Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät voi mennä treffeille ilman meikkiä?

Vierailija
19.11.2021 |

Naiset meikkaa sillä heillä on heikko itsetunto.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi vaatia, että ensimmäisille treffeille tullaan saunapuhtaana. Ekat treffit kannattaakin järkätä uimahalliin, jolloin näkee myös vartalon muodon hyvin, sekä tietenkin naaman ja hiukset luonnontilassa. - N

Ei toimi ainakaan venäläisten naisten kanssa. Uivat pää pinnalla täysissä meikeissä.

Vierailija
62/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin paha jos nainen meikkaa? Itse tykkään kun nainen laittaa meikkiä treffeille, mutta meikittömyys on myös ihan yhtä ok mulle. Saavat laittautua miten haluavat, kauniin näköisiä ovat joka tapauksessa

Se on huijaamista pariutumisessa. Mieskin voisi rakentaa puujalat vaatteiden alle että näyttäisi 190 senttiseltä ja toppauksia vaatteiden alle että on leveät hartiat. Kunnon tekoparran voisi liimata laittaa naamaan

Voisi, jos pääsisi treffeille. Kokeile vapaasti heti kun tilaisuus tulee.

No onko se sitten ok naisille jos rakennan puujalat, toppauksia hartioihin ja tekoparran, niinhän naisetkin maalaavat naamansa muunlaiseksi kuin todellisuudessa ovat.

Anna mennä. Itsekin meikkaan suunnilleen neljänä tai viitenä päivänä viikossa.

Mitä iho tykkää tuosta jatkuvasta meikkaamisesta? 

Hyvää koska muuten ei tulisi suojakerrointa laitettua. Kesällä aina rannalla palaa naama. Aiheuttanut varmaan paljon ryppyjä.

Entä mitä jalat tykkää jatkuvasti puujaloilla kävelystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kesällä miestä jonka kanssa tutustuttiin niin että minulla oli harvemmin meikkiä. Kerran tämä tuli puheeksi ja hän piti sen puheen siitä miten kokee että meikkaaminen on valehtelua.

Kenelle minä siis valehtelin kun meikkasin kaverin synttäreille? Kenelle valehtelen kun töissä minulla on meikkiä.

Täytyy olla tosi taukki ettei näe ripsiväriä kun sitä on. En tapaillut enää noin yksinkertaista miestä, on minullakin joku taso.

Nämä miehet, jotka haluavat kontrolloida naisten ulkonäköä mihinkään suuntaan, ovat sairaita. Nainen saa tehdä ulkonäölleen ihan mitä haluaa. Ei tarvitse miellyttää ketään. Saa toisena päivänä olla vaikka Marilyn ja toisena Janis Joplin, jos haluaa.

Vierailija
64/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako meikkaamatonta naista löydät tinderistä?

Mä olen tinderissä. Mulla ei ole meikkiä.

Vierailija
65/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käsittämättömin meikkijuttu oli, kun kaverin tyttöystävä, kevyessä meikissä dumas idean käydä terassilla, koska pitäisi meikata uudelleen. Minulle olisi mennyt meikittäkin, luultavasti kaverillekin.

Ehkä naistenkin pitäisi vähän keventää asennoitumistaan.

Mitä ihmettä tarkoittaa "dumas idean"??

Vierailija
66/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan muutenkin ihmisten ilmoille lähtiessäni joten olisi tosi outoa jos en treffeille lähtiessäni meikkaisi.

Meikkaaminen ei suurimmalla osalla naisista tarkoita paksua contouring-drag queen meikkiä. Kaikki tuntemani meikkaavat naiset ehostavat itseään tosi kevyesti. Itse suosin bb-voidetta, poskipunaa, ripsaria ja kulmaväriä kevyesti annosteltuna. Olen mielestäni meikattuna vähän kauniimpi versio itsestäni, en eri ihminen. Kukaan mies ei ole vielä järkyttynyt meikkien poiston jälkeen. Nykyinen aviomieheni ei omien sanojensa mukaan edes erota onko minulla meikkiä vai ei (tosin hän ei ole kauhean tarkka tällaisissa asioissa).

Vierailija
67/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska en käy treffeillä.

Ja mitä tulee aloittajan väitteeseen, minulla on huono itsetunto ja juuri siksi en meikkaa.

Vierailija
68/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin paha jos nainen meikkaa? Itse tykkään kun nainen laittaa meikkiä treffeille, mutta meikittömyys on myös ihan yhtä ok mulle. Saavat laittautua miten haluavat, kauniin näköisiä ovat joka tapauksessa

Se on huijaamista pariutumisessa. Mieskin voisi rakentaa puujalat vaatteiden alle että näyttäisi 190 senttiseltä ja toppauksia vaatteiden alle että on leveät hartiat. Kunnon tekoparran voisi liimata laittaa naamaan

Voisi, jos pääsisi treffeille. Kokeile vapaasti heti kun tilaisuus tulee.

No onko se sitten ok naisille jos rakennan puujalat, toppauksia hartioihin ja tekoparran, niinhän naisetkin maalaavat naamansa muunlaiseksi kuin todellisuudessa ovat.

Anna mennä. Itsekin meikkaan suunnilleen neljänä tai viitenä päivänä viikossa.

Mitä iho tykkää tuosta jatkuvasta meikkaamisesta? 

Hyvää koska muuten ei tulisi suojakerrointa laitettua. Kesällä aina rannalla palaa naama. Aiheuttanut varmaan paljon ryppyjä.

Entä mitä jalat tykkää jatkuvasti puujaloilla kävelystä?

Mitä tarkoitat tuolla jatkuvasti puujaloilla kävelystä? 

Vierailija
69/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh onneksi ei tarvisi miettiä tämmöisiä. En mene treffeille. Saan näyttää ihan miltä haluan ja minulle ei kuulu jos joku ulkonäköni pettyy kun näkee ilman meikkiä.

Tämä kaikki keskustelu miltä treffeillä pitää näyttää, miten pitää käyttäytyä, kuinka monensilla treffeillä pitää tehdä mitäkin, muistuttaa hyvin etten menetä mitään (ja samalla ei kukaan muukaan) kun en käy treffeillä. Saan ihan rauhassa olla kuka olen ja näyttää miltä haluan.

Vierailija
70/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva suomalainen nainen ehostaa itseään niin paljon, että näyttää oikeasti täysin eri ihmiseltä. Itse meikkaan ainoastaan sen verran, että en näytä niin väsähtäneeltä. Eli tummat silmänaluset ja ihon punoitukset piiloon ja laitan ihan vähän kulmakarvoihin väriä, koska muuten näytän siltä kuin kulmakarvoja ei olisi ollenkaan. Lopuksi sipaisen vähän puuteria naamaan. Siinä se, edes ripsiväriä en laita. Että ei tämä mielestäni mitään huijaamista ole. Ilman meikkiä näytän lähinnä sellaiselta saunasta tulleelta itseltäni.

Vierailija
71/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi vaatia, että ensimmäisille treffeille tullaan saunapuhtaana. Ekat treffit kannattaakin järkätä uimahalliin, jolloin näkee myös vartalon muodon hyvin, sekä tietenkin naaman ja hiukset luonnontilassa. - N

Ei toimi ainakaan venäläisten naisten kanssa. Uivat pää pinnalla täysissä meikeissä.

Puhuit juuri edustusrouvia kuolaaville tontuille. Nimenomaan niille, jotka kuolaa itäbokin helmiäisiä.

Vierailija
72/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa on jotain vikaa, jos hän Ei meikkaa.

Vierailija
73/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt sekin, että ei läheskään kaikki meikit ja muut lisälaitteet edes lähde vedellä pois. Eli ette näe totuutta vaikka kuinka saunottaisitte ja uittaisitte naisia. Ei esimerkiksi kestopigmentoinnit, irtoripset, hiusjatkeet, huulitäytteet, tekorusketus ja vedenkestävät meikit lähde mihinkään vaikka kuinka lotraisitte veden kanssa.

Vierailija
74/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten mielestä naisissa on aina jotain vikaa

kyllä ne jotain aina keksivät

Vierailija
75/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun deittailen, deittailen vain aikuisia, jotka tietävät, mitä ehostus on. Huulipunan valitseminen on treffeille valmistautumisen paras osa 💋

Tyttöystävänikin meikkaa, eikä kummallekaan meistä ollut mikään shokki nähdä toisen kasvot ensimmäisen yhteisen yön jälkeen.

Vierailija
76/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen mennyt. Miksi feikata? Näkeehän mies sut ilman, jos suhde etenee. Ei ainakaan pety, kun näkee heti.

Onko meikkaaminen feikkaamista? Kyllä minä esim. meikkaan töihinkin. Miten se olisi feikkaamista, jos pääosin ihan tavallisena arkipäivänä kasvoillani on kevyt meikki? Erikoistilaisuuksiin, joissa haluan olla enemmän edukseni kuin töissä, käytän enemmän aikaa meikkaamiseen kuin arkiaamuisin. Jos olisin sinkku ja kävisin treffeillä, meikkasin kyllä treffeille vähän paremmin kuin duuniaamuna. Minusta on ihan normaalia, että ihminen pyrkii näyttämään edustavalta treffeille mennessään. Eikö sinusta ole?

Vierailija
77/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla muka on huijausta? Jotkut naiset meikkaavat päivittäin ja tykkäävät näyttää hyvältä. Ja ei se meikki nyt minusta kuitenkaan paljoa muuta ulkonäköä, silti näkee millainen naaman malli ja silmät, huulet, nenä yms. Jokainen nainen joka on meikannut on näyttänyt ihan yhtä hyvältä ilman meikkiä

Miksi miehet eivät sitten meikkaa kerta se parantaisi ulkonäköä? Koska miehet eivät ole turhamaisia ja lapsellisia.

Moni mies meikkaa. Vientiäkin riittää, ihan naisten kanssa.

Vierailija
78/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista näyttää aivan hirveältä ilman meikkiä. Mies ei halua jatkaa sellaisia geenejä. Maailmassa pitää olla vain kauniita naisia panettavaksi.

Vierailija
79/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on meikanneet aikojen alusta asti. Ei tehdä tästä nyt ongelmaa, kun yhdellä on itsetunto-ongelma.

Vierailija
80/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista näyttää aivan hirveältä ilman meikkiä. Mies ei halua jatkaa sellaisia geenejä. Maailmassa pitää olla vain kauniita naisia panettavaksi.

Jos ei osaa taivuttaa yksinkertaisia verbejä, ei useinkaan pääse edes kahville asti. Heippa sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi