Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset! Kertokaa, miten muiden naisten kateus on ilmennyt!

Vierailija
19.11.2021 |

Tämä on kiinnostavaa.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ilmeet ovat näkemisen arvoisia. Ja todella rumia.

Vierailija
2/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on jopa kääntynyt selin. Ei ole sanonut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kateelliset haukkuvat toisen ulkonäköä.

Vierailija
4/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että naiset pitävät minusta enemmän jos tuon esille heikkouksiani ja huonoja puoliani. En nyt varsinaisesti suostu esittämään tyhjäpäistä tai idioottia, mutta jos mokaan jotain, niin pitää mainita asiasta ääneen niin eivät pidä liian täydellisenä.

Joudun myös jossain määrin piilottelemaan ja vähättelemään palkkaani. Sekä miehille että naisille tuntuu olevan ihan ylitsepääsemätön ärsyke että olen sekä hyvännäköinen että hyvin tienaava. Pitää antaa ihmisten olettaa että jos minulla on jotain kallista, se on koska miesystävä osti. Minua siedetään paremmin jos voivat kuvitella että olen miehen siivellä elävä lokki tai että menestyn elämässä ainoastaan "reittä pitkin" kiipeilemällä.

Vierailija
5/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naiset pitävät minusta enemmän jos tuon esille heikkouksiani ja huonoja puoliani. En nyt varsinaisesti suostu esittämään tyhjäpäistä tai idioottia, mutta jos mokaan jotain, niin pitää mainita asiasta ääneen niin eivät pidä liian täydellisenä.

Joudun myös jossain määrin piilottelemaan ja vähättelemään palkkaani. Sekä miehille että naisille tuntuu olevan ihan ylitsepääsemätön ärsyke että olen sekä hyvännäköinen että hyvin tienaava. Pitää antaa ihmisten olettaa että jos minulla on jotain kallista, se on koska miesystävä osti. Minua siedetään paremmin jos voivat kuvitella että olen miehen siivellä elävä lokki tai että menestyn elämässä ainoastaan "reittä pitkin" kiipeilemällä.

Omituista, eikö yleensä noita pummeja ja reittä pitkin eteneviä juuri halveksuta.

Vierailija
6/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole luultu tyhmäksi tai vähätelty älykkyyttä siksi että olisi kaunis, mutta kommentit todellakin on uskomattomia.

- kun pukeutuu noin ja laittaa nettiin kuvia niin aiheuttaa muille paineita

- nyt olet laihduttanut liikaa (painoindeksi normaalipainoisen puolella)

- kaikki ei halua iskeä kaikkia miehiä, kuten sinä (täysin uskomaton kommentti, olin silloin sinkku toisin kuin kommentin sanoja)

Sitten baarissa tuntemattomat, yleensä vanhemmat naiset tuli aukomaan päätä liittyen ulkonäköön ja pukeutumiseen. En edes pukeutunut paljastavasti, vaikka naisellisesti.

Kun itse on ollut aina koulussa kiusattu, ei edes tajua sitä miten hyvältä näyttää vaikka tottahan se on. Sitten tuntuu vielä ihmeellisemmältä kun muut naiset olettaa että minä pukeudun näin ja näytän tältä että voisin flirttailla ja iskeä kaikkien miehet.

Vierailija
7/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vain lakkaavat pitämästä yhteyttä sen jälkeen kun he ovat nähneet miten miehet kiinnostuvat minusta. Olen muutenkin aika menestyvä ja todellakin saa pitää kynttilää vakan alla etteivät toiset naiset katoa kokonaan elämästäni. Ei se ole niin paha juttu, se on sellaista naisten välistä peliä. Kaikenlainen pienikin mahtailu on paha rikos naisten välisessä ystävyydessä. Minua on siunattu monilla ihanilla asioilla, ja niistä pitää olla hiljaa ettei muille tule paha mieli. 

Vierailija
8/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mielestäni vielä about 25 vuotiaana hyvinkin kaunis, mutta en koe, että minua olisi mitenkään kadehdittu, vaikka usein sain naisiltakin kehuja ja ihastelua osakseni, joku on joskus sanonut olevansa kateellinen mutta sekin mielestäni ihan hyvällä. Minullakin on ollut tapana vastavuoroisesti kiittää ja antaa kehuja takaisin päin.

Rupsahdin kuitenkin aikaisin, edelleen ihmiset kohtelee samoin vaikka peilistä katsoo ihan toisen näköinen tyyppi enkä kehuja enää saakaan. Tai sitten en niin kaunis koskaan ollutkaan, että olisi joku oikeasti kadehtinut. Tiedä tuota nyt sitten, en kuitenkaan pidä ulkonäköä mitenkään erityisen suuressa arvossa tai ole koskaan itse kenenkään ulkonäköä kadehtinut...

Vierailija
9/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ziisus. Niin naisvihamielinen ajatus että naiset olisivat aina kateellisia kauniille naisille. Ehkä joskus kakaroina mutta jos on hyvä itsetuntoinen ja aikuinen nainen, harvemmin enää törmää katkeriin ja kateellisiin ihmisiin.

Vierailija
10/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nuori nainen ja ympärilläni on kauniita nuoria ja vanhoja naisia. Ihan hyvin tulemme juttuun. Ehkä joskus ylä-asteella/lukiossa oli vielä sellaista kateutta mutta eipä ole enää kun lähipiiriin ei yleensä mahdu idiootit.

Vierailija
11/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ziisus. Niin naisvihamielinen ajatus että naiset olisivat aina kateellisia kauniille naisille. Ehkä joskus kakaroina mutta jos on hyvä itsetuntoinen ja aikuinen nainen, harvemmin enää törmää katkeriin ja kateellisiin ihmisiin.

Hienoa jos sinä olet säästynyt kateellisilta reaktioilta ja kommenteilta, mutta selitä sitten meille muille että mitä ihmettä näillä kommenteilla sitten tarkoitetaan? Sanooko joku hyvää hyvyyttään että älä korosta ulkonäköä noin?

Voit myös miettiä että miksi et itse ole saanut näitä kommentteja.

Vierailija
12/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos sinä olet säästynyt kateellisilta reaktioilta ja kommenteilta, mutta selitä sitten meille muille että mitä ihmettä näillä kommenteilla sitten tarkoitetaan? Sanooko joku hyvää hyvyyttään että älä korosta ulkonäköä noin?

En ole sanonut ettenkö olisi kokenut kateutta. Mutta mitä aikuisemmaksi kasvanut ei enää välitä jaksa niist valittaa palstalla.

Itsetunto takaa sen ettei edes kiinnistä moiseen huomiota/jaksa välittää jos törmää kateelliseen ihmiseen.

Vierailija
13/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut ettenkö olisi kokenut kateutta. Mutta mitä aikuisemmaksi kasvanut ei enää välitä jaksa niist valittaa palstalla.

Itsetunto takaa sen ettei edes kiinnistä moiseen huomiota/jaksa välittää jos törmää kateelliseen ihmiseen.

Se, että asiasta keskustelee palstalla ja jakaa kokemuksia, ei tarkoita että itsetunto olisi huono. Minä itse olen tuo joka kirjoitti viestin 6, ja kiusattuna tosiaan joutui rakentamaan itsetunnon jollekin muulle pohjalle kuin ulkonäölle.

Ja vaikka olet niin hieno ja suuri ihminen ettet jaksa välittää kateellisista kommenteista, jaksat välittää tästä keskustelusta 😅

Vierailija
14/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan puhuminen, ja muuta millä vaan voi pahoittaa sen kauniin mieltä. Esim matkia eleitä niin että ko nainen huomaa.

Eli järjettömän lapsellisia ja typeriä juttuja. Mutta kateus ja viisaus eivät kuljekaan käsikädessä.

Vierailija
15/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituista, eikö yleensä noita pummeja ja reittä pitkin eteneviä juuri halveksuta.

Kyllä, nimenomaan. Jostain syystä herätän ulkonäölläni naisissa alemmuudentunteita ja joudun kompensoimaan sitä tarjoilemalla ylemmyydentunteita vastineeksi eli nimenomaan tuomalla esiin virheellisyyttäni ja jossain määrin myös antaen heidän luulla että hyvät asiat elämässäni johtuvat siitä että olen pelkkä nätti naama ja hyvä kroppa. Kaunis nainen joka menestyy omilla ansioillaan eli on myös fiksu ja ahkera on liian iso pala nieltäväksi.

Vierailija
16/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että asiasta keskustelee palstalla ja jakaa kokemuksia, ei tarkoita että itsetunto olisi huono. Minä itse olen tuo joka kirjoitti viestin 6, ja kiusattuna tosiaan joutui rakentamaan itsetunnon jollekin muulle pohjalle kuin ulkonäölle.

Ja vaikka olet niin hieno ja suuri ihminen ettet jaksa välittää kateellisista kommenteista, jaksat välittää tästä keskustelusta 😅

Jaksan välittää siitä että kommentoin jos koen jonkun asian turhana yleistyksenä.

Vai milloin täällä olisi kysytty miesten kokemasta kateudesta? Aloittajan tarkoitus on selvästi lietsoa naisvihaa.

Vierailija
17/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihan kauniita naisia ja en tiedä heidän ongelmistaan. Minua ei toisten ulkonäkö kiinnosta suuntaan tai toiseen. En edes ole erityisen hyvännäköinen, mutta jotkut naiset silti pitävät kilpailijana.

Mutta tunnen yhden kauniin naisen, joka kärsii kehokuvan häiriöstä eli on pakkomielteinen ulkonäöstään. On myös ihan täysi psykopaatti ja sadisti. Kirjaimellisesti kiduttaa ihmisiä kiduttamisen ilosta, yrittää siirtää omia traumojaan muihin, sekoaa täysin, jos hänelle nauretaan, ei voi näyttää heikkoutta... näitä riittää. Haluaa itselleen maailmassa kaiken. Miestä ei jostain syystä saa ja se johtuu hänen mukaansa ulkonäöstään. Olin tekemisissä vain, koska olin hänen vainoamisen kohteena. Pääsee varmasti paljosta vähällä ulkonäkönsä takia ja voi valehdella miehille uskottavasti.

Vierailija
18/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahan puhuminen, ja muuta millä vaan voi pahoittaa sen kauniin mieltä. Esim matkia eleitä niin että ko nainen huomaa.

Eli järjettömän lapsellisia ja typeriä juttuja. Mutta kateus ja viisaus eivät kuljekaan käsikädessä.

Matkiminen on tosi yleistä ja jopa niin, että huomaa.

Vierailija
19/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksan välittää siitä että kommentoin jos koen jonkun asian turhana yleistyksenä.

Vai milloin täällä olisi kysytty miesten kokemasta kateudesta? Aloittajan tarkoitus on selvästi lietsoa naisvihaa.

Lopeta. Tämä ketju on spin-off ketjusta Kaunis nainen - kerro ulkonäöstäsi. Siellä joku sanoi, että muiden kateudesta voisi tehdä ketjun, ja minä tein sellaisen. ap

Vierailija
20/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan tarkoitus oli jakaa kokemuksia.

Miesten kateus on asia erikseen ja palstan käyttäjät tuskin osaavat samaistua siihen miten naapurin Pena on kateellinen hienommasta autosta 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan