Mitä ajattelet ihmisestä kuka on viellä 40 vuotiaana mäkkärin kassalla?
Kommentit (74)
Pirusti paljon parempaa kuin ihmisestä, joka kirjoittaa tuolla tavalla kuin sinä.
joka, vielä, 40-vuotiaana.
Ja en ajattele mitään.
Että on kuitenkin todennäköisesti oppinut kirjoittamaan "vielä"n oikein.
Mitä ajattelet ihmisestä, joka saa lyhyeeseen lauseeseen monta kirjoitusvirhettä?
Jos kirjoittaa ”viellä” kahdella ällällä, ei ole varaa arvostella muiden duuneja.
Ei ole riittänyt älli koulunkäyntiin
Että onpa hyvä, että on töissä. Mitä pitäisi?
Ehkä joku tykkää kovasta touhaamisesta ja palveluammatista.
Pitäiskö hänestä ajatella jotain? Hän tekee työtään ja minä työtön maisteri (koulutuksellani ei ole kyllä tällä kohtaan mitään merkitystä) yritän työllistyä myös. Ehkä työllistyn myös sinne Mäkkiin. - Mukava ajatella, etteivät ole ikärasisteja Mäkissä; pisteet siitä.
Hän on varmaan hemmetisti rikkaampi kuin minä, samanikäinen tohtori. Ajatella, jos olisi itsekin mennyt peruskoulusta suoraan työelämään ja sijoittanut palkkansa viisaasti.
Mikä pakkomielle on tehdä yhä uudelleen samasta aiheesta aloituksia?
Sano suoraan mitä sydämmesi päällä on näistä mäkkärin työntekijöistä.
Ihmettelen, että saa olla. Luulin, että siellä saa olla töissä vain nuoret. Muuten minun ei ole ollenkaan vaikea tajuta, että joku tekee töitä tienatakseen elantonsa eikä näyttävää uraa tehdäkseen.
Hän on sentään päässyt koulun ensimmäiseltä luokalta, toisin kuin ap.
Kaikki työ on arvokasta ja työntekijää on syytä arvostaa.
Säälin, että jollain ikäiselläni incelillä ei ole itsekunnioitusta jäljellä vaan alentuvat teininaisille sopivaan työhön. Siis jos on mies. Jos vanha nainen niin tuskin ajattelen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hän on sentään päässyt koulun ensimmäiseltä luokalta, toisin kuin ap.
Kaikki työ on arvokasta ja työntekijää on syytä arvostaa.
👍
Käyn itse asiassa aika usein näissä hampurilaispaikoissa syömässä ihan näiden teininaisten takia. Ja fantasioin rakkaudesta.
Monessa maassa McDonald's on myös iäkkäämpien työpaikka.
Pääinisteriainesta , selvästikin. Tai ainakin liikenneministeriainesta
Haaveilen välillä tuosta, kun olen itse vaativassa ja vastuullisessa asiantuntijatyössä, jossa palkka ei silti päätä huimaa. jonain päivänä..
Hyvä et on töissä eikä himas juomassa bissee kalsarit jalas.