Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät voi mennä treffeille ilman meikkiä?

Vierailija
19.11.2021 |

Naiset meikkaa sillä heillä on heikko itsetunto.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä haluaa näyttää parhaimmaltaan. Mieskin usein ainakin ajaa parran, kampaa tukan ja laittaa kivat vaatteet. Vaikka voisi se tukka pörrössä ja verkkareissakin tulla. Lienee huono itsetunto…

Tukan kampaaminen ja kivat vaatteet ei ole millään tasolla sama asia kuin meikkaaminen. 

Toki on. Kukin laittautuu, kuka mitenkin. Saa se mieskin meikata tai värjätä tukan, ajaa parran, hoitaa ihoa, ottaa täyteainetta jne. Vapaa maa.

No ei ole. Tukan kampaaminen ja siisti/kiva vaatetus on osa normaaleja käytöstapoja sekä miehille että naisille, kun puhutaan treffeistä. Meikkaaminen taasen vain osan naisista juttu, jolla yrittävät näyttää kauniimmilta kuin ovat. 

Vierailija
22/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne näyttää petolinnunpersesilmiltä ilman paksua maalikerrosta.

Erittäin hyvä vertauskuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa, keskityn enemmän urheiluun, hyvään ravintoon, hiuksiakaan en värjää. Olen nätti näinkin. En myöskään käy treffeillä. Haluan elää nyt yksin.

Vierailija
24/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi vaatia, että ensimmäisille treffeille tullaan saunapuhtaana. Ekat treffit kannattaakin järkätä uimahalliin, jolloin näkee myös vartalon muodon hyvin, sekä tietenkin naaman ja hiukset luonnontilassa. - N

Hyvä idea, miehelle kireät speedot jalkaan. Näkee kannattaako enää tapailla.

Mutta jos mies laittaa speedoihin ”tuppulan”?

Vierailija
25/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä haluaa näyttää parhaimmaltaan. Mieskin usein ainakin ajaa parran, kampaa tukan ja laittaa kivat vaatteet. Vaikka voisi se tukka pörrössä ja verkkareissakin tulla. Lienee huono itsetunto…

Tottakai miehet ajaa parran kun niillä kasvaa sellainen ja se on usein epäsiisti, hiusten kampaaminen on ihan normaalia ja pukeutumisella ole juurikaan merkitystä.

Vierailija
26/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse olen aina ilman meikkiä oli treffejä tai ei. 

N37

Eli et ole seksikäs nainen vaan kirjasto hiirulainen.

M 37

K'sipäiltä ei kysytty mitään.

t. eri

Vierailija
27/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän enemmän meikeistäni kuin miehistä. Sitäpaitsi miehet on outoja silloin kun en meikkaa. Ne luulee etten jaksa kantaa mitään ja varoittelee sekä tarjoaa apuaan. Näytän varmasti tosi sairaalta luisine kasvoineni ja pandasilmieni kanssa.

Vierailija
28/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkkaatko sä treffeille ne meikkaajat?

Montako meikkaamatonta naista löydät tinderistä?

Jos kerran tietää ettei niitä siellä ole, miksi kuitenkin etsii niitä sieltä?

Vierailija
29/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän turhin avaus ilmoitettu asiattomaksi. Se on taas viikonloppu.

Vierailija
30/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan meikannut. Enkä aio meikatakaan. En meikkaa treffeille. En meikkaa häihin.

Vierailija
31/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Mulla oli kerran tyttöystävä joka ei meikannut. Hävetti kulkea sen kanssa missään. Kaikki muut sen kaveritkin meikkas. Lisäksi se ei siistiny yhtään alapään karvoja. Siis ei yhtään. Jätin sen aika pian ja vaihdoin sellaiseen, joka näki vaivaa ulkonäkönsä eteen.

Ja joo, on se mulle tärkeää että nainen panostaa ja huolittelee itsensä. Niin teen itsekin.

Hienoa, että tyttö pääsi sinusta eroon. Pinnallinen tyyppi ei ole meikkaamattoman naisen juttu. Kunnollinen mies ei puhu noin. 

Vierailija
32/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei olisi meikkiä, hänellä voi olla tekoripset, hiusten pidennykset, teko kynnet, ja tatuoinnit kulmissa.

Vierailija
33/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä meikkaaminen tarkoittaa aina jotain Drag Race-ehostusta.

Ainakin itselläni se tarkoittaa lähinnä punoittavien nenänpielien peittämistä, kevyttä poskipunaa talvenkalvakalla iholla, sekä värittömien ripsieni ja kulmakarvojeni korostamista ripsarilla ja kulmakynällä. Kirkastaa kummasti ilmettä, ja tuo silmät esiin, etenkin kun käytän silmälaseja.

Vierailija
34/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Mulla oli kerran tyttöystävä joka ei meikannut. Hävetti kulkea sen kanssa missään. Kaikki muut sen kaveritkin meikkas. Lisäksi se ei siistiny yhtään alapään karvoja. Siis ei yhtään. Jätin sen aika pian ja vaihdoin sellaiseen, joka näki vaivaa ulkonäkönsä eteen.

Ja joo, on se mulle tärkeää että nainen panostaa ja huolittelee itsensä. Niin teen itsekin.

Meikkaatko siis itsekin kun pidät sitä itseensä panostamisena ja muu itseensä panostaminen ei ole riittäävää?

Vierailija
35/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedossa on jo nyt että tähänkin ketjuut naiset taas projisoivat ja keksivät "faktoja" omasta päästään...

Totuus ei alapeukuilla lakkaa olemasta =)

Eli ensin kysyt ja sitten vastaukset eivät kelpaa. Oliko tänä siis vain toteamus? 🤔

Naiset: älkää vastatko!

Vierailija
36/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin paha jos nainen meikkaa? Itse tykkään kun nainen laittaa meikkiä treffeille, mutta meikittömyys on myös ihan yhtä ok mulle. Saavat laittautua miten haluavat, kauniin näköisiä ovat joka tapauksessa

Vierailija
37/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille treffeille, MGTOW on jo voittanut! 😂 😂

Vierailija
38/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkkaatko sä treffeille ne meikkaajat?

Montako meikkaamatonta naista löydät tinderistä?

En tiedä kun en ole etsinyt. Miehetkin etsin tinderin ulkopuolelta, joten tukan kampaamattomuus tms. ei tuu yllätyksenä.

Vierailija
39/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Eli et ole seksikäs nainen vaan kirjasto hiirulainen.

M 37

No tässä toinen, joka on aina ilman meikkiä, myös niillä ekoilla treffeillä ja toisilla ja ...

Ja mies kutsuu mua hottikseksi. Tietysti se voi olla mielessään oikeasti mitä mieltä tahansa, mutta seura on silti kelvannut. 

N44

Vierailija
40/85 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan kohta Etelä-Koreaan kun täällä miehet ovat naama väärin päin ihan sama mitä teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi