Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei JAKSA vastata puheluihini ja olen viimeisilläni raskaana.

Vierailija
10.02.2015 |

Ottaa niin paljon päähän, että olen valinnut tommosen paskan miehekseni. Harkitsen oikeasti, että lähden ilman sitä synnyttämään. Ja sitten otan eron. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hän sitten on? Töissä ei aina pääse vastaamaan. Mutta ymmärrän kyllä että ottaa kupoliin.

Vierailija
2/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Inhottava mies. Eikö häntä kiinnosta lähteä sun mukaan kun synnytyksen aika koittaa, kerta on noin törppö? Itsekin nyt rv 38+5 ja olen vannottanut miestä päivystämään kännykkää jos tulee lähtö :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa päivässä soitat? Jos pari kertaa, pärjäät paremmin ilman tuota pökälettä, mutta yli 5 niin vikaa on myös sinussa...

Vierailija
4/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:16"]

Montako kertaa päivässä soitat? Jos pari kertaa, pärjäät paremmin ilman tuota pökälettä, mutta yli 5 niin vikaa on myös sinussa...

[/quote] 

Olin tulossa kirjoittamaan ihan samaa.

Vierailija
5/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt lähdössä synnyttämään vai oletko vain juttuseuraa/pientä kaupassakäyntiä vailla? Jos soitat tunnin välein että selkään sattuu ja vähän supistaa, niin mies ei tälle voi mitään ja varmasti se pidemmän päälle ärsyttää. Tämä tosin saattaa vaikuttaa siten ettei sitten tosipaikan tullen vastaakaan... Tietty jos sulla on oikeasti asiaa eikä vastaa niin sitten äijä on vaan pöllö.

Vierailija
6/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on synnytyksen aika, koita soittaa kaksi kertaa peräkkäin... Se viestii usein kiireellistä asiaa ja jollei silti ymmärrä vastata tai soittaa takaisin, synnytä yksin tai tukihenkilön kanssa.

Vierailija
7/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos ei työkiireen takia vastaisi. Mutta sanoo vaan, ettei jaksa. On vähän väsynyt ja päätä särkee tms. Jääköön lepäämään, kun mä menen synnyttämään. Ei tommosesta ole varmaan edes synnytyksessä apua. ap

Vierailija
8/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika joka huusi sutta, ja kuinkas sitten kävikään?

Vierailija
9/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:20"]Ymmärtäisin, jos ei työkiireen takia vastaisi. Mutta sanoo vaan, ettei jaksa. On vähän väsynyt ja päätä särkee tms. Jääköön lepäämään, kun mä menen synnyttämään. Ei tommosesta ole varmaan edes synnytyksessä apua. ap
[/quote] et vastannut montako kertaa soitat miehelle päivässä.

Vierailija
10/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis soittele sille montaa kertaa päivässä. Enkä valita mitään kipuja tai supistuksia. Mies olettaa aina, että sille vastataan. Jos en vastaa, soittaa monta kertaa peräkkäin. Mä olen nyt sille niin vihanen, etten todellakaan soita, jos lähtö tulee tässä mielentilassa. ap

Vierailija
11/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:22"]

En siis soittele sille montaa kertaa päivässä. Enkä valita mitään kipuja tai supistuksia. Mies olettaa aina, että sille vastataan. Jos en vastaa, soittaa monta kertaa peräkkäin. Mä olen nyt sille niin vihanen, etten todellakaan soita, jos lähtö tulee tässä mielentilassa. ap

[/quote]

Niin olisitko nyt lähdössä synnyttämään? Onko sulla nyt oikeasti asiaa miehellesi?

Vierailija
12/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä hänelle soitat?

Jos jatkuvasti soitat valittaaksesi, niin ei kai kukaan jaksa.

Vierailija
13/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisitko nyt lähdössä synnyttämään? Onko sulla nyt oikeasti asiaa miehellesi?

En ole nyt lähdössä synnyttämään, mutta voisin olla. Mies ei vastannut puheluihin, kun oli muuta asiaa. Sitten myöhemmin vastasi ja sanoi vaan, että jaksanut vastata. 

Vierailija
14/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä taas heti vedetään johtopäätökiä. Ehkä ap:lla voi olla muutakin asiaa kuin a)nyt lähdetään synnyttämään, b) soitan kymmenettä kertaa valittaakseni oloani. Kyllä nyt meillä ainakin on normaalia, että puheluihin vastataan aina kun pystyy.

T:3

Vierailija
15/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:27"]

En ole nyt lähdössä synnyttämään, mutta voisin olla. Mies ei vastannut puheluihin, kun oli muuta asiaa. Sitten myöhemmin vastasi ja sanoi vaan, että jaksanut vastata. 

[/quote]

Eli mikä on ongelmasi? Et ole oikeasti mitään vailla etkä ole lähdössä synnyttämään (vaikka voisit olla joojoo). Oletan että puhelun aikana pyysit mieheltäsi, että vastaisuuden varalle vastaisi puhelimeen vaikka ei kiinnostaisikaan, sinä et soita turhia puheluita.

Vierailija
16/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:22"]En siis soittele sille montaa kertaa päivässä. Enkä valita mitään kipuja tai supistuksia. Mies olettaa aina, että sille vastataan. Jos en vastaa, soittaa monta kertaa peräkkäin. Mä olen nyt sille niin vihanen, etten todellakaan soita, jos lähtö tulee tässä mielentilassa. ap
[/quote]

Älä sitten vastaa. Vaikka soittaisi monta kertaa peräkkäin jos ei sullekaan vastaa. Eiköhän se ymmärrä. Tuleeko sille jotenkin voimakas ja hyvä olo kun ei vastaa jos ei vaan jaksa?

Vierailija
17/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on muutakin elämää kuin sä ja sun maha... Kysy nyt sitten kotona oliko kiireinen päivä, varmaan hyvä selitys löytyy... Itse en soita lähes koskaan miehelle työpäivän aikana, koska annan hänen keskittyä työhönsä. Kotimatkalla hän soittaa mulle mitä kaupasta tarvitaan.

Vierailija
18/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ainut kerta, kun miestä ei huvita vastata. Ja nyt tuli siis mitta täyteen koko paskiaista. 

Vierailija
19/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa pommittajia. Joskus en jaksa vastata puhelimeen koko päivänä. Tosin mulla mies ei olekkaan raskaana, eikä kukaan muukaan... Mutta joo, kaikki ei vaan jaksa aina vastailla puhelimee. Soita kun on oikeasti kiireellistä, muuten voi paiskata tekstarilla.

Vierailija
20/29 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut ottaa alunperin mies, jonka kanssa teillä on jotakin yhteistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä