Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hullu, jos jonkun eläimen kuoleminen saa mussa aikaan enemmän tunteita kuin ihmisen kuolema?

Vierailija
13.03.2023 |

Jos, vaikka luen uutisen jonkun ihmisen kuolemasta niin olen vain, että aha se kuoli, mutta, jos luen esimerkiksi nyt Ranskan lihapulla myrkytyksen takia kuolleista koirista niin tunnen suurta raivoa ja surua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama. Itkin kissani kuolemaa monta kuukautta, edelleenkin tulee itku herkästi kun muistelen kissaani. Ihmisen kuolema ei kosketa mua millään tavalla, jollei ole joku tosi läheinen.  

Vierailija
2/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Ihmiset vain ovat satuttaneet sinua liikaa, luonnollinen reaktio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itkin huomattavasti kauemmin koirani kuolemaa kuin äitini kuolemaa..

Vierailija
4/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieraan ihmisen kuolema aina kosketa. Mutta juttu jonkun eläimen kärsimyksestä ja kuolemasta saa kyllä itselläni vedet silmiin. Ei tuossa tarvi niin kauheaa filosofiaa olla taustalla. Viaton luontokappale herättää tunteita. Oma lemmikkieläin tietysti paljon enemmän.

Vierailija
5/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet, ensin ihmiset sitten eläimet ei mitään epäselvää asiassa...

Vierailija
6/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä koet eläimet viattomiksi, kuin lapset

Luultavasti suuttuisit myös jos lapset tilalla?

Tai ehkä jopa koet, että eläimet ovat lapsia!

Vierailija
7/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surrut kaikkien koirieni kuolemaa enemmän kuin omien vanhempieni. Koirat eivät koskaan tehneet minulle mitään pahaa, toisin kuin vanhempani.

Vierailija
8/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin on viaton ja ihmisten julmuus satuttaa.... itse suren eläinten kohtaloita ihan hirveästi. Ja annan luvan tuolle surulle. Se kertoo siitä että välitän. Suren toki ihmisiäkin jotka olen menettänyt....

Vierailija
9/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. On kusipäisiä ihmisiä ja sitten on kusipäisiä eläimiä, ei voi liikaa yleistää.

Vierailija
10/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö eläimiä, Ap?

Vierailija
11/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. On kusipäisiä ihmisiä ja sitten on kusipäisiä eläimiä, ei voi liikaa yleistää.

Eläin ei voi olla kusipää, siihen tarvitaan tietoinen mieli.

Vierailija
12/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä vähän lapsellinen mutta et kovin outo. Ja kyllä minä myös raivostuisin jos lukisin että joku on noin vain myrkyttänyt ihmisiä hauskassa tapahtumassa. Joku ikäihmisen kuolema nyt on sinänsä paljon luonnollisempi juttu. Ja kyllä oma tuttu lemmikki jättää kuollessaan ison aukon perheeseen, enemmän se hetkauttaa kuin tuntemattoman ihmisen menehtyminen.

Vierailija
13/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti hyvin tunteellinen nainen. Hoivaviettisi kohdistuu eläimiin koska sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
14/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita, riittää että on agressiivinen arvaamaton vaarallinen paska. Kusipäisyyttä kun on montaa sorttia.

Vierailija
15/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Suren tai harmittelen aina eläimen kuolemaa, (myös lihansyöntiäni), mutta en ihmisten ja ihmislapsien. Paljon enemmän surin kissani kuolemaa kuin oman ukkini...

Vierailija
16/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita, riittää että on agressiivinen arvaamaton vaarallinen paska. Kusipäisyyttä kun on montaa sorttia.

Et vain ymmärrä, jonakin päivänä sekin tapahtuu.

Vierailija
17/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sairas kun minua ei liikuta mitenkään?

Vierailija
18/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläin on viaton ja ihmisten julmuus satuttaa.... itse suren eläinten kohtaloita ihan hirveästi. Ja annan luvan tuolle surulle. Se kertoo siitä että välitän. Suren toki ihmisiäkin jotka olen menettänyt....

Juu, lutuisia vaikkapa nuo villikoirat metsästäessään ja repiessään saaliseläimiä kappaleiksi. Samoin kissat, jotka jättävät ruumiskasoja jälkeensä vain omaksi huviksensa.

Vierailija
19/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä hullu ole, hiukan pers.häiriöinen ehkä.

Vierailija
20/35 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vain ymmärrä, jonakin päivänä sekin tapahtuu.

Kuten sanottua kusipäisyyttä on montaa sorttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä