Vaikka lihaksikasta vartaloa kuuluu nyt ihailla
Olen kai täysin poikkeava mielipiteeltäni tässä suhteessa, että pidän hoikkaa naista ilman lihaksia ehdottomasti viehättävämpänä ja tyylikkäämpänä. Sellaista 80-luvun missivartaloa. Sellaista, joka on esim. Meryl Streepillä tai ainakin nuorempana oli. Minusta lihaksikas naisvartalo on vähän wt. Varsinkin, kun siihen yhdistetään vielä tatuoinnit, hiustenpidennykset, näyttävät koristellut rakennekynnet ja tiukka asu.
Muita jotka ovat kanssani samaa mieltä?
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:58"]
Näyttää hyvältä: http://en.wikipedia.org/wiki/Gisele_B%C3%BCndchen
Näyttää mieheltä/kuvotukselta: http://dietonweek.atspace.eu/bikini-competitor-diet.html
Ja olen mies, joten turha vetää kateuskorttia esiin. Ja väittäisin, että valtaosa miehistä ja naisista on kanssani samaa mieltä.:)
[/quote]
Näin me ollaan erilaisia. Ensimmäisen kuvan naisesta ei kyllä näy kuin käsivarsi, laihanlainen sellainen. Ilmeisesti vertasit siis naamoja keskenään? Tokan kuvan kropan ottaisin heti.
[/quote]
Miehelle on eduksi, että nainen on heikko (hoikka=heikko, korkokengät =kävelee sipsuttaen, tyhmä= ei hypi nenille eikä pyri päätöksentekoon eikä tienaa paremmin). Näin mies saa olla mies ja nainen avuton, hellittävä ja huollettava olento. Eikä siinä mitään niin kauan kuin mies jaksaisi tätä tehdä. Mutta kun nykypäivänä on pakko naisenkin kantaa kortensa kekoon tai perhe kurjistuu helposti köyhyyteen.
Lihakset tuntuvat naisesta hyvältä, koska nainenkin on tällöin vahva sekä henkisesti että fyysisesti. Älykkyyttä se toki ei takaa... Miehestä lihakset ja vahvuus voivat tuntua uhkalta.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:11"]
En jaksanut lukea koko keskustelua, joten vastaan aloitusviestiin.
Olen ap:n kanssa valtavirrasta poikkeava, en innostu lihaksikkaista naisista - tosin en langanlaihoistakaan. Itse otan mielelläni naisellisen naisen, joka voi olla vähän pömppökin -ei kuitenkaan ylipainoinen. Pyöreät posket, pyöreä peppu, vähän pyöreä vatsa ja pyöreät rinnat sopivat omaan kainalooni parhaiten. Makuja on yhtä monta kuin katsojiakin. Naisen pitää myös pimeässä peiton alla tuntua naiselta, jos ymmärrätte, mitä haen.
[/quote]
Meinaatko ihan tosissaan, että pömpöttelet ja pyöryttelet naista, joka ei kuitenkaan ole edes ylipainoinen. Ne pömpöt on silloin ihan sun omaa mielikuvitustasi ja oletusarvona laiha nainen.
Tää oli hyvä, näin se menee.
Naisissa on ns. hyviä jätkiä ihan tarpeeksi. Fyysisesti (ne pohkeet ja yp.lievästi kierot sääret urheilusta,ne on tosi mageet korkkareissa ja hamosessa) ja psyykkisesti. Mihin muijat pyrkii tällä??Pienmmälläkin ähinällä saa terveen kehon.
Ja tuolla on aikaisempi kirjoitus, hlö joka on luonnostaan atleetti on mahtava, kaikki kun ei ole saanut kroppaansa valita. Jotkut vaan pääsee hieman toisia helpommalla..jess.
Minä ainakin pidän urheilullista vartaloa kauniimpana kuin jotain laihaa ja treenaamatonta. Ns. laihaläskiys näyttää pahalta silmääni. Kuka tykkää mistäkin, joskus teininä exäni veli arvosteli ulkonäköäni rankoin sanankääntein ja oli sitä mieltä ettei lihakset kuulu naiselle. Olin sellaiset saanut kuitenkin kilpaurheilun sivutuotteena ja tämä näytti pahalle hänen silmissään.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:26"]
Minä ainakin pidän urheilullista vartaloa kauniimpana kuin jotain laihaa ja treenaamatonta. Ns. laihaläskiys näyttää pahalta silmääni. Kuka tykkää mistäkin, joskus teininä exäni veli arvosteli ulkonäköäni rankoin sanankääntein ja oli sitä mieltä ettei lihakset kuulu naiselle. Olin sellaiset saanut kuitenkin kilpaurheilun sivutuotteena ja tämä näytti pahalle hänen silmissään.
[/quote]
Noi ääneenarvostelijat on luuserityyppejä muutenkin. Yrittävät vaan pönkittää omaa egoaan lyttäämällä toista. Kenen fiksun ihmisen olet kuullut arvostelevan suoraan toisen vartaloa?
Heh, mielenkiintoista...
Eli olen jonkun mielestä wt, koska omaan hyvin lihaskunnon, jaksan pitää itsestäni huolta ja käydä ahkerasti salilla + harjoittaa sisempiä lihaksia kotona.
Mutta joo, onhan se nyt ehdottomasti parempi olla laiha ja huonolla lihaskunnolla.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:19"]
Jo 1800-luvun romaaneissa hätkähtävillä asuilla pöyhkeily on kuvattu sen ajan "wt:nä". Jo Jane Austen tiesi sen, että sen ajan harakat halusivat pukuihinsa mahdollisemman paljon pitsiä ja röyhelöä ja pitivät näyttävistä mauttomista hattuvirityksistä jne. Nykyään se itsensä korostaminen on lähinnä mahdollismman vähän vaatetta ruskettuneen vartalon peittona ja bodausta, tatskoja ja lisäkkeitä, selfieitä, belfieitä ym. kun taas 1800-luvulla sellaiset naiset olisivat kulkeneet yliampuvissa hörhelöissään hajusteissa kylpien.
[/quote]
Kaikki itsekorostus ja pöyhkeily ei ole wt:tä. Et voi väittää burberrytätiä wt:ksi tai aitoa vuittonia (sen sijaan feikki on helpostikin wt). Silti se ei tarkoita sitä, että tuo toinenkaan tyyli olisi sen 'fiksumpaa' itsekorostusta. Ja wt voi olla ihan vaan korostamatta sitä mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:36"]
Heh, mielenkiintoista...
Eli olen jonkun mielestä wt, koska omaan hyvin lihaskunnon, jaksan pitää itsestäni huolta ja käydä ahkerasti salilla + harjoittaa sisempiä lihaksia kotona.
Mutta joo, onhan se nyt ehdottomasti parempi olla laiha ja huonolla lihaskunnolla.
[/quote]
No tuossa kommentissasi ei wt:tä ollut muuta kuin tuo maininta sisemmistä lihaksista. Ellet sitten viitannut johonkin pilatestyyppiseen syvien lihasten hallintaan.
Ihmettelen suuresti miksi nykyään kuntosalilla treenataan reidet kamaliksi möhkelöiksi?! Toinen on, että pullistellaan hauiksilla, siis naiset. Siihen sitten lisätään omituiset treenikamppeet ja tekotukka ja muoviripset. En ihaile ainakaan tätä. Sit aletaan sössöttää jostain bullshitti protskuist ja tehareist, yms.yms. kuureist. Mitähän nekin ajan saatossa vaikuttaa minnekin??Kammottavia, muodottomia tulevia mutseja tai jo parhaat päivänsä nähneet. Peilejä unohtamatta, aikuiset ja vähemmän aikuiset keikistelee ja ähisee ja pullistelee peilin edessä.. jeah, mahtava tulevaisuus takana..
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:43"]
Heh, mielenkiintoista...
[/quote]
No tuossa kommentissasi ei wt:tä ollut muuta kuin tuo maininta sisemmistä lihaksista. Ellet sitten viitannut johonkin pilatestyyppiseen syvien lihasten hallintaan.
[/quote]
Niin... sisäisiä lihaksia tulee myös harjoittaa. Et ilmeisesti itse liikunnasta juuri perusta. Mutta jos sinusta on wt:tä pitää huolta myös sisempien lihaksien kunnosta, niin siitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:47"]
Ihmettelen suuresti miksi nykyään kuntosalilla treenataan reidet kamaliksi möhkelöiksi?! Toinen on, että pullistellaan hauiksilla, siis naiset. Siihen sitten lisätään omituiset treenikamppeet ja tekotukka ja muoviripset. En ihaile ainakaan tätä. Sit aletaan sössöttää jostain bullshitti protskuist ja tehareist, yms.yms. kuureist. Mitähän nekin ajan saatossa vaikuttaa minnekin??Kammottavia, muodottomia tulevia mutseja tai jo parhaat päivänsä nähneet. Peilejä unohtamatta, aikuiset ja vähemmän aikuiset keikistelee ja ähisee ja pullistelee peilin edessä.. jeah, mahtava tulevaisuus takana..
[/quote]
No, mahtava kesä ainakin tulossa, kun voi käyttää keveitä kesävaatteita kiinteämmällä vartalolla. Voihan sitä tietty joku nauttia sieltä täältä tursuavasta rasvasta (jota esiintyy myös hoikilla, ns. laihaläskit) mutta itse nautin mielummin siitä, että lihakset tuovat kehoon muotoa + kädet ja jalat ovat kiinteämmät.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:47"]
[/quote]
No kauheesti se säkin jaksat toisten tekemisiä kytätä :D Kannattaisko hankkia elämä?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:53"]
Heh, mielenkiintoista...
[/quote]
[/quote]
Niin... sisäisiä lihaksia tulee myös harjoittaa. Et ilmeisesti itse liikunnasta juuri perusta. Mutta jos sinusta on wt:tä pitää huolta myös sisempien lihaksien kunnosta, niin siitä vaan.
[/quote]
No täsmennä nyt vielä, mitä lihaksia noilla tarkoitat. On tosi wt puhua jostain lantionpohjanlihasten treenistä tällaisessa keskustelussa. Mutta kuten sanoin, joku syvien lihasten jooga tai pilates ihan ok. Mutta kun tuo käyttämäsi sanamuoto ei ihan avannut tarkoitustasi.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:19"]
Heh, mielenkiintoista...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No täsmennä nyt vielä, mitä lihaksia noilla tarkoitat. On tosi wt puhua jostain lantionpohjanlihasten treenistä tällaisessa keskustelussa. Mutta kuten sanoin, joku syvien lihasten jooga tai pilates ihan ok. Mutta kun tuo käyttämäsi sanamuoto ei ihan avannut tarkoitustasi.
[/quote]
What? :D
Sisemmät lihakset = lantiopohjalihakset?
Kuule, niitä sisempiä lihaksia on ihan ympäri kehoa, ei vain lantiopohjassa.
Minulla on atleetikon vartalo luonnostaan, kivaa että se on nyt muotia sillä mulla on trendivartalo ilman kovaa työtäkin :) Siroa ja laihaa ei mun kropasta saa yrittämälläkään, ja jos en yhtään treenaa, näytän vaan plösöltä kaapilta. Mutta nyt kun käy muutaman kerran viikkoon salilla ja katsoo vähän mitä syö, olen saman näköinen kuin monet jotka huhkii treeneissä päivittäin ja noudattaa jotain tiukkaa dieettiä.
Mä oikein sieluni silmin näen nää mammat jotka tänne kirjoittelee wt-kommentteja treenaavista ihmisistä. Ei tartt kuin katsoa Rakas, sinusta on tullut pullukka-ohjelmaa, juuri tyypillisiä av-mammoja. Syödään paskaa, liikunta on maksimissaan kävelyä ja sitten ollaan käärmeissään kun joku muu viitsii nähdä vaivaa vähän enemmän. Haukutaan sitten joka käänteessä kuinka lihas on rumaa ja yäk mä en ainakaan halua ja miehetkin tykkää enemmän kun on mistä kiinni ottaa. Joopajoo.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:33"]
Mä oikein sieluni silmin näen nää mammat jotka tänne kirjoittelee wt-kommentteja treenaavista ihmisistä. Ei tartt kuin katsoa Rakas, sinusta on tullut pullukka-ohjelmaa, juuri tyypillisiä av-mammoja. Syödään paskaa, liikunta on maksimissaan kävelyä ja sitten ollaan käärmeissään kun joku muu viitsii nähdä vaivaa vähän enemmän. Haukutaan sitten joka käänteessä kuinka lihas on rumaa ja yäk mä en ainakaan halua ja miehetkin tykkää enemmän kun on mistä kiinni ottaa. Joopajoo.
[/quote]
Siltä vähän joo tuntuu. Itsekin ainoat kehut lihaksistani olen saanut miehiltä, naisilta taas vain kitkeriä kommentteja.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:27"]
Heh, mielenkiintoista...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kyllä minäkin liikunnasta perustan luuloistasi huolimatta enkä koskaan ole törmännyt sisempiin lihaksiin terminä (ja miksi just niitä harjoitetaan kotona). Syvistä lihaksista sen sijaan puhutaan paljonkin.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:27"]
Heh, mielenkiintoista...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No kyllä minäkin liikunnasta perustan luuloistasi huolimatta enkä koskaan ole törmännyt sisempiin lihaksiin terminä (ja miksi just niitä harjoitetaan kotona). Syvistä lihaksista sen sijaan puhutaan paljonkin.
[/quote]
"Sisemmällä". "Syvemmällä".
Ettei vaan tarkoittaisi samaa asiaa?
Sen sijaan taas ei kyllä heti tule ekana mieleen lantiopohjalihakset, jos puhutaan syvemmistä lihaksista. Se on ihan sinun omaa johtopäätöstäsi. Eli oletkin itse wt?
Musta 1700-1800-lukujen riutuva naisihanne on kaikkein kaunein :) esim. Mia Wasikowska elokuvassa Kotiopettajattaren romaani ♡