Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia sinua on kiusattu/syrjitty koulussa?

Vierailija
12.02.2015 |

Mikä siihen oli syynä?

Mua kiusattiin koska mulla oli silmälasit ja olin ujompi kuin muut. En päässyt suositumpien joukkoon, mutta onneksi mun luokall oli yksi tyttö joka tykkäsi olla mun kaveri. :-)

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä. Pilasoittojakin tuli jatkuvalla syyötöllä kun oli vielä lankapuhelin olemassa. Onneksi nykyisellään kännykkä ja salainen numero. Joskus sitä kieltämättä miettii, että miksi helvetissä edes synnyin.

Vierailija
102/123 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

Ei tiedä. Pilasoittojakin tuli jatkuvalla syyötöllä kun oli vielä lankapuhelin olemassa. Onneksi nykyisellään kännykkä ja salainen numero. Joskus sitä kieltämättä miettii, että miksi helvetissä edes synnyin.

Tai no rehellisesti ei nyt sentään ihan jatkuvalla syötöllä. Kyllähän se ikävää aikaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien eron takia. Olin kiusaajien mielestä "erolapsi." Naurettavaa mistä kaikesta lapset keksiikään toisiaan kiusattavan. 

Vierailija
104/123 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudaksi haukuttiin rinnattomuuden takia. Still hurts.

Vierailija
105/123 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomenruotsalaisuuden takia.

Asiasta.

Gtfo

Vierailija
106/123 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia syitä:

1) kasvoin nopeasti- hujoppi

2) olin hyvä koulussa- hikari

3) minulla oli silmälasit -rillirousku

4) vanhempani olivat vasemmistolaisia- kommari

5) tämän lisäksi mulla oli vielä isot tissit

- yläasteella aloin jo tahallani erilaiseksi nuoreksi niin elämäm koululaisten suosiota ei tarvinnut tavoitella.

Vierailija
107/123 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi vain arvailla. Ainoat, jotka oikeasti tietää vastauksen, ovat kiusaajat itse. Vikahan ei ole kiusatussa ja jokaisesta voisi etsiä "syyn". Ryhmädynaaminen ilmiöhön se. Helpoin uhri otetaan käsittelyyn.

Eli lopetetaan jo syiden etsiminen kiusatuista. Ei se, että on isot tissit tai mitä tahansa muuta ole mikään syy kiusaamiselle. Syy kiusaamiselle on kiusaamisen halu.

Vierailija
108/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin joskus mm. sen takia kun osasin lukea 1. luokalla

Vierailija
109/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ala-asteella luokan tyttöjen kesken semmonen, että jokainen jätettiin vuoronperään hetkeksi porukan ulkopuolelle. Ei kai ollut mtn syytä tähän.

Vierailija
110/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ulkonäköön liittyvistä syistä. Tosin laajeni kyllä myös myöhemmin muihin asioihin.

Vierailija
111/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin pitkä ja mukava. kerran paras kaveri mainitsi ala-asteella äidin riihipaidasta joka oli päälläni, luulen ettei oikein muita vaatteita silloin mulla vaan ollut kun ei niitä koskaan ostettu. kaikki oli erilaisia koulussamme ja sitä ymmärrettiin paljon paremmin kuin ehkä nykyään. ekalla ihmeteltiin etunimeäni, mutta kun en jaksanut siitä enempää suuttua, muistan sen hämärästi, niin se ei jatkunut. olen aina ihmetellyt miksei mua kiusattu koulussa. enkä itsekään kiusannut koulussa koskaan.

Vierailija
112/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylä-asteella oli tulossa jotain klikkejä tyttöjen kesken. kovimmat tytöt tuli sotkemaan hyppynaruleikit. kelattiin vaan että antaa tyttöjen vähän tuulettaa ja sotkea narut ja jatketaan sitten leikkiä. leikkiähän hekin halusi. se johti sitten siihen, että lopulta me leikittiin kaikki yhdessä (röökitaukojen välissä)

Vierailija
113/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietenkin sekopäänä vastasin edellä otsikon kysymykseen jonka luin " miksi sinua EI kiusattu koulussa" joten siltä pohjalta noi äskeiset avautumiset

Vierailija
114/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nätti (saatan olla vieläki)

Olin ylitunnollinen

Oon puoliksi ulkomaalainen

Olin herttainen

Reissasin paljon

Vierailija
115/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minulta puuttuu toinen käsi.

Vierailija
116/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen virolainen :D

Vierailija
117/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaunis, hyvä oppilas ja köyhä: kaikkea näitä kadehdittiin.

Vierailija
118/123 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pikkuvanha besserwisser. Pakko oli oikaista jos joku puhui hölmöjä vaikka "vaihdetta vaihtavasta lentokoneesta". Luin paljon.

Höpötin kiinnostuksenkohteistani, vaikka ketään ei kiinnostanut.

Olin sekä sosiaalisesti, että fyysisesti kömpelö.

Ensimmäiset 6 kouluvuotta olikin sitten helvettiä...

Vierailija
119/123 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olin jo silloin minä, epäsuosittu ja kaikkien vihaava täysin epäonnistunut luuseri, joka ei osaa mitään, ymmärrä mitään ja joka on vammainen, typerä, homoseksuaalinen, köyhä, haiseva, ruma, kääpiö, läski, opettajan lellikki, hikipinko jolla on luokan paras keskiarvo, luuseri ja paska. Sen kiusaajani opettivat minulle päiväkodissa ja koulussa. Juuri kukaan ei halunnut tai uskaltanut olla kaverini koulussa, koska hänkin joutui heti kiusaamisen uhriksi. Aika ironista sinällään, että koulussa olin kaikkien mielestä kehitysvammainen idiootti, joka ei ymmärrä mitään vaikka he tiesivät kuitenkin, että pärjäsin luokkani oppilaista parhaiten lukuaineissa eli minä tyhmä idiootti olin parempi oppilas kuin he.

Vierailija
120/123 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mun vanhemmat ei koskaan päästänyt mua mihinkään.

Sama täällä.

Kotiintuloajat klo 20 päivästä riippumatta (aina 17 v asti kunnes muutin pois), yläasteella jäi automaattisesti kaikesta ulos ja kaverit suurimmin osin kaikkos kun ne mielummin pyörivät porukassa kaupungilla kuin että olisivat minua (kotiin) tulleet tapaamaan.

Koulussa se outo nössö mikä yksinään välitunnilla laahusti oli helppo kohde.

Voi sanoa että aika tyhjiö jäi noina vuosina sosiaalisten suhteiden rakentamisen osin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme