutta on pakko.

Vierailija
49/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä ketjuja tulee koko ajan.. Tää on niin porvoosta.

Vierailija
50/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä huora.

Vierailija
51/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miksei ne miehet ota salasuhdetta, joiden vaimot ei jaksa niitä miehiä? Kaikki petetyt akat pitävät kynsin hampain kiinni pettäjäukoistaan. Minäkin olen lopen kyllästynyt omaani ja odotan, että se rakastuisi johonkuhun ja ottaisi eron. Itse en jaksa alkaa siihen prosessiin. Ja haluan että suku syyttää miestä eikä minua jos erotaan.

Vierailija
52/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, varsinainen KULTA!

Vierailija
53/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:17"]

[/quote]

Minä en ole ap, ja kadehdin häntä, en sinua. Toivoisin, että mieheni menisi johonkin viikonlopuksi, että saisin olla yksin kotona. Mökille en viitsi talvella yksin lähteä. Voi, kuinka odotan kevättä.

[/quote]

Kadehdit ihmistä jolla suhde varattuun mieheen? Noh ei sinullakaan hyvin sitten mene.

Vierailija
54/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:24"]

Hyi helvetti mikä huora.

[/quote]

Miten niin? Kuulostaa nykyaikaiselta, itsestään huolta pitävältä koulutetulta naiselta. Joka miehen unelma, kun ei vaadi liikoja eikä soittele perään.

t. mies

Vierailija
55/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käy sääliksi sinua. "Kultasi" pitää sinua itsestäänselvyytenä ja hätävarana. Hän piipahtaa luonasi jos niiltä sinua tärkeämmiltä asioilta elämässään ehtii piipahtamaan. Hän ehkä ehtii hetkeksi luoksesi ennen kuin menee kotiinsa niiden luo, jotka hänelle sinua tärkeämpiä ovat. Tai sitten hän ehkä ehtiikin luoksesi vähäksi aikaa vasta huomenna, ennenkuin menee harrastukseensa, joka sekin on hänelle sinua tärkeämpi. Ja sinä istut ja odotat saavasi sen hetken Kultasi kanssa ja riemuitset kun hän lupaa uhrata hetkisen sinullekin kaiken sen sinua tärkeämmän lomassa.

Miksi sinä tyydyt olemaan noin vähäpätöisessä asemassa sellaisen ihmisen elämässä jota rakastat? Etkö usko että sinä voisit ansaita rakkautta? Että sinäkin voisit olla jollekin jotain oikeasti merkityksellistä?

Vierailija
56/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaiset lihavat mammat täällä kauhistelevat että oma ukko on luonasi. Älä välitä, ap, go for it!

Vierailija
57/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 on varsinainen catch

not

Vierailija
58/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:06"]

Perheellinen rakastettuni laittoi päivällä viestin, että ehtii käydä meillä tänään tai huomenna. Tänään töistä kotiin mennessään tai huomenna harrastukseen mennessään. Olen niin onnellinen, että on pakko julistaa koko maailmalle! :)

[/quote]

Voisitko nyt lopettaa näiden tehtailun? Eivät ota nyt oikein ilmaa siipiensä alle.  Mene vaikka siihen lähibaariin oikeasti iskemään joku, kunhan et trollaisi täällä.

[/quote]

??

Tuliko väärään ketjuun, en ymmärrä pointtia, sori. :)

ap

[/quote]

Tuli sikäli, että pettämisestä on aloitettu ainakin kolme ketjua tässä ihan tunnin sisällä :D Jospa menisit nyt sitten sen kulta-pupun kainaloon niin pääsemme sinusta :)

Vierailija
59/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:28"]

Minun käy sääliksi sinua. "Kultasi" pitää sinua itsestäänselvyytenä ja hätävarana. Hän piipahtaa luonasi jos niiltä sinua tärkeämmiltä asioilta elämässään ehtii piipahtamaan. Hän ehkä ehtii hetkeksi luoksesi ennen kuin menee kotiinsa niiden luo, jotka hänelle sinua tärkeämpiä ovat. Tai sitten hän ehkä ehtiikin luoksesi vähäksi aikaa vasta huomenna, ennenkuin menee harrastukseensa, joka sekin on hänelle sinua tärkeämpi. Ja sinä istut ja odotat saavasi sen hetken Kultasi kanssa ja riemuitset kun hän lupaa uhrata hetkisen sinullekin kaiken sen sinua tärkeämmän lomassa.

Miksi sinä tyydyt olemaan noin vähäpätöisessä asemassa sellaisen ihmisen elämässä jota rakastat? Etkö usko että sinä voisit ansaita rakkautta? Että sinäkin voisit olla jollekin jotain oikeasti merkityksellistä?

[/quote]

En ole tuo perinteinen "toinen nainen", kuten tuolla aiemmin kerroin. Ja minä tunnen tuon miehen läpikotaisin. En todellakaan ole hänelle hätävara tai itsestäänselvyys. :) Hän on minussa enemmän kiinni kuin minä koskaan hänessä. En istu ja odota, päinvastoin, mies pitää yhteyttä paljon enemmän ja suunnittelee tapaamisia, joihin en läheskään niin usein pääse tai ehdi, kuin hän haluaisi. Itse asiassa hän on hankkinut tuon harrastulsen minun takiani peitetarinaksi, omasta ideastaan, minulle kertomatta. En oikein pitänyt ajatuksesta, koska haluan yleensä pyhittää lauantait itselleni jaystävilleni. :)

Vierailija
60/118 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa vitusti paskat provot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi