Mitä mieltä kynttilästä joululahjana? Minusta se on rätti silmille kaikissa tilanteissa
Kommentit (115)
"Kannattaa todella googlata miten fiksua on poltella kynttilöitä sisällä."
Minä en jaksa kaikesta niuhottaa. Aivan sama. Ihmiset polttavat takkaakin. Onhan tuota hengissä selvinnyt tähänkin asti. Ja kynttilöitä ei tule vuodet ympäriinsä poltettua.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo vuosien ja vuosien ajan arvostanut maailman arkisimpia lahjoja. Sokolaati ilman palmupas.kaa, kaffi, suihkusaippua/-geeli, shampoo, kosteusvoiteita, melkein mitä tahansa hygieniakamaa. En tarvitse mitään, mutta jos minulle haluaa ostaa jotain, niin noilla ei mene koskaan vikaan.
Minä taas en missään tapauksessa halua mainitsemiasi tavaroita ja en luonnollisesti itse niitä kenellekään ostaisi.
Shampoo esimerkiksi on ihan kamala ostaa jollekin ellei tiedä tasan tarkkaan mitä toinen käyttää. Kun itselläni on vyötärölle saakka ulottuvat luonnonkiharat hiukset, niin en edes ajattele laittaa niihin mitään markettishampoota, jonka joku toinen on ostanut olevinaan hyvää ajatellen. Kosteusvoide samoin, koska olen atoopikko, niin käytän vain apteekin tuotteita ja ostan ne ihan itse. Hajuja en käytä, eli hajustettu tuotteet ovat myls täydellistä rahanhaaskua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa kaikesta niuhottaa. Aivan sama. Ihmiset polttavat takkaakin. Onhan tuota hengissä selvinnyt tähänkin asti. Ja kynttilöitä ei tule vuodet ympäriinsä poltettua.
Sinä voit itse polttaa vaikka tupakkaa, ihan sama, mutta älä nyt vie sitä tupakka-askia kummilapsen perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kynttilöitä. Minulle saa aina ostaa kynttilän, ilahduin varmasti. Kunhan se ei ole ledi. Sen laitan kiertoon, jonkun toisen riesaksi, tai vien vihamiehen haudalle. Hyi stn.
Lääkkeet.
Unohtuiko sulta ottamatta, vai mitä?
Miten tästäkin asiasta saadaan täällä tappelu väännettyä 😂
Itse rakastan kynttilöitä ja ne on aina tervetullut lahja (vaikka olisikin rustan alekorista 50 senttiä kappale) 😊 Tuntuu olevan jo perinteenä, että veljeni laittaa päivää paria ennen joulua viestiä että mitä vois ostaa lahjaksi, usein olen sanonut että kynttilät alkaa olemaan lopussa ja niitä saanut sit.
Joku suitsuke vielä siihen kylkeen, niin olisin todella otettu 😊
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ketokaa jo välillä, mitä joululahjoja SAA ostaa 😄
Aikuiset eivät tarvitse yhtään mitään.
Oon 34, sisareni on 31 ja äitimme 65. Kyllä me edelleen muistetaan jotenkin toisia ja heidän kumppaneita myös.
Sisaren kumppani tekee myös jotain omin käsin joka joulu kaikille ❤️
Lähipiirille en vie kynttilöitä, kun tiedän hyvin mikä kiinnostaa ja mille olisi tarvetta. Mutta mikä on sitten hyvä lahja sellaisille ihmisille, joita ei tunne niin hyvin, että osaisi viedä tarkasti henkilön mieltymyksiin osuvan lahjan? Tyhjin käsinkään ei kehtaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan kynttilöitä. Minulle saa aina ostaa kynttilän, ilahduin varmasti. Kunhan se ei ole ledi. Sen laitan kiertoon, jonkun toisen riesaksi, tai vien vihamiehen haudalle. Hyi stn.
Lääkkeet.
Unohtuiko sulta ottamatta, vai mitä?
Okei, kopioin viestistäsi olennaisen kohdan, eli "Rakastan kynttilöitä. Kunhan se ei ole ledi. Sen laitan kiertoon, jonkun toisen riesaksi, tai vien vihamiehen haudalle. Hyi stn."
Ei yksikään normaali ihminen kirjoita, että vie ledikynttilän vihamiehen haudalle ja kiroile sen jälkeen. Huhheijaa vaan tätä palstaa.
Niin erilaisia me ihmiset ollaan. Itse pidän kovasti kynttilöistä ja joka ilta palaa ainakin yksi asunnossani. Samaten suklaarasia on tervetullut lahja. Ihmettelen, että miten tämäkin ketju sai ihmiset ilkeilemään toisilleen. Eikö me aikuiset (vai lapsetko täällä kommentoivat) osata enää keskustella sovinnollisesti? Edes joululahjoista.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä tykkään saada kynttilöitä lahjaksi. Niitä tulee poltettua mökillä, mökkisaunassa, kotona sisällä ja parvekkeella.
Rakkain kynttilämuistoni on, kun kaksi poikaani halusivat ostaa minulle joululahjan. Siihen asti olivat askarrelleet ja tehneet itse, mutta koska olivat jo isoja poikia niin heistä tuntui, että nyt pitää hommata jotain hienoa :D Olivat muistaakseni eskarissa ja nuorempi vielä päiväkotilainen. Rahaa heillä oli muutama euro, joten ehdotin kynttilää.
En saanut (tietenkään) tulla samaan aikaan kauppaan vaan mun piti odottaa tuulikaapissa. Ekasta kaupasta ei löytynyt mieluista niin vaihdettiin kauppa. Taas odottelin tuulikaapissa. Onneksi toisesta kaupasta tärppäsi ja pojat saivat ostoksensa tehtyä. Kassalla oli jännittänyt kauheasti, koska eskarilainenkaan ei ollut aikaisemmin maksanut mitään itse. Olivat pakanneet kynttilän kassalla reppuun, jotten näe lahjaa etukäteen, ja marssivat sitten polleina poikina luojseni tuulikaappiin. Aattona joulupukin vierailun jälkeen olin tietysti hirveän yllättynyt ja oikeasti kyynelehdin onnesta.
Ihanat pojat ❤️
Voi että, se oli lapsena niin jännittävää myös askarrella itse ja ostaa lahjoja.
Jellyjortikka olisi aplle paljon mieluisampi lahja.
Ihania joulumuistamisia! Antaa joulun tulla sisään!
Onko se aplle sellainen käytetty rätti vai juuri pakkauksesta otettu kuiva, jossa siivekkeetkin on vielä koskemattomat.
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirille en vie kynttilöitä, kun tiedän hyvin mikä kiinnostaa ja mille olisi tarvetta. Mutta mikä on sitten hyvä lahja sellaisille ihmisille, joita ei tunne niin hyvin, että osaisi viedä tarkasti henkilön mieltymyksiin osuvan lahjan? Tyhjin käsinkään ei kehtaa mennä.
Miksi piitäisi viedä yhtään mitään? Jos et tyyppiä tunne, niin miksi sinun pitäisi käyttää aikaasi ja ostaa jotain? En ymmärrä. Voit oikein hyvin toivottaa vain hyvät joulut ja se riittää. Tai jos on ihan pakko, niin vie jotain pientä syötävää. Sen voi syödä tai heittää menemään kompostiin, mutta siitä ei tule mitään riesaa. En voi oikeasti ymmärtää tätä lahjasysteemiä yhtään. Se on niin turhaa.
Kynttilä on hyvä lahja kun tässä pitäjässä jatkuvasti sähkökatkoksia. Käyttöä on.
Vierailija kirjoitti:
Onko se aplle sellainen käytetty rätti vai juuri pakkauksesta otettu kuiva, jossa siivekkeetkin on vielä koskemattomat.
Lennähtääkö se silmille niin että peittää vain silmät vai peittääkö myös suuta. Tuntuuko kostealta kasvoilla jos on käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit itse polttaa vaikka tupakkaa, ihan sama, mutta älä nyt vie sitä tupakka-askia kummilapsen perheeseen.
Tämä. Kynttilän polttaminen sisällä vastaa passiivista tupakointia, joten ei kai kukaan vie kenellekään tupakkaa lahjaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka glögi ja kukka/leipomus riippuen henkilöstä. Suklaa sellaiselle joka tykkää suklaasta. Ja jos vierailet jollain, niin kai tunnet tuon henkilön, ettet ihan vieraalla käy. Osaat sitten miettiä hänelle sopivaa viemistä.
Kynttilä on tosiaan terveysriski, joten kannattaa jättää väliin.
Onko Sexhibition masturbointilaitemessut ennen joulua? Sieltä löytyisi jos jonkinlaista räpläintä, pumppua ja muovipatukkaa pukin konttiin!
Sinä voit antaa ihan mitä haluat, mutta on aina parempi, että kukaan ei anna mitään turhuuksia. Ei edes kynttilöitä.
Ja rauhoitu hyvä ihminen, mene vaikka sen ystäväsi (mies) luokse ja pyydä häntä tekemään jotain sellaista mieltä rauhoittavan mukavaa, niin ettei sinun tarvitse täällä riehua tuntemattomille! :D