Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka lihaksikasta vartaloa kuuluu nyt ihailla

Vierailija
09.02.2015 |

Olen kai täysin poikkeava mielipiteeltäni tässä suhteessa, että pidän hoikkaa naista ilman lihaksia ehdottomasti viehättävämpänä ja tyylikkäämpänä. Sellaista 80-luvun missivartaloa. Sellaista, joka on esim. Meryl Streepillä tai ainakin nuorempana oli. Minusta lihaksikas naisvartalo on vähän wt. Varsinkin, kun siihen yhdistetään vielä tatuoinnit, hiustenpidennykset, näyttävät koristellut rakennekynnet ja tiukka asu.

Muita jotka ovat kanssani samaa mieltä?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä kireää porukkaa heti aamutuimaan ;-) Minulla ei ole ongelmaa, mutta kieltämättä nykyään esitellään aika paljon treenattuja naisvartaloita telkkarissa, iltapäivälehdissä ja kuntosaleja perustetaan, fitnessmallit, erilaiset alan kisat jne. ovat näyttävästi esillä mediassa. Onhan se tätä aikaa.

AP

Vierailija
22/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:06"]

Onpa täällä kireää porukkaa heti aamutuimaan ;-) Minulla ei ole ongelmaa, mutta kieltämättä nykyään esitellään aika paljon treenattuja naisvartaloita telkkarissa, iltapäivälehdissä ja kuntosaleja perustetaan, fitnessmallit, erilaiset alan kisat jne. ovat näyttävästi esillä mediassa. Onhan se tätä aikaa.

AP

Mitä sitten? Onhan se nyt parempi kuin ihastella luurangonlaihoja malleja lehdissä ja tv:ssä, siitäkään ei kauan ole. On sulla ongelmat.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kuka siis saa määritellä mikä on parempi, jos ap ei saa? Sinäkö?

Vierailija
24/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:15"]

^ Kuka siis saa määritellä mikä on parempi, jos ap ei saa? Sinäkö?

[/quote]

No saahan sitä tykätä anorektikoista, se vaan ei ole terveellistä. Uskon että liikkuva, treenattu ihminen joka syö järkevästi on terveellisempi roolimalli nuorille kuin joku päivänsä puolikkaalla mansikalla aloittava.

Vierailija
25/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:06"]

AP

[/quote]

Ei ollut tarkoitus olla kireä, mutta alkoi tosiaan vähän ärsyttämään tuo sanavalintasi "kuuluu ihailla". Itse olen ihaillut lapsesta asti lihaksikasta vartaloa, joten sanavalintasi tuntui hieman alentuvalta. Ikäänkuin me kaikki lihaksikkaan vartalon ystävät ihailisimme sitä vain siksi, että se on muotia. 

Haluaisin uskoa, että me aikuiset naiset emme perusta mielipiteitämme siihen mikä on ajan mukaista ja muotia. Eri asia ovat sitten teinitytöt ja lapset, joihinka "vartalomuoti" saattaa vaikuttaa hyvinkin vahvasti. Mielestäni tämän hetken trendi on kuitenkin kasvavalle lapselle ja nuorelle terveempi ihanne, kuin 90-luvun langanlaihuus.

NRO 17

Vierailija
26/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä timmi nainen on ihan jees, mutta sellainen, että lihakset erottuu selvästi (esim. Venla Savikuja) ei ole enää naisellinen. Mulle ne laihat ei iske, vaan muodokas ja "pehmeä" naisellinen vartalo on mielestäni kaikista paras.

Vierailija
27/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sellainen on ihailtua, jonka saavuttaminen ei ole kaikille mahdollista ja vaatii useimmiten joko taloudellisia tai fyysishenkisiä uhrauksia. Esim. aikanaan ei saanut olla ruskettunut, koska se olisi merkki ulkotöistä ja sitten taas piti olla ruskettunut, koska se oli merkki vapaa-ajasta ja ulkomaanmatkoista (paitsi tällä hetkellä merkki itseruskettavien käytöstä...). Kun ruuasta oli pulaa, oli hienoa olla pulska ja niin edelleen. Kasarilla ihailtiin jonkun aidosti tuuheita hiuksia tai ripsiä, lisäkkeitä olisi pidetty mauttomina feikkeinä. Eli trendit tulee ja menee, sellainen on maailma. 

Vierailija
28/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo Krishikin olisi -valitettavasti- tänä päivänä erikokoinen ja mallinen. Tuolloin ihmiset olivat vielä pienempiä ja ravinto ihan erilaista. Mut kyllä tämä teinityttö ihaili häntä, vaikkei itse jaksanut viedä omaa saliharrastustaan samalle levelille. 

Vierailija
29/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:29"]

Marjo Krishikin olisi -valitettavasti- tänä päivänä erikokoinen ja mallinen. Tuolloin ihmiset olivat vielä pienempiä ja ravinto ihan erilaista. Mut kyllä tämä teinityttö ihaili häntä, vaikkei itse jaksanut viedä omaa saliharrastustaan samalle levelille. 

[/quote]

Marjo on kilpaillut myös kehonrakennuksessa ennen fitness-uraa ja oli silloin isompi.

Vierailija
30/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:32"]

[/quote]

Marjo on kilpaillut myös kehonrakennuksessa ennen fitness-uraa ja oli silloin isompi.

[/quote]

Kyllä, mutta myös kehonrakentajat ovat muuttuneet 25 vuoden aikana. Googlaapa hieman eri aikakausien bodareita.

Vierailija
31/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:32"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä, mutta myös kehonrakentajat ovat muuttuneet 25 vuoden aikana. Googlaapa hieman eri aikakausien bodareita.

[/quote]

Ei mun tartte googlailla, olen nähnyt ja näen heitä ihan livenäkin :) Marjon kuvan laitoin siksi, että tuollainen kroppa on vielä sopusuhtainen ja minun silmääni tosi kaunis. Minna Pajulahden kunto tänä päivänä menee jo minunkin makuni yli, mutta ymmärrän täysin että se on laji vaatimus tänä päivänä ja monen mielestä upea. Jokainen tyylillään, sitä ajan takaa.

Vierailija
32/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavakunnossa olevia fitness-naisia en kovin hyvän näköisinä pidä, mutta lihaksikkaat "oikeat" urheilijat on eri asia. Esim. alempien painoluokkien painonnostajat.

Vierailija
33/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:26"]

Aina sellainen on ihailtua, jonka saavuttaminen ei ole kaikille mahdollista ja vaatii useimmiten joko taloudellisia tai fyysishenkisiä uhrauksia. Esim. aikanaan ei saanut olla ruskettunut, koska se olisi merkki ulkotöistä ja sitten taas piti olla ruskettunut, koska se oli merkki vapaa-ajasta ja ulkomaanmatkoista (paitsi tällä hetkellä merkki itseruskettavien käytöstä...). Kun ruuasta oli pulaa, oli hienoa olla pulska ja niin edelleen. Kasarilla ihailtiin jonkun aidosti tuuheita hiuksia tai ripsiä, lisäkkeitä olisi pidetty mauttomina feikkeinä. Eli trendit tulee ja menee, sellainen on maailma. 

[/quote]

Hieno vastaus. Näinhän se menee. Oma varmaan varsin kömpelösti muotoillun avausviestini tarkoitus olikin kysyä, onko nykyinen yleisesti ihailtu naisvartalo joillekin muillekin kuin itselleni vähemmän viehättävä ja sellainen vanhanaikaisempi, kuten mainitsin esim. 80-luvun missit, miellyttää silmää enemmän?

AP

Vierailija
34/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt myös paljon kauneusihanteita ja sitä, mistä ne on opittu. Pystypyllystä olen pitänyt aina, mutta itseenikään liiallinen lihasten erottuvuus ei oikein iske. Toki lihaksiakin on hyvä olla sopivassa määrin... Nyt tarkemmin pohtiessani huomaan, että omat kauneusihanteeni ovat kyllä melko laajat! Pidän kaikenlaisesta kauneudesta, kunhan se sopii kantajalleen eikä ole liian feikki. Esimerkiksi itselläni ei edes kannattaisi tavoitella mallikroppaa, koska luusto ei anna siihen myöten, mutta sen sijaan tiimalasi ei olisi mahdotonkaan saavutus pienellä korsettiavustuksella :D

Vierailija
35/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä apeen kanssa. Varsinkin noi wt-vibat

Vierailija
36/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihanne on hoikka, mutta mutta muotojakin saa olla, ei tarvitse olla ihan rasvaton. Minusta esim. pieni, huom. pieni! vatsakumpu on naisellinen, paljon kauniimpi kuin sixpäkki. Mutta terveyden takia pitää olla kuitenkin hyvä lihaskunto ja se nuoruuden kauneus myös katoaa nopeasti, jos ei ole yhtään lihaksia. Itse olen tyytyväinen 46-vuotiaan vartalooni, jonka olen saanut aikaan ruokavaliolla ja liikunnalla. Ruokavalioni on vhh ja liikunta monipuolista, pilatesia, joogaa (paras vartalonmuokkaaja!), hiihtoa, lumikenkäilyä (supertehokasta jaloille ja pepulle ja sauvojen kanssa myös käsivarsille), sauvakävelyä ja uintia ja käyn salillakin joskus.

Minustakin nämä fitnessnaiset ovat kaukana kauniista, varsinkin kun keho on ihan rasvaton ja rinnatkin korvataan silikoneilla. Yleensäkin minusta nykyajan kauneusihanne on outo, naiset alkavat näyttämään yhä enemmän pumpattavilta barbaroilta! Taannoista Miss Helsinki-kisaa kun muistelee, niin miten kummassa ne tytöt voivat näyttää jonkun silmään kauniilta? En ollenkaan sano, etteivätkö voisi luonnossa olla ihan nättejä, mutta niissä stailatuissa kuvissa olivat oikeasti kauheita. Miksi meikkiä pitää olla sellainen valtava kerros, hiukset värjätty epäluonnollisen mustiksi tai valkaistu, tekoripset, hiusten pidennykset jne? Taitaa olla vain kauneusbisneksen luoma kauneuskäsitys, sellainen jolla höynäytetään naiset pistämään rahansa kaikenlaiseen turhaan hömppään.

Vierailija
37/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 10:26"]

[/quote]

Hieno vastaus. Näinhän se menee. Oma varmaan varsin kömpelösti muotoillun avausviestini tarkoitus olikin kysyä, onko nykyinen yleisesti ihailtu naisvartalo joillekin muillekin kuin itselleni vähemmän viehättävä ja sellainen vanhanaikaisempi, kuten mainitsin esim. 80-luvun missit, miellyttää silmää enemmän?

AP

[/quote]

No just esim. tuo Marjo Krishi on paljon kauniimpi kuin nykypäivän vartalot. Mutta se ei koske pelkkää ihannetta vaan onko se sitten muuttunut ravinto, miksi kaikenlaiset vartalotyypit pl. anorektikot ovat tänä päivänä turvonneita verrattuna 25 vuotta sitten. 

Vierailija
38/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä: http://en.wikipedia.org/wiki/Gisele_B%C3%BCndchen

Näyttää mieheltä/kuvotukselta: http://dietonweek.atspace.eu/bikini-competitor-diet.html

Ja olen mies, joten turha vetää kateuskorttia esiin. Ja väittäisin, että valtaosa miehistä ja naisista on kanssani samaa mieltä.:)

Vierailija
39/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap.

Vierailija
40/84 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:35"]

Olisi mukava nähdä sun vatsalihakset... :D

[/quote]