Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset! Kertokaa, miten muiden naisten kateus on ilmennyt!

Vierailija
19.11.2021 |

Tämä on kiinnostavaa.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naiset pitävät minusta enemmän jos tuon esille heikkouksiani ja huonoja puoliani. En nyt varsinaisesti suostu esittämään tyhjäpäistä tai idioottia, mutta jos mokaan jotain, niin pitää mainita asiasta ääneen niin eivät pidä liian täydellisenä.

Joudun myös jossain määrin piilottelemaan ja vähättelemään palkkaani. Sekä miehille että naisille tuntuu olevan ihan ylitsepääsemätön ärsyke että olen sekä hyvännäköinen että hyvin tienaava. Pitää antaa ihmisten olettaa että jos minulla on jotain kallista, se on koska miesystävä osti. Minua siedetään paremmin jos voivat kuvitella että olen miehen siivellä elävä lokki tai että menestyn elämässä ainoastaan "reittä pitkin" kiipeilemällä.

Omituista, eikö yleensä noita pummeja ja reittä pitkin eteneviä juuri halveksuta.

Juuri näin. Luulisi, että vähäteltäisiin, että tuokin vain ulkonäöllä on kaiken saanut, kun taas sitä osaamista arvostettaisiin. 

Vierailija
22/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään eritystä kateutta muista muuten kokeneeni, mutta yksi hieman surullinen ilmiö vainoaa minua: lihavat naiset (ja nuorempana tytöt) ovat aina vihanneet minua sitä paljon peittelemättä. En usko, että vihaavat kaikkia itseään hoikempia naisia, mutta ehkä mun kombo on vain liikaa. Olen sekä siro ja hoikka, että isotissinen ja pyöreäpeppuinen, eli minua ei voi moittia laudaksi. Olen kaunis, mutten tälläydy, joten minua ei voi pitää pinnallisena meikkipellenä. Olen älykäs ja nokkela, eli minua ei voi pitää tyhjäpäisenä koristeena. Saan miehiltä huomiota, mikä tietenkin riepoo monia. Niinpä ylipainoiset naiset yleensä kääntyvät minua vastaan heti kättelyssä ja yrittävät keksiä syitä inhota, moittia ja sulkea ulkopuolelle. Tämä on toistunut niiiin monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään eritystä kateutta muista muuten kokeneeni, mutta yksi hieman surullinen ilmiö vainoaa minua: lihavat naiset (ja nuorempana tytöt) ovat aina vihanneet minua sitä paljon peittelemättä. En usko, että vihaavat kaikkia itseään hoikempia naisia, mutta ehkä mun kombo on vain liikaa. Olen sekä siro ja hoikka, että isotissinen ja pyöreäpeppuinen, eli minua ei voi moittia laudaksi. Olen kaunis, mutten tälläydy, joten minua ei voi pitää pinnallisena meikkipellenä. Olen älykäs ja nokkela, eli minua ei voi pitää tyhjäpäisenä koristeena. Saan miehiltä huomiota, mikä tietenkin riepoo monia. Niinpä ylipainoiset naiset yleensä kääntyvät minua vastaan heti kättelyssä ja yrittävät keksiä syitä inhota, moittia ja sulkea ulkopuolelle. Tämä on toistunut niiiin monta kertaa.

Tästäkin voisi tehdä oman ketjun. Lihavat naiset ovat usein aggressiivisia minua kohtaan. Olen jo keski-ikäinen, joten ei enää voida puhua kauneusasioista, mutta olen hoikka.

Vierailija
24/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia sille, että olen kauniimpi kuin he, ja minulla on penis. Iso penis.

Vierailija
25/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa ja yliopistossa ulkonäköni herätti vielä ongelmia toisissa naisissa. Sittemmin tilanne rauhoittunut.

Vierailija
26/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Kavereita on ollut aina. Nar sistit kuvittelevat että kaikki ovat heille kateellisia.

Vierailija
27/136 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naiset pitävät minusta enemmän jos tuon esille heikkouksiani ja huonoja puoliani. En nyt varsinaisesti suostu esittämään tyhjäpäistä tai idioottia, mutta jos mokaan jotain, niin pitää mainita asiasta ääneen niin eivät pidä liian täydellisenä.

Joudun myös jossain määrin piilottelemaan ja vähättelemään palkkaani. Sekä miehille että naisille tuntuu olevan ihan ylitsepääsemätön ärsyke että olen sekä hyvännäköinen että hyvin tienaava. Pitää antaa ihmisten olettaa että jos minulla on jotain kallista, se on koska miesystävä osti. Minua siedetään paremmin jos voivat kuvitella että olen miehen siivellä elävä lokki tai että menestyn elämässä ainoastaan "reittä pitkin" kiipeilemällä.

Omituista, eikö yleensä noita pummeja ja reittä pitkin eteneviä juuri halveksuta.

Kyllä, mutta jos olet kauneuden takia halveksittu, kaksi negatiivista onkin yhdessä positiivinen asia. Jotenkin noin se menee. Eli saat anteeksi koska jossain asiassa kateellinen kokee olevansa sinua aidosti parempi. 

Vierailija
28/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Mutta tällöin kateus on helppo kääntää saman tien halveksunnaksi. Jos taas ei niin se löytää muita ilmenemismuotoja.

Vierailija
29/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut sellaisen kummallisen asian, että jos joku on kaunis niin muut (eivät kaikki tietenkään!) kokevat jotenkin, että on täysin oikein kohdella törkeästi kaunista ihmistä. Kauneus yhdistetään myös tyhmyyteen. Ja kauneus yhdistetään kummalliseen uskomukseen, ettei kauniilla voi olla vaikeaa. Kaikki on aina niin helppoa. Tätä kohtelua olen saanut osakseni sekä miehiltä, että naisilta. Oma maailmani ei pyöri ulkonäön ympärillä ja ylipäänsä näen kaikki kauniina jos vain luonne tai persoona ei ole ilkeä ja todella ikävä ihminen. Ilkeys ja itsekkyys rumentavat kenen tahansa.

Vierailija
30/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että muut naiset olisivat kadehtineet minua ulkonäköni vuoksi. Kun pääsin opiskelemaan alaa, jolle on vaikea päästä, muutama ilmaisi haikeana toivoneensa itsekin pääsevänsä samoihin opintoihin. En tulkinnut sitäkään ksyrufrkdi.

Vierailija
31/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinulla on kuitenkin ystäviä, joille voit olla oma itsesi. <3

Vierailija
32/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten pelaa kauneutensa kanssa, koska se peli paljastaa älykkyyden. Jos on kaunis ja pelaa basic bitch -merkeillä, paremman keskiluokan pukeutumisella ja trendeillä, voidaan pitää taviksena ja yksinkertaisena. Jos kauneuttaan tuo esille omaperäisimmin tai ei korosta paljoa, pidetään älykkäämpänä ja niinhän se onkin. Ei se mitä on annettu vaan mihin ja miten sen käyttää.

Vierailija
33/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdannut kateutta sitten teinivuosien, olen kiva ja muut huomioonottava, enkä ota itseäni hirveän vakavasti, se varmaan auttaa.

Vierailija
34/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet oikeasti niin sietämätön, että pitää feikata? Jos olet hyväpalkkaisessa työssä, entä sitten? Niin on moni muukin ja kaunis ja komeakin. Moni suorittaa täydellisyyttä, entä sitten?

Vierailija
35/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut sellaisen kummallisen asian, että jos joku on kaunis niin muut (eivät kaikki tietenkään!) kokevat jotenkin, että on täysin oikein kohdella törkeästi kaunista ihmistä. Kauneus yhdistetään myös tyhmyyteen. Ja kauneus yhdistetään kummalliseen uskomukseen, ettei kauniilla voi olla vaikeaa. Kaikki on aina niin helppoa. Tätä kohtelua olen saanut osakseni sekä miehiltä, että naisilta. Oma maailmani ei pyöri ulkonäön ympärillä ja ylipäänsä näen kaikki kauniina jos vain luonne tai persoona ei ole ilkeä ja todella ikävä ihminen. Ilkeys ja itsekkyys rumentavat kenen tahansa.

Miten erotat tämän siitä, että joku käyttäytyy ihan normaalin asiallisesti?

Minua siis mietityttää, että koska kauniit ihmiset saavat myös oikeasti ystävällisempää kohtelua sen vuoksi, että ovat kauniita, he kenties pitävät sellaista käytöstä epäystävällisenä, mikä on tavallista, jokapäiväistä kohtelua sellaisille, jotka ovat tavallisen näköisiä tai rumia.

Vierailija
36/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneus, vaan kauneus ja ujous on se yhdistelmä, joka saa kuolan valumaan kiusaajien murisevien ja irvistävien hampaiden välistä Tämän olen huomannut näin ikääntyneenä ja entisenä kaunottarena. Kauniin ujous tulkitaan heti ylimielisyydeksi ja koppavuudeksi, mitä se harvoin kuitenkaan on. Kauniilta vaaditaan enemmän sosiaalisia taitoja ja kaikkien huomioonottamista, hän ei pääse niin vähällä kuin muut.

Vierailija
37/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut negatiivisiä kommentteja ulkonäköni takia. Kauniiksi sanovat sekä miehet että naiset. Ystäväni ovat kaikennäköisiä ja -kokoisia. En kätke olemustani, sillä olen minä ulkonäköni kanssa tai siitä huolimatta.

Vierailija
38/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehkä erityisen kaunis mutta tykkään laittautua ja käyttää kauniita (ja ehkä vähän kalliimpiakin) vaatteita, ja tästä syystä olen saanut kuraa niskaan jopa töissä. Ulkonäköäni on ruodittu mm. kahvihuoneessa, niin että pari naista tenttaa miten minä oikein jaksan laittautua, miten voin olla näin hoikka jne. Ja muut (miehet ja naiset) kuuntelee enemmän tai vähemmän kiusaantuneina. Tietysti mun ammattitaito ja ahkeruus on myös muistettu kyseenalaistaa.

(ja ei, en tarkoita laittautumisella irtoripsia, tissitoppeja ja p ornosaappaita. Vaan siis ihan yleisesti huoliteltua olemusta, kauniisti laitettuja hiuksia ja siistejä, toimistoympäristöön sopivia vaatteita)

Vierailija
39/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus?

Vierailija
40/136 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ehkä erityisen kaunis mutta tykkään laittautua ja käyttää kauniita (ja ehkä vähän kalliimpiakin) vaatteita, ja tästä syystä olen saanut kuraa niskaan jopa töissä. Ulkonäköäni on ruodittu mm. kahvihuoneessa, niin että pari naista tenttaa miten minä oikein jaksan laittautua, miten voin olla näin hoikka jne. Ja muut (miehet ja naiset) kuuntelee enemmän tai vähemmän kiusaantuneina. Tietysti mun ammattitaito ja ahkeruus on myös muistettu kyseenalaistaa.

(ja ei, en tarkoita laittautumisella irtoripsia, tissitoppeja ja p ornosaappaita. Vaan siis ihan yleisesti huoliteltua olemusta, kauniisti laitettuja hiuksia ja siistejä, toimistoympäristöön sopivia vaatteita)

Tuo on kyllä ihan järjetöntä. Ihminen pysyy hoikkana, kun syö normaalisti ruoka-aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme