Mikä markettien halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti?
Mikä marketista saatava ns. halpiskosmetiikka on yllättänyt sinut positiivisesti ja voisit suositella sitä muillekkin? Miksi?
Mainitse myös hiustuotteet, dödöt ym.
Kommentit (224)
Rainbow sinkkivoide
Ainut sinkkivoide mikä ei ole mineraaliöljypohjainen. Halpa kuin mikä ja niin monikäyttöinen. Alapään sheivauksen jälkeen kun tätä laittaa, ei tule näpyn näppyä eikä edes kutise. Todellinen pelastus herkän ihon sheivaukseen! Auttaa myös kuiviin kohtiin ja haavoihin, rauhoittaa ja poistaa epäpuhtauksia naamassa. Loistotuote!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 12:30"]Kuka helvetin lipeäkalanaamainen kosmetiikkavihaaja tai muuten vaan täys peräsuoli käy alapeukuttelemassa näitä kosmetiikkatuotesuosituksia???!
[/quote]
:D
Vannon XZ:n Niiskuneiti selvityssuihkeen nimeen, vaikka oon "jo" 22 :D Tuotehan siis suunnattu lapsille. Se vaan on hyvä basic jätettävä hoitoaine ja rakastan sen tuoksua.
Vähän ohis, mutta hakusessa olisi ohut, hyvin levittyvä ripsari.Ei tarvitse olla mitään pidentävää, tuuhentavaa yms vaikutusta.Kiitti, jos joku tietää suositella?
[quote author="Vierailija" time="12.02.2015 klo 02:12"]
Vähän ohis, mutta hakusessa olisi ohut, hyvin levittyvä ripsari.Ei tarvitse olla mitään pidentävää, tuuhentavaa yms vaikutusta.Kiitti, jos joku tietää suositella?
[/quote]
Minusta Kanebon 38 perusripsari on juuri tuollainen.
Apua, nyt tulee pitkä ostoslista palkkapäiväksi, kun täältä alan tärppejä noukkimaan ..
Mä tykkään Nivean perusvartalovoiteesta (sininen puteli) sekä Cienin vartalovoiteesta. Cien on vähän edullisempi, enkä mitään hirmuista eroa huomaa omalle iholle.
Freemanin savinaamio ja kuorinta-aine myös ikisuosikkeja.
Kynsilakanpoistoaineet, edulliset toimii mainiosti. Xz hiustenhoito-tuotteet, laadukkaita ja silikonittomia!<3 Pirkka sy-voide, toimii. Garnier misellivesi on mulle uus tuttavuus, tykkään. Puhdistaa meikit hellästi ilman vettä, joka tähän aikaan vuodesta kuivattaa naamaa liikaa... Lumene Gel effect lakat tekee kauniin kiiltävää jälkeä, samoin Avon Gel Finish. Myös Avon Big and dearing mascara, joka ilmeisesti lähtee vain lämpimällä vedellä. Antaa volyymia nopeasti, ja pysyy koko päivän vaikka kaikki muut kokeilemani mascarat alkaa varista päivän mittaan.
Himalaya Herbals päivävoide, mulla se vihreä korkkinen. Imeytyy sopivan nopeaan ja kosteuttaa. Pitkästä aikaa vaihtui kasvovoide-suosikki.
Neutrogenan Visibly clear pore & shine daily wash, jonka jälkeen pyyhkäisen ihon ihan Septidinillä. Aamuin illoin näitä, niin finnit kuivahtavat todella nopeasti. Kasvovoiteena käytän Nivean Mattifying day carea.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 10:13"]Nivea peltipurkissa. 2,90e ja paras kosteusvoide mitä olen koskaan käyttänyt [/quote] Tää on samaa tavaraa kuin creme de la mer, joka on yksi maailman kalleimmista ihorasvoista.
[/quote]
Parin sadan euron La Mer voide päätyi minulla jalkavoiteeksi, oli sellaista paksua mineraaliöljypohjaista tahnaa että minun naama huusi hoosiannaa ja pukkasi finniä ja ihomatoa kuin teinillä. Olen 30.
Suuren luokan julkkikset mainostaneet sitä muka-siviilisuosikkituotteenaan koska saavat siitä rahaa tai saavat ainetta ilmaiseksi ja käyttävät sen myös jalkoihinsa eikä naamoihinsa? :D
Minäkin saan kuohkeat hiukset Pantenella (volume-sarja), ja nämä hiukset on tällaiset tyypilliset suomalaiset piikkisuorat värittömät ja sähköistyvät jotka latistuu helposti! Nyt niissä on kesän jäljiltä vaaleampaa sekä auringossa vaalentunutta että vanhaa vaalennusta latvoissa "ombrena" joten tarvitsen sellaisen joka selvittää hiuksia hyvin mutta joka ei jätä niitä liukkaiksi eikä töhnäisiksi mistään kohtaa ja tuo tuotesarja toimii. Sitä hoitoainetta ei tietenkään saa laittaa ihan hiusjuuriin jos haluaa kuohkean kampaukseen, eli jätä 2-3 cm verran juuresta ilman hoitoainetta.
Täytyy sanoa että nuo kalliit kampaamotuotteet kuten Kerastaset ja Redkenit eivät ole kehittyneet yhtään 10:ssä vuodessa mutta markettituotteet ovat selvästi kehittyneet sinä aikana eikä hinnat ole juuri nousseet. Jenkkikaverikin sanoi että tuo Pantene oli aika kallis tuote siellä vielä aikoinaan mutta että kun se siirrettiin marketteihin niin sitä saa edullisesti ja laatu on vaan parantunut :)
Minä pidin Lumenen lakka/hillamarjojen tuoksuisesta Angry Birds-suihkugeelistä tuubissa ja ostin sitä viimeksi parisen vuotta sitten, tietääkö kukaan että saako sitä vielä?
Lactolinea käytetään täälläkin, ei kuivata ihoa, on halpa, eikä ole testattu eläimillä.
XZ-shampoo, jossa teepuuöljyä on nannaa päänahalle, ei kutise eikä hiukset rasvoitu niin nopeasti.
Mistä löytyy Sen -suihkugeeliä? Joskus ollut Anttilassa joku erä noita, taisi olla vaihtoehtona ihanat tuoksut mansikka, kurkku ja kookos. Ostin kaikkia, koska hinta oli tyyliin euron :)
Eikun äh, ei se ollutkaan kurkku vaan vesimeloni. :D
Lemon juice & glyserin kasvovoiteena. Paras ikinä mun ongelmaiholle (ex-pintakuiva, helposti ärtyvä, epäpuhtauksinen).
Herbinan syväpuhdistava shampoo. Ei ihan halpis (oisko ollu 5-6 e tavallisen kokoinen pullo), mutta tarkoitushan sitä on käyttää vain kerran viikossa eli kestää pitkään. Hiukset tuntuu ihanilta, kun tökötit lähtee kunnolla. On muuten kotimainen tuotekin vielä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:41"]Rainbown silmämeikinpoistoaine. Lyömättömän tehokas ja edullinen.
[/quote]
Rainbown kasvojenpuhdodyuspyyhkeet. En käytä enää muuta. Hinta 1,80€.
Herbinan marja spa -jalkavoide. Parin viikon käytön jälkeen jalkapohjat olivat ihanan pehmeät entisen korpun sijaan.
-
Samalta merkiltä myös herkälle iholle puhdistusvaahto. Poistaa rasvasuuden hyvin ja iho ei kuivu.
-Rainbow-silmämeikinpoistoaine
-Pantene-shampoot ja hoitsikat, sopii ohuille ja lasimaisille hiuksille
-loreal paris magic touch peitevoide
-Lumene-puuteri ja kulmakynät, sekä huultenrajauskynät
-Mavalan kynsilakat
sitten taas käytän AINA Lancomen ripsiväriä ja Teint miracle -meikkivoidetta, että jos tuolle meikkivoiteelle löytyisi halvempi versio, niin säästäisin paljon rahaa. Meikkivoiteen pitäisi sopia kalpealle iholle ja olla heleyttävä
Lisää!