Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, te jotka istutte ja roikutte Aihe Vapaalla

Vierailija
13.02.2015 |

päivät pitkät, tuntikausia.

Eikö olisi aika ryhdistäytyä ja tehdä jotain järkevää, kehittää itseään, opiskella jotain uutta, lähteä liikkumaan, harrastaa ja tehdä vaikka niitä kotitöitä.

Ei tuollaisesta pidemmän päälle mitään tule!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
2/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu, mulla on töissä seisomatyöpiste, hih, hih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hengaan av:lla imettäessä. Vastasyntynyt syö aikas usein ja pitkiä aikoja niin ei viittis seinääkään tuijottaa sillä aikaa...nytkin makaan sängyssä ja poika syö

Vierailija
4/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:00"]

En istu, mulla on töissä seisomatyöpiste, hih, hih.

[/quote]

Mä pötköttelen nyt eli makaan sängyssä roikkumassa täällä salitreenien jälkeen. Kyllä sitä muutakin elämää on vaikka täälläkin välillä hengaa.

Vierailija
5/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä makaan sohvalla ja palstailen. Rv 38, voin kertoa ettei juuri nyt keskittymiskyky riitä mihinkään tähdellisempään kuin täysin tyhjänpäiväisiin asioihin.

Vierailija
6/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, ei tulekaan, mutta toi seminaarityön tekeminen ei just nyt nappaa.

Vierailija
7/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olen samaa mieltä. Moi!

Vierailija
8/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännää muuten tää psykologinen tosiasioiden kieltäminen ja tukahduttaminen monilla, useilla on sellainen käsitys, että eiväthän he täällä paljon aikaa vietä, mutta sitten kun laitetaan kello viereen tai katsotaan sivuhistoriasta lahjomattomat tunnit ja minuutit, niin tuntikausiahan siitä tulee.

Koukuttuminen ja riippuvuus. Elämänhallinta.

Vierailija
9/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin täällä kukaan koko päivää notkuu. :D

Vierailija
10/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mä murha.infossakin välillä ja luen iltapäivälehtiä ja seiskaa, riittääkö se?

Pysyy ajan tasalla.

Vierailija
11/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehitän itseäni täällä. Olen oppinut todella paljon ihmisten, varsinkin naiseten, omituisesta ajatusjuoksusta. Olen oppinut ymmärtämään muutamia irl kohtaamiani ihmisiä ja muuttamaan omaa käytöstäni heidän seurassaan.

Vierailija
12/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään. Katotaan huomenna.

Vierailija
13/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla ja maanantaina alkaa työt. Sitten en päivällä täällä ehdi olla. Ja olen tänään tehnyt tunnin jalkatreenin kotona, lukenut 2,5h pääsykokeisiin ja nyt ajattelin pari tuntia olla täällä

Vierailija
14/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole juuri muuta kontaktia ihmisiin. Tällä hetkellä en voi tehdä asialle mitään, mutta kevään edetessä asiat muuttuvat. Itsensä kehittämiselläkin on rajansa. Ei loputtomiin jaksa lenkkeillä tai opiskella. Teen kyllä molempia. Kirjoja voisin lukea vaikka kuinka, mutta en enää tahdo löytää hyvää luettavaa kirjastosta. Olen lukenut monet kirjat useamman kerran.

Väittäisin, että tämä on silti parempi vaihtoehto kuin telkkarin valmiiksi pureskeltujen ohjelmien toljottaminen passiivisena. Mulla ei edes ole telkkaria, eikä tule.

Vierailija
15/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenterveys-potilas ja terapioin itseäni täällä. Paljon parempaa ja vähemmän stressaavaa kuin se ammattisten tarjoama huruluru. Täällä sentään on aidompia ihmisiä. Sitä paitsi noilla hoitotahoilla on aina muutenkin kiire. 

Vierailija
16/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:21"]

Väittäisin, että tämä on silti parempi vaihtoehto kuin telkkarin valmiiksi pureskeltujen ohjelmien toljottaminen passiivisena.

[/quote]

Niin totta kuin olla voi.

Vierailija
17/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin istun, selälläni makaan sohvalla nytkin, joskus sängyssä.

Vierailija
18/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:56"]

Eikö olisi aika ryhdistäytyä ja tehdä jotain järkevää, kehittää itseään, opiskella jotain uutta, lähteä liikkumaan, harrastaa ja tehdä vaikka niitä kotitöitä.

[/quote]

Talo siivottu, lounas uunissa (kohta valmis), pyykit pesty, silitetty ja viikattu kaappiin, lapset leikkii nätisti vieressä omia juttujaan. Taapero käy välillä hakemassa haleja, mutta viihtyy paremmin isompien leikeissä mukana kuin äidin kanssa nysväämässä. Välillä leikitään ja lorutellaan.

Mulla on yliopistotutkinto, kaksi yritystä ja noiden yritysten pyörittäminen sujuu alaisilta oikein hyvin. Välillä lukaisen ja vastaan muutamaan sähköpostiin, soitan pari puhelua ja siinä se.

Miksi pitäisi juuri nyt tehdä vielä muutakin? Tämä on hauskaa ajankulua, ja palstan jutuille saa yleensä nauraa kippurassa kun oikein sopivan ketjun löytää. Hoitovapaa jatkuu seuraavan vauvan syntymään (syksyllä), jos yrittäjällä nyt sellaista oikeasti edes on. Eli palstailen täällä melkein päivittäin, pitkin päivää, varsin monena päivänä vielä tällekin vuodelle, vaikka se nyt jotain ärsyttäisikin.

Pitkää päivää paahtaneena ja paljon töitä tehneenä on ihana joskus laiskotellakin, kuten nyt tämän viimeisen puolitoista vuotta kuopuksen kanssa. Ei tästä ole tarkoitus mitään tullakaan, riippuvuutta nyt ainakaan. ;-) Kesän tullen vietämme enemmän aikaa ulkona kuin sisällä, kasvihuone ja -maa odottavatkin tuolla että lumi sulaisi.

Vierailija
19/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu, vaan makaan. Äsken kyllä istuin kun söin sängyssä pientä lounasta. Olen sairas eikä ole oikein muuta tekemistä kuin olla koneella tai nukkua. AV:lla tapahtuu aina jotain vuorokaudenajasta riippumatta, joten täällä roikun.

Vierailija
20/52 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:56"]

[/quote]

Totuus on joskus taruakin ihmeellisempää =)

Tuli mieleeni työnvälityksessä kun asiakas menee virkailijan puheille,,,,pahoittelee ensin toki, kun joutuu häiritsemään tätä, mutta rohkaisuu viimein ja kysyy :"onks yhtään töitä?" Tähän tämä niin tärkeä ja virastaan niin ylpeä tokaisee kysyjälle:" Ei ole."  

Töitä kyselevä rohkaistuu tämän niin tärkeänoloisen -ja näköisen virkailijan vastauksesta niin että ilahtuneena tokaisee :" No kuule, ei se mitään. Tule ja lähdetään yhdessä etsimään!"

Kun täällä sinäkin roikut ja selvästi koet olevasi täällä roikkuvien ja aikaansa tuhlaavien yläpuolella, minäkin tahdon lohduttaa sinua aikaasi tuhlaavaa että tervetuloa ja aihe on vapaa =)) Älä sinä ihiminen jännitä, ihmettele vaan....joku lauloi muinoin ja ah. se on niin ilmaista vielä! siis ihmetellään yhdessä =))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi