Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku täällä löytänyt Tinderistä rakkauden jostain todella kaukaa?

Vierailija
21.11.2021 |

Esim. USA:sta tai Australiasta? Olen itse superromanttinen ja tykkään ajatella että jos törmäisi ihmiseen jonka kanssa kuuluu yhteen, välimatka jotenkin voitettaisiin. Mutta kompastuskivi tässä on varmaan se että sen toisenkin pitäisi ajatella niin ja taitaa olla kuitenkin melko harvinaista. Ainakin suomalaiset miehet vaikuttavat ajattelevan että jo matka Helsingistä Tampereelle on este rakkaussuhteelle. 😅 Kertokaa kokemuksianne. Haluan haaveilla tänä aamuna kaukorakkauksista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan pari kertaa kun onhan tämä varmasti harvinaista. Voi kertoa kaverinkin kokemuksista.

Vierailija
2/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että noilla ajatuksilla olet helpompi huijattava. Varmaan joku siis on, mutta itse kun olen alkanut viestitellä jonkun ulkomaalaisen profiilin kanssa, niin olen törmännyt huijariprofiileihin.

Vierailija
4/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että noilla ajatuksilla olet helpompi huijattava. Varmaan joku siis on, mutta itse kun olen alkanut viestitellä jonkun ulkomaalaisen profiilin kanssa, niin olen törmännyt huijariprofiileihin.

Tottakai, mutta kun tiedostaa sen että siellä on huijareitakin niin asian kanssa pärjää. Itse en lähettäisi rahaa kuitenkaan yhtään kenellekkään, joten minua ei oikein voi huijata. Sellaista tarinaa nyt ei vain ole että minulta saisi rahaa.

Vierailija
5/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghanasta löytänyt varmaan aika moni palstamamma...

Vierailija
6/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat saada jotain tyydytystä kun ajattelet palstamammaa Ghanalaisen kanssa?

No, fetissinsä kullakin.

Vierailija
7/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä ei ihan haettu minun kaltaista tilannetta, mutta kerron silti. Matchasin Tinderissä miehen kanssa, joka oli lomalla Suomessa (olivat autolla kierrelleet Norjassa, Ruotsissa ja täällä). Tavattiin, ehdittiin hengata muutama tunti ja hänellä olikin sitten aamulla aikaisin lähdössä lento takaisin kotiin Israeliin. Tultiin kuitenkin hyvin juttuun ja ehkä vähän uhkarohkeana lähdin sitten kolmen viikon kuluttua Israeliin hänen luokse kylään ja viivyin siellä reilun kuukauden, parin kuukauden päästä kävin siellä taas ja sitten hän puolestaan tuli minun luokse käymään. Alettiin sitten olemaan ihan yhdessä ja nyt ollaan oltu naimisissa nelisen vuotta, asutaan toki yhdessä myös Suomessa. 

Vierailija
8/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan muutaman neuvon:

- Syötä Tinder kuvat Googlen kuvahakuun

- Googlaa nimi

- Selvitä onko konservatiivinen (useat on)

- Nähkää Skypessä ja vilkuttakaa ekalla kerralla toisillenne

Vierailija
9/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos mielit toiseen ilmansuuntaan, panosta kuviin. Muualla päin katsotaan tosi tarkasti kuvat läpi. Omat mielenkiinnonkohteet tulisi näkyä jo kuvista. Profiilit luetaan vasta vikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi