Mikä markettien halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti?
Mikä marketista saatava ns. halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti ja voisit suositella sitä muillekkin? Miksi?
Mainitse myös hiustuotteet, dödöt ym.
Kommentit (224)
bio-oil naamalle näin talvisin.auttanut atooppiseen ihottumaani kasvoilla
Itse sain bio-oil öljystä pahat ihottumat/allergisen reaktion ja ei meinannut rauhoittua iho sen jälkeen. Eli en itse suosittele atooppiselle.
Maybelline ripsiväri.
Nivea dödö stress tms...tehokas, toimii hyvin itsellä. Lähes kaikki superhikidödöt kokeiltu.
Olen entinen selektiivisen kosmetiikan käyttäjä ja AV:n innoittamana löytänyt seuraavat hyvät:
- Pirkka silmänympärysvoide, pehmentää mutta ei turvota.
-Lidlin anti-age yövoide, tanskalaistestin voittaja. Erittäin hyvä ja halpa, vain tuoksusta en pidä.
- Leiraksen A-vitamiinivoide apteekista, käytän lisin juonteissa ja otsarypyissä, jo viikon jälkeen huomasi eron. Pienin tuubi maksoi 6,70 €.
- Syoss extra hold muotovaahto ja hiuslakka toimii ohueen suomalaistukkaani.
- Lumenea olen testamnut paljon. Pidän huulikiilteistä, geelikynsilakoista ja puhdistusvoiteista.
- Cutrinin shampoot ja hoitoaineet. Ostan jättipulloissa tehtaanmyymälän alesta.
Osaako kukaan sano miten tai millä mustapäät saisi pois kasvoista? Ei vissii liity kyllä aiheeseen.. :D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:44"]
Nivea creme naamiona. Kuorin ensin naaman ja sitten haamutan kasvot laittamalla kosolti nivea cremea. Kymmenen min ja pyyhin kasvopaperilla pois. Aih ku on pehmiä ja silonen naama. kerta vkoon riittää.
[/quote]
On ikävästi komedogeeninen. Eli voidepohja (raaka-aineet mistä tehty) tukkii huokosia.. Tämä sama ongelma monessa halvassa voiteessa. Jollain se hinta on saatava alhaiseksi ja yleisesti se tarkoittaa halvat raaka-aineet.
[/quote]
Vaan kun ei tuki. Ihan sama mikä geeninen, kun kerta toimii.
Erisan puhdistusgeeli, hellävarainen mutta tehokas. L'oreal Sublime glow puhdistusöljy, pintakuiva talvi-iho tykkää tämän hoitavasta ja kosteuttavasta vaikutuksesta. Max Factorin ripsivärit, Lumenen kynsilakat, Maybellinen Dream mat puuteri, L'orealin Infallible matte meikkivoide.
Tokmannilla on joku halpismeikkisarja olisko Eveline tms. Ostin BB-voiteen joka oli tosi hyvä, vaalea värikin parempi kuin Garnierin versiossa (siinä vaalea on liian vaalea ja medium liian tumma)
Doven hoitoaine Oxygen jotain, mainostetaan juuri telkkarissa, on myös hyvä, ostan uudelleenkin! Pitäisi toimia latistamatta hiuksia ts pitäisi sopia hennoillekin hiuksille. Itselläni on suht vähän hiuksia mutta yksittäinen hius tosi paksu (yläasteen kemian tunnilla mikroskoopilla tutkittu :)) ja ne on todella kiharat, joten en sitten tiedä miten toimii hiustyypillä jolle on tarkoitettu.
Lumene peittoaa monet kalliimmat merkit.
Loreal sublime glow puhdistusöljy mullakin.
Herbinan ruusupuhdistusvaahto ja -kasvovesi
Lv yövoide
Favoran kosteusseerumit
Herbinan kuivashampoo
Vartalolle suihkuöljyt tai lactoline tarjouksesta iso pullo, riittää vuoden:)
Erisanin kasvovoide. Loistavaa tavaraa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:01"]
Jennifer Lopez käyttää Lorealin True Match meikkivoidetta niin siviilissä kuin edustustilaisuuksissa, joihin hänen meikkaajansa meikkaa hänet tuolla. Onko teillä kokemuksia kyseisestä tuotteesta?
[/quote]Joo on. Ihan hyvä tuote, mutta vaihdoin Lumenen CC-voiteeseen jo ihan kotimaisuuden perusteella.
schwarzkopf gliss hair repair suihkutettava hoitoaine. Semmoinen vaaleanpunainen liemi. Ihan parasta näin talvella taltuttaan sähköiset ja tosi pitkät hiukset.
Lumenen seerumimeikkivoide. Peittoaa kaikki aiemmin käytössä olleet (MAC, Loreal, Lancome...)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"]
Kaikki Lumenen tuotteet, mutta ne onkin tutkitusti laadukkaampia, kuin monet kalliit merkit.
[/quote]
Oman kokemukseni mukaan Lumenen tuotteista enemmistö on ihan kuraa ja Suomessa aivan ylihinnoiteltua laatuunsa nähden.
Garnierin BB-voide. Maksoi muutaman Euron, sopii mun iholle!
Lidlin Cien- merkkiset kasvojenpuhdistusgeeli ja kasvovesi ihan ykkösiä!
Mulla sekaiho, kuiva, mutta päältä rasvoittuva ja t alueelle tulee finnejä ja mustapäitä. Nämä on ainoat tuotteet millä iho pysyy suht hyvänä.
Joo! Mulla kans tuo Pirkan silmänympärysvoide, ihanan sileä iho sen jälkeen.
Erisanin kasvopesuaine, mukavan paksua ja kun ei haise "kemikaalilta" vaan on vain aineen oma mieto tuoksu. Käytän tätä kuorimahanskan kanssa kevyesti hieroen, lähtee tiukempikin meikki.
Lisäksi YR:n "finnienhoitosarjasta" se 1 euron maksava kasvonaamio jossa kaksi annospussia. Mukavan raikastava ja putsaa ihon kirkkaan näköiseksi. Tuntuu sopivan myös omalle suht her
Anteeks, puhelin lagitti...
Siis tuntuu sopivan omalle suht herkälle iholle, ei kiristele liikaa jälkikäteen tai tunnu pahalta muutenkaan.
Rimmel kivi- ja aurinkopuuterit on ihan ykkösiä!
Lumenen CC-voide mainio ja Maybellinen ripsivärit!
Meikkaaja-maskeeraaja