Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tämä maa on menossa?

Vierailija
16.09.2026 |

Ruoan, polttoaineiden ja sähkön hinnat raketoivat. Sähkön tuotannosta jo puolet on luvattu ulkolaisille datakeskuksille. Keitä varten tämä maa ja yhteiskunta on olemassa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella pääomalla ei ole isänmaata.

T. Orpo

Vierailija
2/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteenpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultapossukerhoa varten kun 95% suomalaisista tukee rahallisesti pientä eliittiä.

Vierailija
4/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimit on karkotettava tai tuhottava.

Vierailija
5/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen katsonut uutisia ja kuunnellut ihmisten marinoita 70-luvun lopusta lähtien. Aina on kuulemma menty huonompaan suuntaan. Mummoni sanoi, että hän muistaa samaa valitetun jo 1930-luvulta lähtien.

Vierailija
6/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku keksii politiikkaa tästä alotuksesta niin se on i-di-oot-ti

Se on jotain mitä meidän pitää tietää jos me haluamme elää tätä maata ja yhteiskuntaa varten

Sano minun sanoneeni tämän!

Vierailija
7/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Is lamisoitunut, jo entinen suomi.

Vierailija
8/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva uutisointi "talous elpyy" on täysin samalainen valheuutinen kuin "hallitus luo 100 000 uutta työpaikkaa" Kun tavalliselta ihmiseltä menee jatkuvasti enenevä määrä rahoista energiaan ja ruokaan, on päivän selvää että tämä raha on pois kaikesta talouden elpymisestä.

Vierailija
9/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurella pääomalla ei ole isänmaata.

T. Orpo

Aloituksen politisointi tunnistettu, maan ja yhteiskunnan vastustaja havaittu

Vierailija
10/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mu ema tuli Tallinast Soome ja sit ma syntysi taala.

Vierailija
11/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei enää tule olemaan niin halpaa kuin tänään. 

Vierailija
12/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohti feministä kehitysmaata.

Vierailija
13/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset poliitikot ovat myyneet Suomen ilman minkäänlaista mandaattia siihen.

Vierailija
14/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen katsonut uutisia ja kuunnellut ihmisten marinoita 70-luvun lopusta lähtien. Aina on kuulemma menty huonompaan suuntaan. Mummoni sanoi, että hän muistaa samaa valitetun jo 1930-luvulta lähtien.

En tiedä mikä päähänpisto meillä oli miehen kanssa kun alettiin katsomaan Yle Areenasta Rintamäkeläisiä. Nauroimme ihan kippurassa ettei mikään ole muuttunut. Samaa marinaa kuin nykyihmiselläkin.😂

Vierailija
15/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimit on karkotettava tai tuhottava.

Samaa mieltä.

Ällöttää katsella noita somaleita ja arabeja jotka pyörii ruokakaupoissa maksamassa ostoksia joillain Kelan maksusitoumuksilla.

Vierailija
16/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä päähänpisto meillä oli miehen kanssa kun alettiin katsomaan Yle Areenasta Rintamäkeläisiä. Nauroimme ihan kippurassa ettei mikään ole muuttunut. Samaa marinaa kuin nykyihmiselläkin.😂

Eli ihmisten hätä päivittäisestä  toimeentulosta ja selviytymisestä on sinun ja miehesi mielestä täyttä teatteria?

Vierailija
17/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen aina sanonut, saunan taakse.

Ei ne koskaan muuten opi ellei sittenkään, mutta ovatpahan ainakin toistaiseksi pois.

Vierailija
18/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on menossa juuri siihen suuntaan, mihin Eliitti haluaa. Kiitos meidän pupetti päättäjien.

Vierailija
19/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy perskokkarehallitukselta joka tätä maata ohjaa. Kristillisfasistinen diktatuuri on heillä haaveissa Venäjän tyyliin.

Vierailija
20/27 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä asunko eri todellisuudessa, mutta meilläpäin kaikki tummaihoiset ja muslimit ovat mukavia ihmisiä. Tiedän yhdenkin muslimiperheen, jossa vanhemmat tekevät joka päivä 12 h työpäiviä. Ei ole heistä mitään pahaa sanottavaa. Todella kivoja ihmisiä. Samoin kaikki tummaihoiset ovat ihan normaaleja ihmisiä. Ei mitään rikollisia. Miehen kanssa ollaan monesti tästä puhuttu, että jännä, että meilläpäin ulkomaalaisista ei ole kuulunut ikinä mitään pahaa. Täälläkin heitä kuitenkin on melko paljonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä