Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotetutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet: Rokottamattomista 40 - 49-vuotiaista 96% selviää koronasta kotihoidolla.

Vierailija
22.11.2021 |

Kuinka monta prosenttia TÄYSIN ROKOTTAMATTOMISTA selviää koronasta ilman sairaalahoitoa?

40 - 49 v 96%
50 - 59 v 93%
60 - 69 v 89,5%
70 - 79 v 78,5%

Prosentit ovat todella korkeita, vaikka suomalaisista suurin osa on ylipainoisia ja siihen vielä muut sairaudet päälle. Jokainen voi kuvitella miten perussairaita on vaikka 10% yli 60-vuotiaista.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008421005.html

Kommentit (251)

Vierailija
181/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on korkea prosentti, jos 4 % joutuu sairaalahoitoon. Meillä on kuitenkin noin 1000 tartuntaa päivässä, josta 4 % on 40 henkeä päivässä.

Tosta ikäluokasta 60% on ylipainoisia. Se, että ilman rokotetta hoitoon joutuu 4% kertoo kaiken oleellisen. Eli sairaanloisen lihavat ja monitautiset sinne sairaalaan joutuvat. 50-vuotiaan normaalipainoisen todennäköisyys joutua hoitoon on alle prosentin luokkaa.

50-vuotiaan normaalipainoisen todennäköisyys-prosentti on tasan 100%, kun sairaalaan joutuu.

Mites ne kymmenet tuhannet muut, jotka ei sinne sairaalaan joudu? Vaikka saivat tartunnan.

Vierailija
182/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menen sairaalaan, jos niin huono tuuri kaikkia todennäköisyyksiä vasten kävisi, että hoitoa tarvitsisin. Olen maksanut veroja kolmekymmentä vuotta.[/quote]

Juuri näin. Ei onnettomuudenkaan aiheuttanutta jätetä hoitamatta. Ihan sairas ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin nähdä rokotettujen tilastot. Rokotettujakin on kuollut koronaan ja tehohoidossa. Ei kai tämän pitäisi olla salaisuus?

Rokottamattomalla on 33 kertaa suurempi todennäköisyys joutua tehohoitoon kuin rokotetulla. Mikä kohta tässä on vaikea ymmärtää?

Kun niitä vit.n rokotettuja kuolla kupsahtelee koronaan, niin joku ei vain täsmää!!!

Tilastomanipulointia. Ei ole hyvä kun samat omistaa rokotteet, median ja näköjään myös hallitukset.

Vierailija
184/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittiläisen Valnevan rokote perustuu heikennettyyn virukseen. Toivottavasti se saataisiin hyväksyttyä käyttöön mahdollisimman pian.

Vielä kun tietäisi mihin virukseen. Covid-19-pandemian virusta ei ole vielä yksikään labra onnistunut eristämään. Sitä kannattaa miettiä.

Vierailija
185/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISTÄ NÄMÄ PROSENTIT REVITÄÄN?

MUTUTUNTUMALLA VEIKKAAMALLA?

Vierailija
186/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MISTÄ NÄMÄ PROSENTIT REVITÄÄN?

MUTUTUNTUMALLA VEIKKAAMALLA?

Lasse Lehtosen haastattelun sanoin: Markkinoinnin ja propagandan keinoin.

Vierailija
187/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuo on laskettu luultavasti todettujen tartuntojen mukaan eli vielä suurempi prosenttiosuus selviää kotihoidolla

Vierailija
188/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brittiläisen Valnevan rokote perustuu heikennettyyn virukseen. Toivottavasti se saataisiin hyväksyttyä käyttöön mahdollisimman pian.

Vielä kun tietäisi mihin virukseen. Covid-19-pandemian virusta ei ole vielä yksikään labra onnistunut eristämään. Sitä kannattaa miettiä.

Sä vaan jaksat uskoa valheisiin. Tai sitten olet trolli ja haluat aiheuttaa eripuraa.

Vierailija
189/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin nähdä rokotettujen tilastot. Rokotettujakin on kuollut koronaan ja tehohoidossa. Ei kai tämän pitäisi olla salaisuus?

Rokottamattomalla on 33 kertaa suurempi todennäköisyys joutua tehohoitoon kuin rokotetulla. Mikä kohta tässä on vaikea ymmärtää?

Kun niitä vit.n rokotettuja kuolla kupsahtelee koronaan, niin joku ei vain täsmää!!!

Monisairaita vanhuksia, joita ei teholle edes viedä. Siinä ikäryhmässä ei juuri ole rokottamattomia.

Teholla hoidetaan nuorempia, niitä joilla on mahdollisuus selvitä. Teho-osastolle joutuvista rokottamattomia on ylivoimainen enemmistö.

Tämä. Ei sinne teholle viedä 92-vuotiasta sydänvaivoista kärsivää diabeetikkoa, koska hän ei tuota vain kestä ja se tiedetään ennakkoon

Mutta tilastoihin se viedään yhtenä yli 40 vuotiaana koronakuolemana.

No totta helvetissä, miten muuten ? Ei se , että vaikka kolarissa kuollutta ei hoideta teholla tee hänestä muuhun kuin kolariin kuollutta ?

Jos kolariin kuolleella on todettu koronainfektio, niin hänet on kylläkin laskettu koronakuolleeksi.

Niin että "koronakiimainen" hoitaja vetäisi näytteet nenästä veren ja luunpalojen seasta saadakseen tilastoihin täytettä ? Kyllä lapsellisia ja hullujakin saa kirjoittaa, muttei näin hulluja

En sanonut, että kuolleita testataan vaan että kuolleita koronainfektion kanssa kuolleita lasketaan koronakuolemiksi.

Ei muuten lasketa 

Lasketaan ja kuolinluvut korjataan n. 1kk päästä, kun kuolinsyyn selvitys on valmis.

Eikä nämä tilastot kiinnosta sitten enää ketään.

Vierailija
190/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä rokotetta kirjoitti:

Olen rokottamaton. Rokotetta en ota ikinä.

Kaikki tulevat saamaan viruksen. Rokottamattoman tartunta on yleisesti vaikeampi kuin rokotettujen ja johtaa useimmiten teholle. Sä onneton "määääääää-ää määäää en ota rokotetta ikinä"-taukki venytät perusterveydenhoitojonoja ja tulet viemään sairaalapaikan. Olet oikein kunnon määää-ääää.kijä. Hyi.

Valitettavasti biologia ei toimi noin, vaikka sinulle kuinka niin väitettäisiin.

Vierailija
191/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te rokottamattomat olette käyneet Omakannassa kieltämässä tehohoidon? Sitten se selviää

Totta kai menen sairaalaan, jos niin huono tuuri kaikkia todennäköisyyksiä vasten kävisi, että hoitoa tarvitsisin. Olen maksanut veroja kolmekymmentä vuotta.

Nyt ei ole kysymys maksamiesi verojen määrästä vaan sairaalapaikkojen ja varsinkin tehohoitopaikkojen määrästä.

Voit joko ottaa riskin rokotteesta ja vähentää merkittävästi sairaalaan joutumisen todennäköisyyttä

TAI

voit olla ottamatta riskiä rokotteesta ja ottaa riskin vakavasta koronasta ja siitä ettei sinulle riitä hoitopaikkaa. Riskitöntä vaihtoehtoa ei ole.

KENENKÄÄN MUUN ei pidä kantaa seurauksia itse ottamastasi riskistä vakavaan koronaan, eli jos et halua rokotetta, älä hae hoitoa sairaalasta ellei tilaa ole ruhtinaallisesti sillä muuten se on muilta pois (onnettomuuksien uhrit, syöpäpotilaat, sydänleikkaukseen odottavat...).

Omista valinnoista kannetaan vastuu itse.

Sairaanhoito/tehohoitopaikkojen vähyys ei johdu yhdestäkään rokottamattomasta vaan oikeistolaisesta yksityistämispolitiikasta.

Vierailija
192/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa ilman sairaalahoitoa selviäisi koronasta 99%, mutta kun suomalaiset on sellaisia, että jos tikku menee sormeen niin sairaalaan.

Tämäpä tämä. Eikö meitä ole aina soimattu siitä että sairaalaan ei mennä flunssan tai kuumeen takia. Edelleen sama meno jatkuu näköjään. Kotona ei osata sairastaa.

Mitä näillä viesteillä nyt haetaan? Meinaatteko, että yli 50 000 suomalaisen pitäisi vain tukehtua kuoliaaksi kotonaan ilman sairaalahoitoa?

Miksi ihmeessä?

Millä logiikalla?

Miksi sitten on mitään sairaanhoitoa? Eikö vain voi olla niin, että kuolema korjaa, jos näin käy.

Vaihtoehto tosimaailmasta: jokainen rokottaa itsensä. Tämän jälkeen se pieni osa, joka yhä tarvitsee laadukasta hoitoa, saa sitä.

Vaikea rokottaa, kun EMA ei ole antanut myyntilupaa ainoallekaan rokotteelle. Vain kokeellisille injektioille.

Vierailija
193/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on korkea prosentti, jos 4 % joutuu sairaalahoitoon. Meillä on kuitenkin noin 1000 tartuntaa päivässä, josta 4 % on 40 henkeä päivässä.

Tosta ikäluokasta 60% on ylipainoisia. Se, että ilman rokotetta hoitoon joutuu 4% kertoo kaiken oleellisen. Eli sairaanloisen lihavat ja monitautiset sinne sairaalaan joutuvat. 50-vuotiaan normaalipainoisen todennäköisyys joutua hoitoon on alle prosentin luokkaa.

50-vuotiaan normaalipainoisen todennäköisyys-prosentti on tasan 100%, kun sairaalaan joutuu.

Palaapa takaisin kouluun kertaamaan todennäköisyyslaskentaa.

Vierailija
194/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastomanipulointia. Ei ole hyvä kun samat omistaa rokotteet, median ja näköjään myös hallitukset.

Tämän voi varmistaa kuka tahansa esim. Yahoo Financesta: Sanoman suurosakkeenomista on Vanguard Group, joka omistaa osakkeita myös jokaisesta covid-rokotteita kehittäneestä lääkefirmasta.

Vierailija
195/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te rokottamattomat olette käyneet Omakannassa kieltämässä tehohoidon? Sitten se selviää

Totta kai menen sairaalaan, jos niin huono tuuri kaikkia todennäköisyyksiä vasten kävisi, että hoitoa tarvitsisin. Olen maksanut veroja kolmekymmentä vuotta.

Nyt ei ole kysymys maksamiesi verojen määrästä vaan sairaalapaikkojen ja varsinkin tehohoitopaikkojen määrästä.

Voit joko ottaa riskin rokotteesta ja vähentää merkittävästi sairaalaan joutumisen todennäköisyyttä

TAI

voit olla ottamatta riskiä rokotteesta ja ottaa riskin vakavasta koronasta ja siitä ettei sinulle riitä hoitopaikkaa. Riskitöntä vaihtoehtoa ei ole.

KENENKÄÄN MUUN ei pidä kantaa seurauksia itse ottamastasi riskistä vakavaan koronaan, eli jos et halua rokotetta, älä hae hoitoa sairaalasta ellei tilaa ole ruhtinaallisesti sillä muuten se on muilta pois (onnettomuuksien uhrit, syöpäpotilaat, sydänleikkaukseen odottavat...).

Omista valinnoista kannetaan vastuu itse.

Suomi ei toimi eikä ole koskaan toiminut niin, että omista valinnoistaan kannetaan täysi vastuu itse. Jos näin olisi, joutuisivat myös esimerkiksi pullerot, narkomaanit ja alkoholistit kustantamaan itse hoitonsa. Mutta kun eivät joudu. Kun olen kerran tällaista systeemiä rahoittanut koko ikäni, kieltämättä joskus pitkin hampain, niin toki sama kuuluu minullekin.

Miksi muuten oletat, että minä olisin valtava tartuntariski vain siksi, että olen rokottamaton? Jos elän torpassa keskellä metsää, teen etätöitä, tilaan ruokaostokset kotiin ja tapaan niitä ihmisiä, joiden kanssa asun, ei minusta ole kerrassaan minkäänlaista tartuntariskiä yhtään kenellekään. Sen sijaan ihminen voi olla valtava tartuntariski muille, vaikka hänellä olisi viisitoista rokotetta, jos hän elää kuin paviaani konsanaan, nuohoaa valtavissa yleisötapahtumissa ja kuljeksii flunssaoireisena ihmisten ilmoilla. Ei se rokote ole mikään kaiken pyhittävä ja tuosta mainostamastasi vastuusta vapauttava taikasuoja.

Vierailija
196/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos testattas tartuntoja on nyt ehkä 3000-4000 päivässä. Yli 40v noista ehkä 1000. Jos niistä 4% joutus sairaalaan se ois 40 päivässä. Ei ihme että jouluna tuskin saa mitään hoitoa enää mihinkään kun sairaalat on tukossa.

Vierailija
197/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos testattas tartuntoja on nyt ehkä 3000-4000 päivässä. Yli 40v noista ehkä 1000. Jos niistä 4% joutus sairaalaan se ois 40 päivässä. Ei ihme että jouluna tuskin saa mitään hoitoa enää mihinkään kun sairaalat on tukossa.

Älä sitten ylläty, kun luvut eivät ole mitään tuonnepäinkään.

Vierailija
198/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän voi varmistaa kuka tahansa esim. Yahoo Financesta: Sanoman suurosakkeenomista on Vanguard Group, joka omistaa osakkeita myös jokaisesta covid-rokotteita kehittäneestä lääkefirmasta.

Mä luin jostain, että Sanoman johtaja (tullut keväällä Sanomiin?) on ollut Pfizerillä joku myyntijohtaja, mutta tämä on siis kuulopuhetta. Mulla ei ole lähdettä.

Vierailija
199/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luin jostain, että Sanoman johtaja (tullut keväällä Sanomiin?) on ollut Pfizerillä joku myyntijohtaja, mutta tämä on siis kuulopuhetta. Mulla ei ole lähdettä.

Anu Lindström. 15 vuotta Pfizerillä, nyt jonkinmoinen myyntijohtaja Sanomilla.

Asioiden mahdollisiin tai mahdottomiin yhteyksiin en ota kantaa, mutta nämä tiedot selviävät ihan hänen LinkedIn-profiilistaan.

Vierailija
200/251 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huudetaan suureen ääneen yksilön vapauden puolesta ja sitten ihminen ei saisi vaihtaa työpaikkaa ? Voi v*ttu miten loogista porukkaa