Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, te jotka istutte ja roikutte Aihe Vapaalla

Vierailija
13.02.2015 |

päivät pitkät, tuntikausia.

Eikö olisi aika ryhdistäytyä ja tehdä jotain järkevää, kehittää itseään, opiskella jotain uutta, lähteä liikkumaan, harrastaa ja tehdä vaikka niitä kotitöitä.

Ei tuollaisesta pidemmän päälle mitään tule!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:56"]

Eikö olisi aika ryhdistäytyä ja tehdä jotain järkevää, kehittää itseään, opiskella jotain uutta, lähteä liikkumaan, harrastaa ja tehdä vaikka niitä kotitöitä.

[/quote]

Talo siivottu, lounas uunissa (kohta valmis), pyykit pesty, silitetty ja viikattu kaappiin, lapset leikkii nätisti vieressä omia juttujaan. Taapero käy välillä hakemassa haleja, mutta viihtyy paremmin isompien leikeissä mukana kuin äidin kanssa nysväämässä. Välillä leikitään ja lorutellaan.

Mulla on yliopistotutkinto, kaksi yritystä ja noiden yritysten pyörittäminen sujuu alaisilta oikein hyvin. Välillä lukaisen ja vastaan muutamaan sähköpostiin, soitan pari puhelua ja siinä se.

Miksi pitäisi juuri nyt tehdä vielä muutakin? Tämä on hauskaa ajankulua, ja palstan jutuille saa yleensä nauraa kippurassa kun oikein sopivan ketjun löytää. Hoitovapaa jatkuu seuraavan vauvan syntymään (syksyllä), jos yrittäjällä nyt sellaista oikeasti edes on. Eli palstailen täällä melkein päivittäin, pitkin päivää, varsin monena päivänä vielä tällekin vuodelle, vaikka se nyt jotain ärsyttäisikin.

Pitkää päivää paahtaneena ja paljon töitä tehneenä on ihana joskus laiskotellakin, kuten nyt tämän viimeisen puolitoista vuotta kuopuksen kanssa. Ei tästä ole tarkoitus mitään tullakaan, riippuvuutta nyt ainakaan. ;-) Kesän tullen vietämme enemmän aikaa ulkona kuin sisällä, kasvihuone ja -maa odottavatkin tuolla että lumi sulaisi.
[/quote] no hohhoijaa.

Vierailija
42/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:03"]

19: Onpas sinulla pitkästyttävä elämä, mutta joo, kukin tavallaan.

[/quote]

Sinulle se voi siltä tuntua, mutta minä tykkään tästä juuri tällaisena kuin tämä on. Kiireettömiä aamuja, paljon aikaa perheen kanssa. Mukava nojatuoli, jossa voi nauttia kupposen hyvää kahvia ja katsella kun lapset touhuavat, ulkona pyryttää, tai hypnoottista takkatulta.

Lapset on alle eskari-ikäisiä, joten päivät ovat aikatauluista vapaat. Aurinkoisena kevätpäivänä pakkaan usein eväät reppuun, nostan kuopuksen kantorinkkaan ja sitten sukset jalkaan koko jengi. Hiihdellään jonnekin notkelmaan, metsänlaitaan tai rantaan, syödään eväät ja seikkaillaan takaisin.

Pitkästyttävää? Kaukana siitä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:56"]

[/quote]

ihan totta! Nytpä tämän vasta kun ymmärsin kirjoitit.

Heti huomenna ryhdistäydyn ja alan kehittämään itseäni !

Vierailija
44/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vähän aikaa sitten kuntosalilta valmiiseen ruokapöytään. Ruuan jälkeen mies lähti lapsen kanssa pulkkamäkeen ja minä istahdin tähän. Pyykkikone pyörittää kolmatta koneellista, vaihdoin lakanat ja pyyhkeet tänään ja sitten menee tuota vaatepyykkiä. Aamulla lapsen kanssa imuroitiin ja mopattiin. Perjantai on tämmöinen minun "vapaapäiväni", mies viettää aikaa lapsen kanssa ja minä saan harrastaa ja käydä yksikseni kaupassa ym.

Vierailija
45/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:02"]Minä hengaan av:lla imettäessä. Vastasyntynyt syö aikas usein ja pitkiä aikoja niin ei viittis seinääkään tuijottaa sillä aikaa...nytkin makaan sängyssä ja poika syö [/quote] Voisit ainakin osan ajasta lukea jotain kehittävää.

[/quote]

Täältähän saa todella hyviä kasvatusvinkkejä ja tietoa siitä, pitääkö opettajalle antaa lahja ja miten pystyy parhaiten vittuilemaan Wilmassa.

Vierailija
46/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:20"]

No johan tästä on tullut varsinainen selittelyjen ketju, sen verran piti palata takaisin kommentoimaan, että minä itsehän luin ruokatunnin lopuksi palstalta parhaat palat ja palasin töiden ääreen, pääsin kotiin 17:30.

Ja teen nyt niitä kotitöitä, juuri sain ruoan uuniin.

-ap

[/quote]

Ruoka on yliarvostettua.

Vierailija
47/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:20"]

No johan tästä on tullut varsinainen selittelyjen ketju, sen verran piti palata takaisin kommentoimaan, että minä itsehän luin ruokatunnin lopuksi palstalta parhaat palat ja palasin töiden ääreen, pääsin kotiin 17:30.

Ja teen nyt niitä kotitöitä, juuri sain ruoan uuniin.

-ap

[/quote]

Ja kerrot tämän meille, koska..?

Vierailija
48/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:09"]Aika jännää muuten tää psykologinen tosiasioiden kieltäminen ja tukahduttaminen monilla, useilla on sellainen käsitys, että eiväthän he täällä paljon aikaa vietä, mutta sitten kun laitetaan kello viereen tai katsotaan sivuhistoriasta lahjomattomat tunnit ja minuutit, niin tuntikausiahan siitä tulee.

Koukuttuminen ja riippuvuus. Elämänhallinta.
[/quote]

Voipi olla. Mutta kotityöt tehty, salilla käyn omiksi tarpeikseni 3x/vko, muuten liikutaan jokapaikkaan kävellen koska ei ole autoa, opiskeluja jatkan vuoden päästä ja leikin sekä luen lasten kanssa kun haluavat, välillä haöuavat leilkiä ilman minua keskenään.. Teen jo paljon muuten, joten ei kauheasti aikaa kyllä tänne jää. Toki olet oikeassa ja karsia voisi siitäkin mitä nyt olen.

Vierailija
49/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:06"]Njää... harkitsin sitä kerran, siis ryhdistäytymistä, mut en mä viitti. Tässä koneella ja av:lla on ihan hyvä. Sitä paitsi en mä tässä nyt koko päivää istu!!! Joka päivä otan monta kertaa 12 askelta vessaan ja takaisin! Ja välillä lämmitän mikropitsaa... että on tässä tätä muutaki.
[/quote]

Voi herranjumala, mene töihin luuseri.
[/quote]
> D Ei vitsi teidän kanssanne.

Vierailija
50/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä opiskelenkin ja koitan laihduttaa myös. Oon vaan viime aikoina ollut vähän semmoisessa jumiksessa, ettei oikein mikään huvita ja silloin on ihan hyvää ajan vietettä selailla tätä palstaa, kun ei oikein muutakaan jaksaisi tehdä.

Vierailija
51/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja täällä saan täytettyä väittelytarpeeni.

Vierailija
52/52 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:56"]

[/quote]

Haista sinä huora vittu ja mene vaikka hyppäämään auton alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi