Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät voi mennä treffeille ilman meikkiä?

Vierailija
19.11.2021 |

Naiset meikkaa sillä heillä on heikko itsetunto.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olen mennyt. Miksi feikata? Näkeehän mies sut ilman, jos suhde etenee. Ei ainakaan pety, kun näkee heti.

Onko meikkaaminen feikkaamista? Kyllä minä esim. meikkaan töihinkin. Miten se olisi feikkaamista, jos pääosin ihan tavallisena arkipäivänä kasvoillani on kevyt meikki? Erikoistilaisuuksiin, joissa haluan olla enemmän edukseni kuin töissä, käytän enemmän aikaa meikkaamiseen kuin arkiaamuisin. Jos olisin sinkku ja kävisin treffeillä, meikkasin kyllä treffeille vähän paremmin kuin duuniaamuna. Minusta on ihan normaalia, että ihminen pyrkii näyttämään edustavalta treffeille mennessään. Eikö sinusta ole?

Miksi miehet ei meikkaa?

Vierailija
82/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään häpykarvani ja valkaisen anaalinikin niin miksi en meikkaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet kiinnostuvat kauniista naisista.

Vierailija
84/85 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole meikannut koskaan. En edes osaisi jos pitäisi.

Itselläni se kokemus että miehet ei meikeistä välitä. Ja jos sitä on liikaa siitä ei ainakaan tykätä.

Minulla oli ensimmäinen poikaystävä 14-vuotiaana ja sen jälkeen olen tapaillut poikia ja myöhemmin miehiä eikä kukaan ole koskaan edellytttänyt mitään meikkiä.

Itsellä nyt teini-ikäinen tyttö joka meikkaa mutta osaa onneksi tehdä sen kauniisti. Häntä joskus katselen kun hän käyttelee niitä suteja ja värejä ja puutereita ja mitä ne nyt onkaan tosi taidokkaasti. Joskus ajattelen että entä jos huvikseni pyytäisin meikkaamaan minut, mutta se tuntuu niin vieraalle että toteuttamatta on jäänyt.

Vierailija
85/85 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa enkä deittaile ja kumpikin on oma valintani, koska en tarvitse itsetuntobuustia enkä miestä.

Vähän taas epätoivon käryä aloittajapojalla, onhan yksinäinen lauantai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän