Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä markettien halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti?

Vierailija
10.02.2015 |

Mikä marketista saatava ns. halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti ja voisit suositella sitä muillekkin? Miksi?

Mainitse myös hiustuotteet, dödöt ym. 

Kommentit (224)

Vierailija
61/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäiskö joku jotain edullista hyvää hoitoainetta? Mulla pitkät hiukset ja aivan järkyttäviä rastoja (takkuja) pää täynnä.
Ei millään saa selväksi.

Vierailija
62/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tais jo mainitakkin ton Fit Me-meikkivoiteen! Mulla on siis aina ollut ongelmia löytää mömmö joka sopii mun iholle, itkeskelin pitkään että ei luoja vaan oo suonut mulle mitään mikä ei a) ole tarpeeksi vaaleaa, en ymmärrä miten Suomen markkinoille ei voida tehdä vaaleita meikkivoiteita!? b) muutu oranssiksi iholla ja c) ole liian paksua mönjää tai vesimäistä lirua. Lisäksi tuppasivat aina valumaan railoihin ja jäi siihen viiruiksi. Tuo Fit Me oli eka joka täytti kaikki kriteerit, nyt pidättelen sormia yhdessä että ei vaan lopettais sen tuotantoa missään vaiheessa :D tähän tosin mainittakoon etten ole käyttänyt muita kuin markettivoiteita, joten vertailukohteena ovat vain ne. Vival Oil Touch-silmämeikinpoistolaput on kans ihania, poistaa kaikki tujuimmatkin pesukarhumeikit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki markettiripsarit. Varsinkin Max Factorit. Ihan samalla viivalla esim. Lancomen kanssa, jota käytin vuosia.

Vierailija
64/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linna-shampoo ja hoitoaine...Ihan parhaita. Ostin vähän aikaa sitten ja  enää en muuta käytä. Olen siis käyttänyt myös 40 e  kampaajalta ostettuja....

Vierailija
65/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"]

Kaikki Lumenen tuotteet, mutta ne onkin tutkitusti laadukkaampia, kuin monet kalliit merkit.

[/quote]

Paitsi että sain heidän jostain meikkivoiteesta todella tiukasti istuvat mustapäät koko naamaan, jotka eivät meinanneet lähteä kosmetologillakaan ja ihohuokoset ammottivat rumasti auki vielä pitkän aikaa sen puhdistuksen jälkeen kun mustaa talia oli muodostunut niin paljon ja syvälle =(

[/quote]

olisi nyt asiallista muistaa/mainita tuotteen nimi eikä mustata koko merkkiä

Vierailija
66/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:57"]

Garnierin BB-voide. Maksoi muutaman Euron, sopii mun iholle!

[/quote]

Kerropa mistä olet muutamalla eurolla löytänyt, marketeissa on aina vähintään 13-14 €.

Vierailija
67/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:01"]

Jennifer Lopez käyttää Lorealin True Match meikkivoidetta niin siviilissä kuin edustustilaisuuksissa, joihin hänen meikkaajansa meikkaa hänet tuolla. Onko teillä kokemuksia kyseisestä tuotteesta?

[/quote]

Vaikka en tuoho pr-mainontaan täyisn usko, niin mulle tämä meikkivoide on ollut ykkönen. Itselleni se N1 sävy on täydellinen (ei lainkaan oranssi), levittyy tosi nätisti ja näyttää luonnolliselta.

Samaan hengenvetoon täytyy kyllä todeta, että Lumenen Longwear Blur on ehkä menossa ohi! Aivan ihanan tasainen, jopa photoshopatun näköinen lopputulos. Kestää myös hyvin :)

Vierailija
68/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yleensä olen tarkka kosmetiikasta, niin olen vaihtanut yö- ja päivävoiteen sekä kasvojenpesuaineen Lidlin Cien-sarjaan. Hinta on alle puolet siitä mitä muilla markettuotteilla, enkä ole pienintäkään laatueroa löytänyt. (ja se pesuaine maksaa hitto 2 euroa) Cienin yövoide jopa voittanut monia sokkotestitutkimuksia! Iho voi hyvin ja on kaunis.

Vierailija
69/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:01"]

Jennifer Lopez käyttää Lorealin True Match meikkivoidetta niin siviilissä kuin edustustilaisuuksissa, joihin hänen meikkaajansa meikkaa hänet tuolla. Onko teillä kokemuksia kyseisestä tuotteesta?

[/quote]

On, eikä yksikään sävy mätsännyt oman ihoni kanssa. Lisäksi se ei pysy koko päivää hyvänä naamassa. Epäilen että näinköhän Jennikään sitä oikeasti käyttää. Voihan sitä tietty kaikkea väittää.

Vierailija
70/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 17:21"]

Kertoisitko, miksi ei suojakertoimellisia punaiselle matolle? Kiinnostaa tietämätöntä. Imeekö ne hehkun jotenkin?

[/quote]

Koska valokuvissa se sfp muuttuu valkoiseksi, sen takia naiset näyttää välillä valokuvissa haamukasvoilta.

Kannattaa muistaa tuo itsellekin, ettei esim. iltamenoihin tai valokuvauksen sfp meikkivoidetta.

[/quote]

Se on kylläkin spf, sun protection factor. 

Vierailija
71/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 16:05"]

Kaikki Lumenen tuotteet, mutta ne onkin tutkitusti laadukkaampia, kuin monet kalliit merkit.

[/quote]

Paitsi että sain heidän jostain meikkivoiteesta todella tiukasti istuvat mustapäät koko naamaan, jotka eivät meinanneet lähteä kosmetologillakaan ja ihohuokoset ammottivat rumasti auki vielä pitkän aikaa sen puhdistuksen jälkeen kun mustaa talia oli muodostunut niin paljon ja syvälle =(

[/quote]

Ehkä ne sun mustapäät olisi tullut jokatapauksessa.

Olen irtse käyttänyt Lumenen tuotteita koko elämäni (ikää melkein 50 nyt ) ja mulla on oikeasti kaunis ja hyvä iho.

Vierailija
72/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
73/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen deepcleanser ihonpuhdistus geeli (pinkki tuubi)? Joku tuon niminen kuitenkin. Iho rupesi kukkimaan vasta näin kolmenkymmen jälkeen ja koetin kaikki mahdolliset kasvojenhoitasarjat. Löysinkin Dermalogican mutta ovat kalliita ja saa hankittua vain valtuutetuilta kosmetologeilta ja netistä. Hieman hankalaakin siis jos unohtaa tilata ajoissa. Uskaltauduin kokeilemaan tota Lumenea ja hieron sitä erityisesti epäpuhtauksiin. Iho näyttää siistimmältä kuin pitkään aikaan. Jopa paremmalta kuin D:n jälkeen :-)

Vierailija
74/224 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 18:40"]

Vaikka yleensä olen tarkka kosmetiikasta, niin olen vaihtanut yö- ja päivävoiteen sekä kasvojenpesuaineen Lidlin Cien-sarjaan. Hinta on alle puolet siitä mitä muilla markettuotteilla, enkä ole pienintäkään laatueroa löytänyt. (ja se pesuaine maksaa hitto 2 euroa) Cienin yövoide jopa voittanut monia sokkotestitutkimuksia! Iho voi hyvin ja on kaunis.

[/quote]

Minkälainen tuoksu noissa Cien-sarjan tuotteissa on? Sopisivatko ne tuoksuallergikolle?

Vierailija
75/224 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oikea kynsilakkahamstaaja, kokoelmasta löytyy kaikkia merkkejä Lumenesta Chaneliin ja Rimmelistä Lancômeen (ja paljon), mutta yksi, mihin aina kulutan mahdollisimman vähän rahaa on kynsilakanpoistoaineet. Mulla on toiminut muistaakseni kaikkien markettimerkkien poistarit, jotka maksa yleensä alle pari euroa. Mirame oli entinen lempparini, joka ei sekään erityisen kallis ole, ja jota yleensä hamstrasin esim. Hulluilta päiviltä mutta nyttemmin olen todennut, että myös Rainbown, Pirkan ja Cienin aineet ovat tosi hyviä usean pullon kokemuksella. (Cienillä molemmat versiot, pumppupullo myös katevä.) En ikinä laita rahojani mihinkään kalliiisiin aineisiin, kuten vaikka OPIin tai vastaaviin. Ainoat halpispoistoaineet jotka eivä minulla toimineet olivat jostain paikallisesta halpahallista löytyneet random brittiläisen sarjan n. euron maksaneet poistoaineet :D

Vierailija
76/224 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 11:27"]Aussie hiustenhoitosarja. Ei ihan halvin, mutta löytyy paikallisesta K-marketistakin. Volume shampoo ja conditioning mousse parhaat. Vaahto ei tee hiuksia ollenkaan tönköiksi, hiukset on ihanan kuohkeat ja sileät, sekä föönaus pysyy kuosissaan parikin päivää.
[/quote]

On paras. Itsellä ongelmatukka, ohut ja luonnonkihara. Kampaamotuotteetkaan eivät toimi. Tarvin kosteutta paljon mutta ei kuitenkaan latistavaa koska tukka on ohut. Aussiella on sellainen pörröisyyttä estävä hoitoaine, joka on tosi hyvä tukalleni.

Vierailija
77/224 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutrogenan vihreässä isohkossa tuubissa myytävä kuorintamömmö epäpuhtaalle iholle. Hyvä tuote ja tuoksuukin ylelliselle.

Vierailija
78/224 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:05"]

Numero Uno ihonhoitotuote finniselle, mutta pintakuivalle iholle on ruokakaupan Molkosan ja kaikki vastaavat tuotteet tuotemerkistä riippumatta. Siis käytännössä maitohappoa. Käytellään kasvoveden tavoin. Vaikutus: a) desinfioi, finnien määrä vähenee ja säännöllisellä käytöllä voivat lakata kokonaan tulemasta, b) kuorii hellävaraisesti uloimman pintakerroksen eli auttaa etenkin hyperkeratinoitumiseen, joka on monesti karkeiden pintakuivien akneihojen taustalla, c) kosteuttaa ihoa, ohjaa kosteutta ihon pintakerroksiin, jolloin pintakuivuus vähenee.

Täydellinen tuote eikä maksa paljon.

[/quote]

d) aktivoi AHA-happona ihon omaa kollageenituotantoa. Huipputuote!

Vierailija
79/224 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:13"]Nivea peltipurkissa. 2,90e ja paras kosteusvoide mitä olen koskaan käyttänyt
[/quote]
Tää on samaa tavaraa kuin creme de la mer, joka on yksi maailman kalleimmista ihorasvoista.

Vierailija
80/224 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Atooppinen ihoni on ensimmäisen kerran talvella ollut hyvä- kiitos nivean paksun voiteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan