1/4 miljardia KELA-kyyteihin
Sairasta! Jos vanhukset eivät kykene liikkumaan omalla autolla tai julkisilla, niin laitokseen lepäämään.
Kommentit (25)
Nykyään ei pääse laitokseen vaikka haluaisi. Ihmiset hoidetaan kotiin ja kuljetetaan kelataksilla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut semmoista vaihtoehtoa, että niitä julkisia ei kulje?
Aloituksesta käy varsin hyvin ilmi, että ei ole ajatellut - yhtään mitään.
Kelakyydit pitäisi lopettaa kokonaan. Ei ole yhteiskunnan tehtävä maksaa sairaiden kuljetuksia. Hoitakoot itse kuljetuksensa.
No 100 miljoonaa menee yksityisille tukea. Ja siihen päälle tulee palvelusetelit ja työterveyshuolto. Eli yksityistä terveydenhuoltoa tuetaan reilusti. Kelataksit ovat tarpeellisia.
Vierailija kirjoitti:
Taksin hinnasta puolet on veroja.
No ei sentään, jossain 35-40% paikkeilla se kaikkineen on.
T: Taksiyrittäjä täältä sairaalan tolpalta
Vierailija kirjoitti:
Taksin hinnasta puolet on veroja.
21 km kyyti edestakaisin 120€ niin on tuosta jo vara veroja maksaakkin. Laskussa hidasta ajoa ym veruketta.
Tulevat siirtämään nuo kyydit hyvinvointialueiden maksettavaksi jossain vaiheessa. Nyt on voitu keskittää palveluja, kun Kela maksaa kyydit, mutta nähtäväksi jää, millainen syyttely keskittämisestä alkaa, kun joutuvat alkamaan maksaa kyydit sinne keskitettyihin palveluihin.
älytön ratkaisu alueet lopettavat palvelut kela valtio maksaa kyydit. kyydit alueiden piikkiin kyllä alkavat avaamaan suljettujakin pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tulevat siirtämään nuo kyydit hyvinvointialueiden maksettavaksi jossain vaiheessa. Nyt on voitu keskittää palveluja, kun Kela maksaa kyydit, mutta nähtäväksi jää, millainen syyttely keskittämisestä alkaa, kun joutuvat alkamaan maksaa kyydit sinne keskitettyihin palveluihin.
Kyllä erikoissairaanhoito on ollut hyvinkin keskitettyä jo pitkään. Esimerkiksi Oulun yliopistollinen sairaala on vastannut Pohjois-Pohjanmaan, Kainuun ja Lapin syöpäpotilaiden sädehoidoista jo vuodesta 1973.
Niin ja terveille maksetaan toimeentulotukea ja työttömyyskorvausta. Duunareilla on satukirjapohjaisia palkallisia vapaita ja itse saa valehdella olevansa sairas ja yrittäjän pitää maksaa siitä vielä palkkaa. Nyt on ryhtiliikkeen aika.
Petteri "hukkasi" miljardin ekana työpäivänä...
No shit Sherlock.
Kun terveyskeskuksia ja sairaaloita ajetaan alas on tulos tässä!
Vierailija kirjoitti:
Niin ja terveille maksetaan toimeentulotukea ja työttömyyskorvausta. Duunareilla on satukirjapohjaisia palkallisia vapaita ja itse saa valehdella olevansa sairas ja yrittäjän pitää maksaa siitä vielä palkkaa. Nyt on ryhtiliikkeen aika.
Yritä kovempaa!
Vierailija kirjoitti:
älytön ratkaisu alueet lopettavat palvelut kela valtio maksaa kyydit. kyydit alueiden piikkiin kyllä alkavat avaamaan suljettujakin pisteitä.
Jos ei ole rahaa ei ole rahaa. Tämä hallitus on vähentänyt Hyvinvointialueiden rahoitusta aivan liikaa.
Tämä hallitus on vähentänyt sotealueiden rahoitusta saman 390 miljoonaa.
Ei ole sinulle tainnut sattua koskaan sellaista tapaturmaa ettet pysty itse ajamaan autoa ja sairaalasta on poiskin päästävä, tai joudut käymään useamman kerran siellä sairaalassa pyörätuolin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä on hyvä ja tekee ne satukirjavapaat itse eikä lomaile silloin.
AP SE LAITOSHOITO TULEE VIELÄ KALLIIMMAKSI!!!!!
Oletko ajatellut semmoista vaihtoehtoa, että niitä julkisia ei kulje?