Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kynttilästä joululahjana? Minusta se on rätti silmille kaikissa tilanteissa

Vierailija
21.11.2021 |

Oletteko eri vai samaa mieltä?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään laadukkaasta tuoksukynttilästä. Se on ihan kiva saada.

Oikeasti? Ei varmaan, kirjoitus oli vitsi. Ei kaik kukaan voi tykätä lemukynttilöistä! Ne ovat ihan yhtä karseita kuin jotkut saunatuoksutkin.

Vierailija
22/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kynttilöistä ja ihan mielelläni otan niitä vastaan vaikka polttamatta ne jää. Laitan sitten kiertoon sellaiselle, joka pystyy polttamaan niitä kotonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on se vähän sellainen, että kun ei ole mitään muuta keksitty. Sama juhlapöydän konvehdit

Mä taas tykkään juurikin kummastakin. Mielummin otan konvehteja, kynttilöitä jne lahjaksi, mutta ei. AINA jotain tarpeetonta tavaraa, jonka saa pilkkahintaan myydä tai ihan vain lahjoittaa pois. Kerrankin saatiin eräs n. 150e arvoinen tavara, mutta 50e siitä vain saatiin ja senkin myymiseen meni vuosi.

Edellisellä kerralla palautettiin arvokas lahja, sillä meillä ei ollut käyttöä. Ei opittu vaan jatketaan vain moisten roudaamista meille..

Meillä ei ole annettu enää vuosiin aikuisille lahjoja. Jokainen saa ostettua omat roinansa ja sapuskansa ihan itse, muiden ei tarvitse meille tuoda yhtään mitään. Suosittelen.

Vierailija
24/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät on melkoisia pienhiukkaspommeja, joten ei siinä kyllä lahjan saajan terveyttä ajatella, jos sellaisen antaa lahjaksi.

Vierailija
25/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ketokaa jo välillä, mitä joululahjoja SAA ostaa 😄

Aikuiset eivät tarvitse yhtään mitään.

Vierailija
26/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun yli kuukausi ja ihmiset alkavat valittaa jo ennakkoon joululahjoista. Tämä maailma on ihan kipee.

Vierailija
27/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tuonne kotivarakaappiin voi sulloa muiden kynttilöiden sekaan sähkökatkoa odottamaan. Lemmikkitaloudessa ei viitsi kynttilöitä poltella ilman pätevää syytä (sähkökatko), kun aina on jonkun työnnettävä nenänsä siihen liekkiin.

Vierailija
28/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynttilät on melkoisia pienhiukkaspommeja, joten ei siinä kyllä lahjan saajan terveyttä ajatella, jos sellaisen antaa lahjaksi.

Näin, kynttilän antaminen lahjaksi oikein korostaa sitä, että haluaa toisen kipeäksi ja mielellään tietenkin koko toisen perheen! Että ähäkutti, tässä teille epäterveellisiä pienhiukkasia kotiin, ajatelkaa sitten minua, kun olette poskiontelontulehduksessa tai keuhkoputkentulehduksessa! :)

Vierailija
29/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluun yli kuukausi ja ihmiset alkavat valittaa jo ennakkoon joululahjoista. Tämä maailma on ihan kipee.

Fiksuimmat ovat ostaneet joululahjansa jo tai ostavat viimeistään nyt alesta.

Vierailija
30/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä inhoan joulussa! Alkaa se hillitön säätö aikuisten joululahjoissa. Kymmenen viimeistä vuotta olen yrittänyt paukuttaa kalloihin, että ei mitään lahjoja mulle, mutta kun ei uskota! Sitten tulee just näitä kynttilöitä, suklaita, mukeja, tuikkukippoja, krääsää... koska lahjan antajan pitää saada ostaa itselleen hyvä mieli ja omatunto, siitä huolimatta, että lahjan saajalle tulee paha mieli. Maailma hukkuu paskaan ja krääsään ja ilmastonmuutokseen, mutta eihän se jouluna ketään kiinnosta...

Vierailija
31/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni jouluisen kynttilän. Hokasin, että en ole jouluihminen enkä sisusta joulua varten. Kotoani ei löydy mitään punaista (kuin ketsuppi.) Annoin kynttilän äidilleni. En ainakaan nähnyt mitään rättiä naamallaan.

Vierailija
32/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa jo ostettua joululahjat koko perheelle, ostin kaikille oman suklaalevyn Karkkitorilta kun ne oli siellä tarjouksessa.

Suklaalevyjen eräpäivä on tammikuun lopussa mut kyllähän ne siihen mennessä tulee syötyä.

Vierailija
33/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katkera ihminen , varmaan kyseessä sama "villasukat on p.seestä" tyyppi. Eikö sulle anneta joululahjoja? En ihmettele miksi. No minä annan isoäidin neliöistä virkatun torkkupeiton ystävälle (mies) ja hän on sanonut ottavansa lahjan mielellään vastaan. Kysyin väritoiveita niin kerroin mihin tulee. Mutta minä ja mies ollaankin vaan luusereita : D D Ap on toki eri kastia.

Vierailija
34/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vuosien ja vuosien ajan arvostanut maailman arkisimpia lahjoja. Sokolaati ilman palmupas.kaa, kaffi, suihkusaippua/-geeli, shampoo, kosteusvoiteita, melkein mitä tahansa hygieniakamaa. En tarvitse mitään, mutta jos minulle haluaa ostaa jotain, niin noilla ei mene koskaan vikaan.

Vierailija
35/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä on kiva. Ostaisin tosin soijakynttilöitä, koska parafiinikynttilöistä tulee myrkyllisiä kemikaaleja ilmaan.

Vierailija
36/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkään saada kynttilöitä lahjaksi. Niitä tulee poltettua mökillä, mökkisaunassa, kotona sisällä ja parvekkeella.

Rakkain kynttilämuistoni on, kun kaksi poikaani halusivat ostaa minulle joululahjan. Siihen asti olivat askarrelleet ja tehneet itse, mutta koska olivat jo isoja poikia niin heistä tuntui, että nyt pitää hommata jotain hienoa :D Olivat muistaakseni eskarissa ja nuorempi vielä päiväkotilainen. Rahaa heillä oli muutama euro, joten ehdotin kynttilää.

En saanut (tietenkään) tulla samaan aikaan kauppaan vaan mun piti odottaa tuulikaapissa. Ekasta kaupasta ei löytynyt mieluista niin vaihdettiin kauppa. Taas odottelin tuulikaapissa. Onneksi toisesta kaupasta tärppäsi ja pojat saivat ostoksensa tehtyä. Kassalla oli jännittänyt kauheasti, koska eskarilainenkaan ei ollut aikaisemmin maksanut mitään itse. Olivat pakanneet kynttilän kassalla reppuun, jotten näe lahjaa etukäteen, ja marssivat sitten polleina poikina luojseni tuulikaappiin. Aattona joulupukin vierailun jälkeen olin tietysti hirveän yllättynyt ja oikeasti kyynelehdin onnesta.

Vierailija
37/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis lahja.

Älkää vaatiko muita jatkuvasti miettimään teidän henkilökohtaisia tarpeitanne ja toiveitanne.

Kynttilä on klassinen esine ja myös kuuluu kiinteästi joulunaikaan. Se säilyy ja sitä voi polttaa vuosienkin päästä.

Vierailija
38/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjanantaja on aina ystävällinen ja olen hänestä kiitollinen.

Vierailija
39/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilä ja sukat tai suklaarasia kielii vain kyllästymisestä, joko antajan omasta jouluväsymyksestä tai suhteesta lahjan saajaan, laittaisin katkolle. 

Vierailija
40/115 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis lahja.

Älkää vaatiko muita jatkuvasti miettimään teidän henkilökohtaisia tarpeitanne ja toiveitanne.

Kynttilä on klassinen esine ja myös kuuluu kiinteästi joulunaikaan. Se säilyy ja sitä voi polttaa vuosienkin päästä.

Tämähän se ongelma on. Pölyttyy ja vie tilaa jossain.