Mihin tämä maa on menossa?
Ruoan, polttoaineiden ja sähkön hinnat raketoivat. Sähkön tuotannosta jo puolet on luvattu ulkolaisille datakeskuksille. Keitä varten tämä maa ja yhteiskunta on olemassa?
Kommentit (27)
Kultapossukerhoa varten kun 95% suomalaisista tukee rahallisesti pientä eliittiä.
Muslimit on karkotettava tai tuhottava.
Minä olen katsonut uutisia ja kuunnellut ihmisten marinoita 70-luvun lopusta lähtien. Aina on kuulemma menty huonompaan suuntaan. Mummoni sanoi, että hän muistaa samaa valitetun jo 1930-luvulta lähtien.
Jos joku keksii politiikkaa tästä alotuksesta niin se on i-di-oot-ti
Se on jotain mitä meidän pitää tietää jos me haluamme elää tätä maata ja yhteiskuntaa varten
Sano minun sanoneeni tämän!
Is lamisoitunut, jo entinen suomi.
Jatkuva uutisointi "talous elpyy" on täysin samalainen valheuutinen kuin "hallitus luo 100 000 uutta työpaikkaa" Kun tavalliselta ihmiseltä menee jatkuvasti enenevä määrä rahoista energiaan ja ruokaan, on päivän selvää että tämä raha on pois kaikesta talouden elpymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Suurella pääomalla ei ole isänmaata.
T. Orpo
Aloituksen politisointi tunnistettu, maan ja yhteiskunnan vastustaja havaittu
Mu ema tuli Tallinast Soome ja sit ma syntysi taala.
Mikään ei enää tule olemaan niin halpaa kuin tänään.
Suomalaiset poliitikot ovat myyneet Suomen ilman minkäänlaista mandaattia siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen katsonut uutisia ja kuunnellut ihmisten marinoita 70-luvun lopusta lähtien. Aina on kuulemma menty huonompaan suuntaan. Mummoni sanoi, että hän muistaa samaa valitetun jo 1930-luvulta lähtien.
En tiedä mikä päähänpisto meillä oli miehen kanssa kun alettiin katsomaan Yle Areenasta Rintamäkeläisiä. Nauroimme ihan kippurassa ettei mikään ole muuttunut. Samaa marinaa kuin nykyihmiselläkin.😂
Vierailija kirjoitti:
Muslimit on karkotettava tai tuhottava.
Samaa mieltä.
Ällöttää katsella noita somaleita ja arabeja jotka pyörii ruokakaupoissa maksamassa ostoksia joillain Kelan maksusitoumuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä päähänpisto meillä oli miehen kanssa kun alettiin katsomaan Yle Areenasta Rintamäkeläisiä. Nauroimme ihan kippurassa ettei mikään ole muuttunut. Samaa marinaa kuin nykyihmiselläkin.😂
Eli ihmisten hätä päivittäisestä toimeentulosta ja selviytymisestä on sinun ja miehesi mielestä täyttä teatteria?
Kuten olen aina sanonut, saunan taakse.
Ei ne koskaan muuten opi ellei sittenkään, mutta ovatpahan ainakin toistaiseksi pois.
Se on menossa juuri siihen suuntaan, mihin Eliitti haluaa. Kiitos meidän pupetti päättäjien.
Kysy perskokkarehallitukselta joka tätä maata ohjaa. Kristillisfasistinen diktatuuri on heillä haaveissa Venäjän tyyliin.
Mä en tiedä asunko eri todellisuudessa, mutta meilläpäin kaikki tummaihoiset ja muslimit ovat mukavia ihmisiä. Tiedän yhdenkin muslimiperheen, jossa vanhemmat tekevät joka päivä 12 h työpäiviä. Ei ole heistä mitään pahaa sanottavaa. Todella kivoja ihmisiä. Samoin kaikki tummaihoiset ovat ihan normaaleja ihmisiä. Ei mitään rikollisia. Miehen kanssa ollaan monesti tästä puhuttu, että jännä, että meilläpäin ulkomaalaisista ei ole kuulunut ikinä mitään pahaa. Täälläkin heitä kuitenkin on melko paljonkin.
Suurella pääomalla ei ole isänmaata.
T. Orpo