Rokotekriittiset: Mikä Covid-19 rokotuksessa oikeasti pelottaa/epäilyttää? Asiallista keskustelua kiitos
Hei kaikille!
Mikä saa teidät, rokotekriittiset kriittiseksi? En halua, kiitos, mitään sotaa ja asiattomuuksia tähän kertjuun, vaan ihan rehellisen, trollaamattoman selityksen/perusteluita?
Perustuvatko ne faktoihin, mutuun, kavereilta kuultuun, mihin?
Kiitos, ja toistan vielä, myös modelle, että koitetaan pysyä asiallisena.
Kommentit (901)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska se ei selvästikään vaikuta tehoavan tautiin ja silti sitä väkisin tungetaan ihmisiin.
Juuri tämä. Kuten mulle yksi alan ammattilainen sanoi että on työssään nähnyt niitä rokotteen haittavaikutuksia, sairastumisia mm. naisia ketkä ei voi lapsia enää koskaan saada rokotteen takia ja kuolemia ym. ja niitä sairaaloissa , kuolleita ym. olevia rokotettuja on paljon enemmän kuin julkisesti sanotaan.
Hän on lukenut rokotteeseen liittyviä tietoja mitkä on salaisiksi luokiteltu. Sitä ei ole missään oikeasti todistettu että rokote tehoaa ym. hän ei ole rokotetta ottanut eikä ota juuri sen takia koska on lukenut siitä niitä tietoja mitä ei jokainen alan ammattilainen pääse lukemaan ja koska on työssään nähnyt mitä se piikki aiheuttaa.
Se että tämä on rokottamattomien epidemia on täyttä höpöhöpöä. Julkisesti asioita vääristellään ja kaunistellaan paljon. Tuon verran hän kertoi.
Ei taas tää sama! Sulla on tallennettuna nää samat jorinat jossain ja postaat ne joka ketjuun samoilla sanoilla. Yritä edes osallistua keskusteluun jollain omalla argumentilla tai mielipiteellä. "Hän on lukenut rokotteeseen liittyviä tietoja, mitkä on salaisiksi luokiteltu", voi herran pieksut!
Neurologisia ongelmia tuli kakkosrokotteesta ja hirvittävän runsaat kuukautiset ensimmäisestä. Ruokahalu on ollut kadoksissa 5 viikkoa. Olen aivan uuvuksissa ja ahdistunut näistä oireista. En todellakaan ota kolmatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska se ei selvästikään vaikuta tehoavan tautiin ja silti sitä väkisin tungetaan ihmisiin.
Juuri tämä. Kuten mulle yksi alan ammattilainen sanoi että on työssään nähnyt niitä rokotteen haittavaikutuksia, sairastumisia mm. naisia ketkä ei voi lapsia enää koskaan saada rokotteen takia ja kuolemia ym. ja niitä sairaaloissa , kuolleita ym. olevia rokotettuja on paljon enemmän kuin julkisesti sanotaan.
Hän on lukenut rokotteeseen liittyviä tietoja mitkä on salaisiksi luokiteltu. Sitä ei ole missään oikeasti todistettu että rokote tehoaa ym. hän ei ole rokotetta ottanut eikä ota juuri sen takia koska on lukenut siitä niitä tietoja mitä ei jokainen alan ammattilainen pääse lukemaan ja koska on työssään nähnyt mitä se piikki aiheuttaa.
Se että tämä on rokottamattomien epidemia on täyttä höpöhöpöä. Julkisesti asioita vääristellään ja kaunistellaan paljon. Tuon verran hän kertoi.
Epäilinkin, että tää on joku ihmisten lisääntymistä rajoittava suuri suunnitelma, tehdään väestä steriiliä ja näin hillitään väestönkasvua. Samalla jyllää nää tekemällä tehdyn oloiset piirilevypuutteet joiden takia ei voida siis tehdä enää kohta ihmisille tuotteitakaan. Ihmisten määrä alas ja kulutusta ohjataan siihen suuntaan, että kukaan ei voi ostaa itselleen mitään vaan nää harvinaiseksi käyvät elektroniikat yms. joutuu pian vuokrata. Kaikki samaa suurta suunnitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pitkän aikatähtäimen vaikutuksia ei ole tutkittu sikiöihin (eikä edes aikuisiin).
t. raskaana oleva
Mutta on tullut (ikävällä tavalla) selväksi, että korona voi vaikuttaa sikiöön erittäin pahasti.
Tuskin yhtä pahasti kuin rokote.
https://www.heraldscotland.com/news/19726487.investigation-launched-abn…
Maailmalla ihmetellään sydän- ja keuhkovikaisten vauvojen suurta määrää. Syntyvät mikäli äiti saanut raskausaikana koronarokotteen. Tehokas ja turvallinen...
Otit piikin tai et, niin voit saada koronan ja sairastua vakavasti jopa kuolla.
Miksi lisätä yksi epävarmuustekijä tuon päälle vielä ottamalla joku piikki
josta voi myös sairastua vakavasti jopa kuolla? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tälle on moniakin syitä, mutta yksi aika vahva peruste on omakohtainen kokemus sairastamisesta.
Tauti oli todellakin minulla 4-kymppisellä naisella todella harmiton, samoin kuten lapsillani. Ei tullut edes lämpöä, mutta haju- ja makuaisti tiessään ja muita mitättömiä oireita.
Terveydenhuoltohenkilökunnalta kuulin tuolloin lieviä oireita ihmetellessäni, että 80 % sairastaa taudin täysin oireettomana enkä minä edes kuulu heihin. Suurimmalla osalla se on täysin harmiton, osalla ikävä ja hyvin pienellä osalla kohtalokas. Myönsivät silloin, että lehdistä lukemalla ei saa tosiaankaan oikeaa käsitystä.
Rokotehaittoja tähän liittyen on ympäri maailmaa ilmoitettu aivan massiivisesti. Tällä hetkellä selkeästi lobataan vahvasti sitä että kaikki rokotteen ottaisivat, ja yhtään aihetta kyseenalaistavat mustamaalataan. Tilanne on selkeästi politisoitunut ja siksi tiedonvälitys aiheesta ei ole enää millään tavalla neutraalia.
Olen muun muassa ihmetellyt suuresti, miten korkeassa asemassa olevat ovat alkaneet nimitellä ihmisiä jotka eivät k-rokotetta halua. Aiemmin nimittely kuului syrjäytyneiden ja vastaavien reppanoiden keinovalikoimiin, fiksut ihmiset osasivat ilmaista itseään sivistyneesti.
Minä, minä.....
Toivottavasti IS huomioi tämän keskustelun, koska täällä on oikeasti järkeviä argumentteja ja juuri niitä mitä suurin osa ajattelee. Mediat toki mielellään väittävät kaikkia rokottamattomia sekopäisiksi salaliittoteoreetikoiksi, joten eihän näin järkeviä kommentteja voi julkaista. Juuri näistä syistä silti suurin osa rokottamattomista jättää rokotteen ottamatta eikä syyt liity mitenkään mihinkään hopeavesiin ja foliohattuihin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut vuosia rankat menkat ja pmdd-oireet. E-pillerit ja buranakuurit ovat sekoittaneet elimistöäni vain enemmän. Pillerit saivat mut romahduspisteeseen. Olen tänä vuonna saanut viimein lievennettyä ja lyhennettyä oireita luontaisilla keinoilla, parhaimmillaan olen ollut liki oireeton. En yksinkertaisesti ole valmis ottamaan sitä riskiä, että piikki sekoittaisi mun hormonit ja menkat taas. Juuri, kun olen päässyt tänä vuonna jonkinlaiseen tasapainoon. Niin moni nainen on kuitenkin saanut noita kuukautishäiriöitä ja kun tiedän herkkyyteni niille aiempien kokemusten perusteella, en halua riskeerata hyvinvointiani.
Toinen syy on se, että äitini sai ekasta piikistä veritulpan ja pelkään, että minä saan myös perinnöllisten tekijöiden takia sen. Uskon, että selviän koronasta nuoren ikäni, hyvän vastustuskykyni ja terveydentilani (olen perusterve) vuoksi. Olen siis alle 30-vuotias.
Todettua että voit saada perätysten tupla tai tripla kuukautiset kokeellisesta annoksesta ( tehosteesta )päälle. Vanhainkodilla mummolla alkaneet runsaat kuukautiset, eikä itse pysty toimimaan mitenkään siisteytensä eteen. Eikä henkilökunnalla aika riitä sängyn siistimiseen. On tapahtuma saanut ainakin osan henkilökunnasta hyvin mietteliääksi sivuvaikutusten suhteen. Mutta kykenevä voi tätä miettiä omalle kohdalle, kaikki oireet eivät heti näy päälle päin tai ei voi ilmoittaa haittavaikutuksista. Ja joka ilta yhden totuuden MTV3 uutiset, sivuttavat ja vähättelevät tärkeitä faktoja ko. asiassa. Näin ne meille tarjoillaan. Tsemppiä paineen alla
Enkä ymmärrä sitäkään että jos pandemia alkoi 2020, miten siihen liittyvä testi voitiin patentoida 2015? Selvänäköä? https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/patent/US-2020279585-A1
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti IS huomioi tämän keskustelun, koska täällä on oikeasti järkeviä argumentteja ja juuri niitä mitä suurin osa ajattelee. Mediat toki mielellään väittävät kaikkia rokottamattomia sekopäisiksi salaliittoteoreetikoiksi, joten eihän näin järkeviä kommentteja voi julkaista. Juuri näistä syistä silti suurin osa rokottamattomista jättää rokotteen ottamatta eikä syyt liity mitenkään mihinkään hopeavesiin ja foliohattuihin.
He mieluummin pitävät yllä kuvaa, että rokotevastaiset ovat jotain ihme 5G-mikrosiruhörhöjä. Ei kukaan täysjärkinen edes rokotevastainen usko tuollaisiin pellejuttuihin.
Yleisenä syynä se, että se ei toimi edes murto-osaksi niin hyvin kuin lupailtiin.
Henkilökohtaisena syynä se, että olen lapsettomuushoidoissa ja pelkään rokotteen vaikutuksia omaan hormonitoimintaan ja mahdolliseen sikiöön/raskauteen ylipäänsä.
Koronarokotteet tunnetaan nyt todella hyvin. Ne ei ole täydellisiä, mutta niiden teho ja turvallisuus on varmistettu. Jokainen meistä kohtaa vielä taudin ja ehkä jopa saa sen verenkiertoonsa. Oletko silloin rokotettu vai rokottamaton? Eli oletko valmistautunut vai saako virus sinut kiinni housut kintuissa ja kuola poskella?
Vierailija kirjoitti:
Yleisenä syynä se, että se ei toimi edes murto-osaksi niin hyvin kuin lupailtiin.
Henkilökohtaisena syynä se, että olen lapsettomuushoidoissa ja pelkään rokotteen vaikutuksia omaan hormonitoimintaan ja mahdolliseen sikiöön/raskauteen ylipäänsä.
Tämä syynä minullakin. Otin yhden rokotteen, jonka piti tuoda jo todella hyvä suoja ja ajatus oli ottaa toinenkin sitten myöhemmin. Kun ilmeni, että rokote ei suojaa taudilta (vaikka vakavalta taudilta suojaakin varsin hyvin) eikä estä sairastumasta ja/tai levittämästä virusta, pistin pelin poikki. Lisäksi se että mikään määrä rokotteita ei riitä, vaan jatkuvasti tuodaan keskusteluun mahdollisuus yhä uusista annoksista. Nyt jo puhutaan 4. ja 5. annoksista.
En ole koronan riskiryhmää, ja nyt sainkin sitten koronan noin 6kk ensimmäisen piikin jälkeen. Tauti oli epämukava mutta ei kovin paha, 3 päivän sahaava kuume ja jonkin verran yskää. Nyt olen jo täysin toipunut ja uskon, että sain tätä kautta paljon laajemman ja pitkäkestoisemman immuniteetin.
Jos olisi todistetusti turvallinen rokote, joka suojaa sairastamasta ja levittämästä koronaa (siis pidempään kuin muutaman kuukauden), sellaisen ottaisin.
Eikö ihmiset ihmettele, että meillä on enemmän rokotettuja kuin koskaan, ja enemmän tautitapauksia kuin koskaan. Rokotteilla tästä piti päästä vaan ei päästy. Ei se sillä muutu että saadaan vielä 10 % lisää rokotettua.
Vierailija kirjoitti:
.
Olkaa rauhallisia ihmiset, nuo vastuussa olevat tullaan saattamaan vielä täyteen vastuuseen petoksestaan. He tietävät sen itsekin ja ovat nyt hyvin peloissaan.
Kysymys: Miksi juuri kukaan rokotekriittinen ei ole missään mediassa läsnä omalla kasvollaan? Onko edes omalla nimellään? Miksei rokotekriittistäpropagandaa levittävät kehtaa näyttää naamaansa ja miten heidät saadaan vastuuseen petoksestaan?
Olen pettynyt rokotteiden huonoon tehoon.Itse toivoisin että rokotteen jälkeen voisin luottaa että en saa tautia niin nyt siitä ei ole varmuutta.Lisäksi annetaan ymmärtää että rokotteiden jälkeen saa vain pienen flunssan mutta on paljon tapauksia että tullaan todella kipeäksi.Esim. naapurimaassa eräs nuorehko kaupunginjohtaja menetti kolmasosan keuhkon toimivuudesta koronan takia vaikka oli rokotettu kesällä.Lähipiirissä rokotettu tartutti pari muuta rokotettua jne.Lisäksi kolmatta rokotetta eivät kaikki asiantuntijat suosittelee koska siitä on haittaa immuunisysteemille mutta täällä aiotaan pistää koko väestölle eikä haitoista puhuta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä syynä minullakin. Otin yhden rokotteen, jonka piti tuoda jo todella hyvä suoja ja ajatus oli ottaa toinenkin sitten myöhemmin. Kun ilmeni, että rokote ei suojaa taudilta (vaikka vakavalta taudilta suojaakin varsin hyvin) eikä estä sairastumasta ja/tai levittämästä virusta, pistin pelin poikki. Lisäksi se että mikään määrä rokotteita ei riitä, vaan jatkuvasti tuodaan keskusteluun mahdollisuus yhä uusista annoksista. Nyt jo puhutaan 4. ja 5. annoksista.
En ole koronan riskiryhmää, ja nyt sainkin sitten koronan noin 6kk ensimmäisen piikin jälkeen. Tauti oli epämukava mutta ei kovin paha, 3 päivän sahaava kuume ja jonkin verran yskää. Nyt olen jo täysin toipunut ja uskon, että sain tätä kautta paljon laajemman ja pitkäkestoisemman immuniteetin.
Jos olisi todistetusti turvallinen rokote, joka suojaa sairastamasta ja levittämästä koronaa (siis pidempään kuin muutaman kuukauden), sellaisen ottaisin.
Eikö ihmiset ihmettele, että meillä on enemmän rokotettuja kuin koskaan, ja enemmän tautitapauksia kuin koskaan. Rokotteilla tästä piti päästä vaan ei päästy. Ei se sillä muutu että saadaan vielä 10 % lisää rokotettua.
Kaksi poimintaa:
"Jos olisi todistetusti turvallinen rokote, joka suojaa sairastamasta ja levittämästä koronaa"
"uskon, että sain tätä kautta paljon laajemman ja pitkäkestoisemman immuniteetin"
Miksi kaksi eri "hoitovaihtoehtoa" vaatii erilaisen todisteen tehokkuudesta? Miksi toiseen riittää "mutu"?
Tieteellisesti on tutkittu, että sairastaminen on ainakin vasta-aineiden puolesta yhtä hyvä kuin rokotus. Ei parempi, mutta yhtä hyvä. En tiedä oliko sinulla ollut 6 kk:n väli liian pitkä tehokkaan vastustuskyvyn muodostumiseksi. Jos olisit ensin sairastunut ja sitten saanut rokotuksen, tilanne olisi parempi.
Hyvää viikonloppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Olkaa rauhallisia ihmiset, nuo vastuussa olevat tullaan saattamaan vielä täyteen vastuuseen petoksestaan. He tietävät sen itsekin ja ovat nyt hyvin peloissaan.
Kysymys: Miksi juuri kukaan rokotekriittinen ei ole missään mediassa läsnä omalla kasvollaan? Onko edes omalla nimellään? Miksei rokotekriittistäpropagandaa levittävät kehtaa näyttää naamaansa ja miten heidät saadaan vastuuseen petoksestaan?
Mietippä sitä. Haluaisitko itse joutua ajojahdin kohteeksi edustaessasi jotain enemmistönvastaista näkökulmaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt rokotteiden huonoon tehoon.Itse toivoisin että rokotteen jälkeen voisin luottaa että en saa tautia niin nyt siitä ei ole varmuutta.Lisäksi annetaan ymmärtää että rokotteiden jälkeen saa vain pienen flunssan mutta on paljon tapauksia että tullaan todella kipeäksi.Esim. naapurimaassa eräs nuorehko kaupunginjohtaja menetti kolmasosan keuhkon toimivuudesta koronan takia vaikka oli rokotettu kesällä.Lähipiirissä rokotettu tartutti pari muuta rokotettua jne.Lisäksi kolmatta rokotetta eivät kaikki asiantuntijat suosittelee koska siitä on haittaa immuunisysteemille mutta täällä aiotaan pistää koko väestölle eikä haitoista puhuta mitään.
En ole kuullut miltään luotettavalta taholta, että kolmas rokoteannos olisi jotenkin haitallinen immuunijärjestelmälle. Ainut huoli on, että liian pian annettu kolmas rokote on paitsi turha, voi myös tulla hieman vahvemmilla sivuoireilla. Siis useammalle voi tulla kuume.
Israelin datan perusteella kolmasrokoteannos antaa todella kunnioitettavan suojan jopa oireiselta taudilta.
Italiassahan joku sai 10x annoksen rokotetta. Ei käynyt mitenkään. Se annos oli silti vähemmän kuin sairastaessa saisi. Immuunijärjestelmä on herkkä, eikä annoksella ole niin paljon vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Mietippä sitä. Haluaisitko itse joutua ajojahdin kohteeksi edustaessasi jotain enemmistönvastaista näkökulmaa?
Kysyppä Elokapinan tyypeiltä! Omilla kasvoillaan ovat siellä vaikka saa kuraa niskaan.
Muija otti sen ekan rokotteen ja menkat katos kokonaan. Takasin ei ole tullut. Ei ota toista rokotetta ja minä en ota ensimmäistäkään.
Vastuuseen pitäs saada nämä päättäjät ja jehut jotka näitä rokotuksia vaativat. Meilläkin oli vauvahaaveita, vaa en tiedä enää tuleeko meistä ikinä oikea perhe.