Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei JAKSA vastata puheluihini ja olen viimeisilläni raskaana.

Vierailija
10.02.2015 |

Ottaa niin paljon päähän, että olen valinnut tommosen paskan miehekseni. Harkitsen oikeasti, että lähden ilman sitä synnyttämään. Ja sitten otan eron. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minuakin ärsyttää jos mies ei vastaa puhelimeen tai soita takaisin esim. tunnin sisään, kun tasan tarkkaan tiedän että kantaa puhelinta mukanaan ja vastaille kavereilleen olipa missä vain. Työpäivät erikseen. Onkin ex.

Vierailija
22/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten vastaa. Vaikka soittaisi monta kertaa peräkkäin jos ei sullekaan vastaa. Eiköhän se ymmärrä. Tuleeko sille jotenkin voimakas ja hyvä olo kun ei vastaa jos ei vaan jaksa?

Joo tulee varmaan voimakas ja itsenäinen olo, kun ei vastaa. Jos taas mä en vastaa sen puheluihin, se on aivan rikki. Ei siis pysty ollenkaan asettumaan toisen asemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:31"]

Miehellä on muutakin elämää kuin sä ja sun maha... Kysy nyt sitten kotona oliko kiireinen päivä, varmaan hyvä selitys löytyy... Itse en soita lähes koskaan miehelle työpäivän aikana, koska annan hänen keskittyä työhönsä. Kotimatkalla hän soittaa mulle mitä kaupasta tarvitaan.

[/quote]

Ap sanoi, että syy on miehen jaksamattomuus, ei kiire. Ei ole paljoa vaadittu vastata siihen luuriin, kun raskaana olevan vaimo soittaa, kerta ei 10 krt/pvä soittele turhan päiten. Ja mun miehelle minä ja mun maha on kyllä tällä hetkelä tärkeysjärjestyksen kärkisijoilla, joten en ihmettele että ap:ta kyrsii jos heillä ei näin ole.

Vierailija
24/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo viimeisillään oleminen tarkoittaa? Tuttavapiirissä pari tapausta on olleet mielestään viimeisillään jo siitä puolivälistä alkaen. Onko sulla ihan oikeasti se lähtö lähellä?

Vierailija
25/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo viimeisillään oleminen tarkoittaa? Tuttavapiirissä pari tapausta on olleet mielestään viimeisillään jo siitä puolivälistä alkaen. Onko sulla ihan oikeasti se lähtö lähellä?

1.5 viikkoa laskettuun aikaan. Ja kohdunsuu jo hiukan auki. Mua pelottaa, että synnytys menee nopeasti. Ja asutaan useita kymmeniä kilometrejä sairaslasta. ap

Vierailija
26/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotiasiat hoituu tekstareilla ja sähköpostilla. Mies on suunnitteluhommissa eikä edes pidä puhelinta koko ajan päällä jos haluaa keskittyä töihinsä. En itsekään tykkää lörpöttelijöistä työaikana. Jos talo palaa niin soitan ensin palokunnalle ja sitten miehen sihteerille.

Vierailija
27/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sopimus miehen kanssa loppuraskaudesta, että ei-kiireelliset asiat hoidetaan tekstareillaan. Jos olis tullut lähtö synnyttämään olisin soittanut ja silloin mies olisi tiennyt, että pitää vastata ja se on tärkeätä. Monta kertaa olis tehny mieli soittaa ihan rupatellakseni ku olin yksin kotosalla :)

Vierailija
28/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäytä sitä. Älä itse jonain päivänä vastaapuheluihin, odottele mahdollisimman pitkään ja ilmoita synnyttäneesi jo ja ettet edes yrtittänyt soittaa, kun tiesit ettei vastaisi.

Vierailija
29/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi