Taidan sit päätyä aasialaiseen, kun on niin vaikeaksi käynyt naisen löytäminen Suomessa
Olin naimisissa suomalaisen naisen kanssa 11 vuotta sitten ja sen jälkeen yksi 2 v suhde suomalaisen kanssa. Viimeiset 8 vuotta on ollut lyhyitä etäsuhteita vietnamilaisen ja thaimaalaisten kanssa mutta ne kaatuivat aina etäisyyden vuoksi. Nyt olen muutaman vuoden Suomessa välillä yrittänyt löytää naista mutta vähiin on käynyt mahdollisuudet. Kunnon tutustumista potentiaaliseen naiseen ei ole tullut vastaan. Minulla on yksi vuosien kontakti jo 39 v älykkääseen naiseen, joka haluaisi kanssani enemmän kuin vain ystävyyttä. Tuun hyvin juttuun hänen kanssaa mutta filppareilta voisin toki katsella nuorempaakin, mut ne voi olla aikapommeja eli häipyvät parin vuoden jälkeen. Kortit mulla siis käyvät vähiin joten varmaan mun kannattaa alkaa panostaa tähän pian 40v naiseen vaikka sellaista kunnon kipinää ei nyt olisikaan. Tulisko jotain vinkkiä mieleen? Elämä on lyhyt...
T. Mies 46
Kommentit (235)
Älä pilaa tuon 39v naisen elämää kun ei kerran kunnon kipinää ole. On täysin väärin toista kohtaan, jos hän on vain se johon tyydytään.
En myöskään ymmärrä miksi siirryt aasialaisiin kun ei kerran heidänkään kanssa homma suju. Onko tullut mieleen katsoa peiliin, jos suhde toisensa jälkeen kosahtaa karille?
Ei ole vinkkiä miehelle, joka näkee naiset vain hyödykkeinä eikä ihmisinä. 3-kymppisenä naisena ei muuten kiinnosta ikäisesi miehet, jotka kohta jo 5-kymppisiä.
Ei aasialaisellwkaan mielenterveysongelmainen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: kasva aikuiseksi.
Eli? En tiedä mitä teen väärin. Itsetutkistelua toki teen
Kysypä isiltä antaisko hän sulle iltavelliä. Sit iltapisulle ja tisulle.
Sulla ei ap ole koskaan ollut mitään naista, eikö tule olemaan
Turhaan vttu uliset täällä.
Suosittelen sinulle aasialaista ruokaa. En muuta.
Ap:lla muka naisia, mistä valita
Lol
Not
Vierailija kirjoitti:
Aasialainen ei päädy sinuun ap.
Ai miten niin? Päätös on minulla keneen panostan
Kai tiedät että sinun pitää elättää se tuontivaimo? Se ei todellakaan maksa puolta kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät että sinun pitää elättää se tuontivaimo? Se ei todellakaan maksa puolta kaikesta.
Lisäksi pitää elättää vaimon sukua. Ero tulee siinä kohtaa kun vaimo saa pysyvän oleskeluluvan ja vie samalla miehen rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialainen ei päädy sinuun ap.
Ai miten niin? Päätös on minulla keneen panostan
Ei sulla oo millä panostaa😂
Aasiassa on paljon naisia, jotka etäsuhteilevat länsimaisten miesten kanssa. Jokaiselle he ovat se ainoa, ja jokainen mies lähettää rakastetulleen kuukausittain rahaa. Kuukasittaisen rahan lisäksi ylimääräista tarvitaan välillä mm. keksittyihin hammaslääkärikuluihin, lapsen koulumaksuihin tai muihin yllättäviin menoihin. Miehiä on samalla naisella usein jopa parikymmentä, pitävät listaa mitä on tullut kenellekin sanotttua. Jos ei rahaa tule, suhde loppuu aika lyhyeen.
En sano että kaikki aasialaisnaiset ovat huijareita, mutta noiden etäsuhteiden kanssa kannattaa olla todella varovainen. Monet ovat deittisivustoilla vain rahaa tienaamassa. Kotona voi olla lasten lisäksi myös mies, joka kannustaa vaimoaan bisneksiin.
Valkoinen ja aasialainen on match made in heaven. Fiksuja, osaavat olla. Lapset ovat vielä fiksumpia, ja osaavat olla, eivät ryhdy rikoksiin koska genetiikka vaikuttaa hylkivän rikollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sinulle aasialaista ruokaa. En muuta.
Juuh voittaa suomipöperöt mennen tullen
Vinkki: kasva aikuiseksi.