Vaikka lihaksikasta vartaloa kuuluu nyt ihailla
Olen kai täysin poikkeava mielipiteeltäni tässä suhteessa, että pidän hoikkaa naista ilman lihaksia ehdottomasti viehättävämpänä ja tyylikkäämpänä. Sellaista 80-luvun missivartaloa. Sellaista, joka on esim. Meryl Streepillä tai ainakin nuorempana oli. Minusta lihaksikas naisvartalo on vähän wt. Varsinkin, kun siihen yhdistetään vielä tatuoinnit, hiustenpidennykset, näyttävät koristellut rakennekynnet ja tiukka asu.
Muita jotka ovat kanssani samaa mieltä?
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:36"]
Heh, mielenkiintoista...
Eli olen jonkun mielestä wt, koska omaan hyvin lihaskunnon, jaksan pitää itsestäni huolta ja käydä ahkerasti salilla + harjoittaa sisempiä lihaksia kotona.
Mutta joo, onhan se nyt ehdottomasti parempi olla laiha ja huonolla lihaskunnolla.
[/quote]
No tuossa kommentissasi ei wt:tä ollut muuta kuin tuo maininta sisemmistä lihaksista. Ellet sitten viitannut johonkin pilatestyyppiseen syvien lihasten hallintaan.
[/quote]
Niin... sisäisiä lihaksia tulee myös harjoittaa. Et ilmeisesti itse liikunnasta juuri perusta. Mutta jos sinusta on wt:tä pitää huolta myös sisempien lihaksien kunnosta, niin siitä vaan.
[/quote]
No täsmennä nyt vielä, mitä lihaksia noilla tarkoitat. On tosi wt puhua jostain lantionpohjanlihasten treenistä tällaisessa keskustelussa. Mutta kuten sanoin, joku syvien lihasten jooga tai pilates ihan ok. Mutta kun tuo käyttämäsi sanamuoto ei ihan avannut tarkoitustasi.
[/quote]
What? :D
Sisemmät lihakset = lantiopohjalihakset?
Kuule, niitä sisempiä lihaksia on ihan ympäri kehoa, ei vain lantiopohjassa.
[/quote]
No kyllä minäkin liikunnasta perustan luuloistasi huolimatta enkä koskaan ole törmännyt sisempiin lihaksiin terminä (ja miksi just niitä harjoitetaan kotona). Syvistä lihaksista sen sijaan puhutaan paljonkin.
[/quote]
"Sisemmällä". "Syvemmällä".
Ettei vaan tarkoittaisi samaa asiaa?
Sen sijaan taas ei kyllä heti tule ekana mieleen lantiopohjalihakset, jos puhutaan syvemmistä lihaksista. Se on ihan sinun omaa johtopäätöstäsi. Eli oletkin itse wt?
[/quote]
Et tajua. Syvillä lihaksilla ei ole mitään tekemistä pelkkien lantiopohjan lihasten kanssa, vaikka toki myös ne niitä ovat. Termi on ihan normaali pilateksesta, joogasta ja muusta kehonhuollosta. Sen sijaan minua ihmetytti lauseesi kotona harjoietettavista sisemmistä lihaksista. En ymmärtänyt, mitä halusit sillä kertoa. Enkä taida ymmärtää vieläkään.
[/quote]
Ei ole totta :DDD
Sinua IHAN TOSISSAAN häiritsee, että joku sanoo SISEMMÄT lihakset, eikä SYVÄT lihakset? :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:51"]
Heh, mielenkiintoista...
Eli olen jonkun mielestä wt, koska omaan hyvin lihaskunnon, jaksan pitää itsestäni huolta ja käydä ahkerasti salilla + harjoittaa sisempiä lihaksia kotona.
Mutta joo, onhan se nyt ehdottomasti parempi olla laiha ja huonolla lihaskunnolla.
[/quote]
No tuossa kommentissasi ei wt:tä ollut muuta kuin tuo maininta sisemmistä lihaksista. Ellet sitten viitannut johonkin pilatestyyppiseen syvien lihasten hallintaan.
[/quote]
Niin... sisäisiä lihaksia tulee myös harjoittaa. Et ilmeisesti itse liikunnasta juuri perusta. Mutta jos sinusta on wt:tä pitää huolta myös sisempien lihaksien kunnosta, niin siitä vaan.
[/quote]
No täsmennä nyt vielä, mitä lihaksia noilla tarkoitat. On tosi wt puhua jostain lantionpohjanlihasten treenistä tällaisessa keskustelussa. Mutta kuten sanoin, joku syvien lihasten jooga tai pilates ihan ok. Mutta kun tuo käyttämäsi sanamuoto ei ihan avannut tarkoitustasi.
[/quote]
[/quote]
No kyllä minäkin liikunnasta perustan luuloistasi huolimatta enkä koskaan ole törmännyt sisempiin lihaksiin terminä (ja miksi just niitä harjoitetaan kotona). Syvistä lihaksista sen sijaan puhutaan paljonkin.
[/quote]
Sen sijaan taas ei kyllä heti tule ekana mieleen lantiopohjalihakset, jos puhutaan syvemmistä lihaksista. Se on ihan sinun omaa johtopäätöstäsi. Eli oletkin itse wt?
[/quote]
Et tajua. Syvillä lihaksilla ei ole mitään tekemistä pelkkien lantiopohjan lihasten kanssa, vaikka toki myös ne niitä ovat. Termi on ihan normaali pilateksesta, joogasta ja muusta kehonhuollosta. Sen sijaan minua ihmetytti lauseesi kotona harjoietettavista sisemmistä lihaksista. En ymmärtänyt, mitä halusit sillä kertoa. Enkä taida ymmärtää vieläkään.
[/quote]
Ei ole totta :DDD
Sinua IHAN TOSISSAAN häiritsee, että joku sanoo SISEMMÄT lihakset, eikä SYVÄT lihakset? :D
[/quote]
+ sinä niistä lantiopohjalihaksista aloit selittämään. Kukaan muu ei niitä ottanut puheeksi sitä ennen.
En jaksanut lukea koko keskustelua, joten vastaan aloitusviestiin.
Olen ap:n kanssa valtavirrasta poikkeava, en innostu lihaksikkaista naisista - tosin en langanlaihoistakaan. Itse otan mielelläni naisellisen naisen, joka voi olla vähän pömppökin -ei kuitenkaan ylipainoinen. Pyöreät posket, pyöreä peppu, vähän pyöreä vatsa ja pyöreät rinnat sopivat omaan kainalooni parhaiten. Makuja on yhtä monta kuin katsojiakin. Naisen pitää myös pimeässä peiton alla tuntua naiselta, jos ymmärrätte, mitä haen.
Heh, mielenkiintoista...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]