Mikä markettien halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti?
Mikä marketista saatava ns. halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti ja voisit suositella sitä muillekkin? Miksi?
Mainitse myös hiustuotteet, dödöt ym.
Kommentit (224)
Lidlin antiage q10 yövoiteelle pointsit täältäkin. Kerrankin voide joka on riittävän rasvaista.
Herbinan kosteuttava kasvonaamio kerran-pari viikossa, kosteuttaa tosi kivasti kuivaa talvi-ihoa. Välillä saa vaan kunnolla etsiä kaupoista näitä kun harvasta löytyy.
Jumankauta mä ostan tota Pirkan silmänympärysvoidetta seuraavan kerran kun käyn kaupassa, sen verran monesti on av:lla tullut vastaan tuo!
Itse olen vuosia käyttänyt Sunsilkin värjätyille hiuksille tarkoitettuja shampoota ja hoitoainetta. Mulla on tosi luonnonkiharat paksut hiukset, ja vaikka mitä oon kokeillu niin menee takkuiseksi ja karheaksi, Sunsilkillä ei. Lisäksi tykkään H&M niistä euron kasvonaamioista.
Oliiviöljyä laitan varovasti vanupuikolla ripsiin yöksi.
Vahvistuvat ja kasvavat pidemmäksi.
Erisan puhdistusgeeli. Lumenen cc. Isadoran lämpimällä vedellä lähtevät ripsarit. Rimmelin kynsilakat(leveä pensseli)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:01"]Jennifer Lopez käyttää Lorealin True Match meikkivoidetta niin siviilissä kuin edustustilaisuuksissa, joihin hänen meikkaajansa meikkaa hänet tuolla. Onko teillä kokemuksia kyseisestä tuotteesta?
[/quote]
Monta vuotta ollut jo suosikki! Olen kokeillut monia, paljon kalliimpiakin merkkejä.
Palaan silti aina samaan vanhaan, joka peittää mainiosti osittain näppyisen ja epätasaisen värisen ihon. Onpas muutama tullut ihan kysyneeksi minulta, mitä meikkivoidetta käytän, kun ihoni on niin siloisen näköinen :)
Mulla on päänahassa seborrea, eli sellaista rasvaista hilsettä joka tukkii päänahkani ja saa sen kutisemaan ja tulehtumaan, olen käyttänyt paljon kampaamo- ja apteekkimerkkien shampoita ja hoitoja, mutta ihan yhtä hyvää on toi perus Head & Shoulders (jossa siis vaikuttavana aineena zinc pyrithione), ei eroa millään lailla niistä sikapaljon kalliimmista shampoista mitä hoitotehoon tulee, ihanaa kun ei kutita enää yhtään :)
Xz-sarjan shampoot, hoitsikat. Eivät sisällä silikonia joka tukkii hiustupet ja aiheuttaa hiustenlähtöä ajan saatossa.
Etenkin Rauhoittava suklaa&vanilja.
Niin tuuhea, ilmava tukka nykyään kun ei enää silikoni kertymää hiuksissa.
Erioil käsivoide. Ei Erisan, joka yhtä tyhjän kanssa. T. Paperityöntekijätär
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:01"]
Jennifer Lopez käyttää Lorealin True Match meikkivoidetta niin siviilissä kuin edustustilaisuuksissa, joihin hänen meikkaajansa meikkaa hänet tuolla. Onko teillä kokemuksia kyseisestä tuotteesta?
[/quote]
Ei tosiaankaan käytä :)
Kai ymmärrät miten markkinointi toimii, sille maksetaan siitä, että se sanoo noin.
Ja syy miksi se ei käytä true matchia on se, että siinä on sfp (eli suojakerroin), joten se ei toimi valokuvissa, jossain punaisella matolla ei ikinä käytetä suojakertoimen sisältäviä meikkivoiteita, vaan yleensä vahapohjaisia niin kuin esim. cinema secrets.
Ja vastaus ap. kysymykseen bourjouis, varsinkin healthy mix meikkivoide, ja se cream-gel aurinkopuuteri.
Chanel omistaa bourjoisin, joten ovat samanlaisia kuin chanelin tuotteet, esim. healthy mix on ihan samanlainen kuin chanelin vitalumiere ja se ruskettaja samanlainen kuin soleil tan. Feeluniquesta saa.
Kertoisitko, miksi ei suojakertoimellisia punaiselle matolle? Kiinnostaa tietämätöntä. Imeekö ne hehkun jotenkin?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:21"]
Kertoisitko, miksi ei suojakertoimellisia punaiselle matolle? Kiinnostaa tietämätöntä. Imeekö ne hehkun jotenkin?
[/quote]
Reagoi tosi ikävästi salamavaloon kuvissa, naama näyttää muutaman sävyn muuta vartaloa vaaleammalta kuvissa sen takia
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:21"]
[/quote]
Koska valokuvissa se sfp muuttuu valkoiseksi, sen takia naiset näyttää välillä valokuvissa haamukasvoilta.
Kannattaa muistaa tuo itsellekin, ettei esim. iltamenoihin tai valokuvauksen sfp meikkivoidetta.
Täällä mainittukin Doven Oxygen- hoitoaine hiuksille. Olen aikaisemmin käyttänyt mm. Bed Hedin hoitoainetta, mutta tän Doven löydettyäni en enää vaihda. Tekee ihanan ilmavat, kevyen tuntuiset hiukset jotka on helppo muotoilla, ei kuitenkaan tee liukkaaksi tai "limaisiksi". Plus että TUOKSUU NIIN HYVÄLLE!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:50"]Lumenen seerumimeikkivoide. Peittoaa kaikki aiemmin käytössä olleet (MAC, Loreal, Lancome...)
[/quote]
Totta! aivan loistava ja värit täydelliset!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"]
Kaikki Lumenen tuotteet, mutta ne onkin tutkitusti laadukkaampia, kuin monet kalliit merkit.
[/quote]
Paitsi että sain heidän jostain meikkivoiteesta todella tiukasti istuvat mustapäät koko naamaan, jotka eivät meinanneet lähteä kosmetologillakaan ja ihohuokoset ammottivat rumasti auki vielä pitkän aikaa sen puhdistuksen jälkeen kun mustaa talia oli muodostunut niin paljon ja syvälle =(
[/quote]
Ihon tali ei ole mustaa. Musta väri tulee ilman yms liasta. Vai oletko joskus onnistunut puristamaan ihomadon joka on kokonaan musta?
rainbow:n herkän ihon kasvovoide, päihittää apteekkisarjat sun muut kyllä 10-0 :) oikeesti herkän ja ärsyyntyvän couperosaihon omistajana voin suositella, ja hintaa vain muutama euro.
Yhden testin perusteella tutustuin Lidlin Cien Provitamin Shampoo Repair & Care testiin
ja se vakuutti, koska voitti mm. L'Orealin ja Wellan aiemmin käyttämäni shampoot.
Siitä lähtien käyttänyt ja käytän edelleen.
Lidl/
Cien Provitamin Shampoo Repair & Care
http://yle.fi/uutiset/halpa_shampoo_ei_kalliille_havia/6154837
Maybelline Satin liquid-meikkivoide.Jos vain oikea sävy löytyy peittää riittävästi ja jättää samettisen pinnan.
Pirkan silmänympärysvoide on hyvä, samoin Nivean perusvoide sekä naamiona että rasvana käytettynä.
Lorealin sublime glow olisi muuten hyvä tuote mutta haisee aivan järkyttävälle. Lumenen cc on ihan perus meikkivoide, en ymmärrä hehkutusta paitsi jos käyttää muuten jotain aivan paskaa.
Lidl:n kylpyvaahto. Mieto ja hyväntuoksuinen.