Vaikka lihaksikasta vartaloa kuuluu nyt ihailla
Olen kai täysin poikkeava mielipiteeltäni tässä suhteessa, että pidän hoikkaa naista ilman lihaksia ehdottomasti viehättävämpänä ja tyylikkäämpänä. Sellaista 80-luvun missivartaloa. Sellaista, joka on esim. Meryl Streepillä tai ainakin nuorempana oli. Minusta lihaksikas naisvartalo on vähän wt. Varsinkin, kun siihen yhdistetään vielä tatuoinnit, hiustenpidennykset, näyttävät koristellut rakennekynnet ja tiukka asu.
Muita jotka ovat kanssani samaa mieltä?
Kommentit (84)
Jo 1800-luvun romaaneissa hätkähtävillä asuilla pöyhkeily on kuvattu sen ajan "wt:nä". Jo Jane Austen tiesi sen, että sen ajan harakat halusivat pukuihinsa mahdollisemman paljon pitsiä ja röyhelöä ja pitivät näyttävistä mauttomista hattuvirityksistä jne. Nykyään se itsensä korostaminen on lähinnä mahdollismman vähän vaatetta ruskettuneen vartalon peittona ja bodausta, tatskoja ja lisäkkeitä, selfieitä, belfieitä ym. kun taas 1800-luvulla sellaiset naiset olisivat kulkeneet yliampuvissa hörhelöissään hajusteissa kylpien.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:58"]
Näyttää hyvältä: http://en.wikipedia.org/wiki/Gisele_B%C3%BCndchen
Näyttää mieheltä/kuvotukselta: http://dietonweek.atspace.eu/bikini-competitor-diet.html
Ja olen mies, joten turha vetää kateuskorttia esiin. Ja väittäisin, että valtaosa miehistä ja naisista on kanssani samaa mieltä.:)
[/quote]
Näin me ollaan erilaisia. Ensimmäisen kuvan naisesta ei kyllä näy kuin käsivarsi, laihanlainen sellainen. Ilmeisesti vertasit siis naamoja keskenään? Tokan kuvan kropan ottaisin heti.
Samaa ihmettelen, itseasiassa taitaa parhaimmat kommentit naisten kropasta tulla miehiltä, miltä ne massiiviset reidet nyt sitten näyttää. Vaikka naisethan treenaa vain itsensä ja terveytensä vuoksi ja itsensä vuoks se tekotukkakin pitää laittaa, vaikka omakin voisi vielä kasvaa. Joskus 30v. sitten silloinen kuntosaliohjaaja kertoi, että naiset unohtaa treenata pakalistoansa. No nyt sekin asia on korjattu ja kunnon ahteri sen olla pitää. Naiset puhisee istumalihasten kimpussa. Tämä on vaan tämmöinen ohimenevä vaihe, kunnes taaaas tulee joku ihmebuumi ja taas kysytään miesten mielipidettä, että miltäs nyt näyttää, kelpaanko ripsillä vai ilman
Minä ainakin itsekkäästi ihailen omaa lihaksikasta kroppaani verrattuna aikaisempaan ylipainoiseen ja läskiin kroppaani. Minusta on ihanaa, että mahassa näkyy lihakset, eikä kaksi läskimakkaraa, kuten ennen.
Ja ei, minua ei oikeastaan kiinnosta, mitä ap ajattelee kropastani. Itse olen tyytyväinen ja selkä-ja hartiasärytkin ovat loppuneet salikäyntien myötä
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:33"]
Mä oikein sieluni silmin näen nää mammat jotka tänne kirjoittelee wt-kommentteja treenaavista ihmisistä. Ei tartt kuin katsoa Rakas, sinusta on tullut pullukka-ohjelmaa, juuri tyypillisiä av-mammoja. Syödään paskaa, liikunta on maksimissaan kävelyä ja sitten ollaan käärmeissään kun joku muu viitsii nähdä vaivaa vähän enemmän. Haukutaan sitten joka käänteessä kuinka lihas on rumaa ja yäk mä en ainakaan halua ja miehetkin tykkää enemmän kun on mistä kiinni ottaa. Joopajoo.
[/quote]
Siltä vähän joo tuntuu. Itsekin ainoat kehut lihaksistani olen saanut miehiltä, naisilta taas vain kitkeriä kommentteja.
[/quote]
Itse en miehenä näe lihaksia kovin kauniina naisella. Tietysti ne kielivät terveellisestä elämästä, mutta suoranaisesti en näe protskuja ja palkkareita vetävää lihasnaista terveempänä kuin pulleamaan naista joka syö luomuruokaa ja liikkuu kävelleen ja lenkkeillen joskus.
Tällä sivustolla on erittäin kauniita muotoja naisvartaloissa. http://www.hipsandcurves.com/
Ne pyöreämmät naiset kiroaa kroppaansa kuuskymppisinä, kun on polvikulumaa, hartiasärkyjä, lonkkakulumaa, alaselän rappeumaa, korkeaa kolesterolia, korkeaa verensokeria yms.
Mulla on treenaamatta latta ja pötkö kroppa. Lihakset rintaan ja takapuoleen tekevät siitä naisellisemman (kurvikkaamman). Kaikki ylimääräinen rasva kertyisi aina vain vyötärölle.
Enpä tiedä, itse liikun ja tahdon lihaksikkaan vartalon. Pyöreän pepun, käsiin habaa jne. Työssäkin (fyysisessä) jaksaa paremmin, kun jaksaa nostella raskaita asioita. Miesvaltaisella alalla olen ja fyysinen kunto pitää olla kunnossa. Makuja on monia, ei kai sitä lihaksikasta kroppaa ole mikään pakko ihailla. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Itse en pidä ylilaihuudesta, joka on monien mielestä in, pidän muodoista. Pieni pyöreys, naisellinen kroppa ja hivenen lihaksia, nam!
Mulle riittää että oma mies tykkää, se kun tykkää enemmän treenatuista kuin liian laihoista tai lihavista. Itse menin aikanaan salille ulkonäön vuoksi, aika pian huomasin kuin hauskaa treenaaminen on ja kuina hyvä olo siitä tulee. Siksi olen jaksanut siellä käydä jo vuosia ennen kuin treenibuumi nyt pinnalle lävähti. Harrastan muutakin liikuntaa.
Mitä te nyt selitätte pyöreistä naisista ja läskeistä sohvalla puputtavista av-mammoista? Aloittaja puhui 80-luvun misseistä, nekö on sitten läskejä vai?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:24"]
Ne pyöreämmät naiset kiroaa kroppaansa kuuskymppisinä, kun on polvikulumaa, hartiasärkyjä, lonkkakulumaa, alaselän rappeumaa, korkeaa kolesterolia, korkeaa verensokeria yms.
[/quote]
Mikä sitten on pyöreämpi? Tutkittua ainakin on, että lievä ylipaino ei ole millään muotoa terveysriski. Siis joku 25-28 BMI josta palstalla huudetaan jo pulleroa!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:30"]
Enpä tiedä, itse liikun ja tahdon lihaksikkaan vartalon. Pyöreän pepun, käsiin habaa jne. Työssäkin (fyysisessä) jaksaa paremmin, kun jaksaa nostella raskaita asioita. Miesvaltaisella alalla olen ja fyysinen kunto pitää olla kunnossa. Makuja on monia, ei kai sitä lihaksikasta kroppaa ole mikään pakko ihailla. Jokaisella on omat mieltymyksensä. Itse en pidä ylilaihuudesta, joka on monien mielestä in, pidän muodoista. Pieni pyöreys, naisellinen kroppa ja hivenen lihaksia, nam!
[/quote]
Hassua, että jotkut perustavat elämänsä sille, mitä miehet ihailevat. Oman terveytensäkin kustannuksella. No kaipa se vie eteen päin elämässä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:44"]
[/quote]
Mikä sitten on pyöreämpi? Tutkittua ainakin on, että lievä ylipaino ei ole millään muotoa terveysriski. Siis joku 25-28 BMI josta palstalla huudetaan jo pulleroa!
[/quote]
No tutkittu, mitä tutkittu. Mutta kyllä ihan live-elämässä näkyy työpaikalla, että kun vierekkäin pannaan muutama viisikymppinen, liikuntaa harrastanut ja treenannut ja lihaksikas on paljon paremmassa fyysisessä kunnossa, kuin pullea sohvaperuna, kenellä kolottaa joka paikkaa ja on tuki-ja liikuntaelinvaivoja.
Mutta jos haluaa olla plösö sen takia, että ajattelee miesten siitä tykkäävän, niin se on jokaisen oma valinta. Itse valitsen mieluummin kivuttoman ja hyväkuntoisen vanhuuden.
Ps. joka vanhuksille suostellaan lihaskuntoilun aloittamista ihan sen takia, että kykenisivät välttämään vuodeosastohoidon.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:30"]
[/quote]
Hassua, että jotkut perustavat elämänsä sille, mitä miehet ihailevat. Oman terveytensäkin kustannuksella. No kaipa se vie eteen päin elämässä.
[/quote]
Oman terveyden kustannuksella? Missä vaiheessa hyvästä kunnosta tuli terveydelle haitallista? :D Taitaa argumentit loppua kesken kun näin typeriä juttuja tänne kirjoitellaan.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:44"]
[/quote]
[/quote]
Olen itse ollut BMI 25 ja kyllä mulla oli selvästi jo ylipainoa. 15kg laihduttaneena olo on paljon energisempi, olen paremmassa kunnossa ja kroppakin on kauniimpi.
Selkeästi ja ytimekkäästi kerrottu asia, tätä minäkin ajattelen. Broileriosasto ei naisissa kiinnosta, eikä näytä hyvältä
Minä naisena pidän hoikasta ja KIINTEÄSTÄ vartalosta naisella. Selkeästi erottuvat lihakset kuuluvat miehille ;)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:21"]
Näyttää mieheltä/kuvotukselta: http://dietonweek.atspace.eu/bikini-competitor-diet.html
Ja olen mies, joten turha vetää kateuskorttia esiin. Ja väittäisin, että valtaosa miehistä ja naisista on kanssani samaa mieltä.:)
[/quote]
Näin me ollaan erilaisia. Ensimmäisen kuvan naisesta ei kyllä näy kuin käsivarsi, laihanlainen sellainen. Ilmeisesti vertasit siis naamoja keskenään? Tokan kuvan kropan ottaisin heti.
[/quote]
Miehelle on eduksi, että nainen on heikko (hoikka=heikko, korkokengät =kävelee sipsuttaen, tyhmä= ei hypi nenille eikä pyri päätöksentekoon eikä tienaa paremmin). Näin mies saa olla mies ja nainen avuton, hellittävä ja huollettava olento. Eikä siinä mitään niin kauan kuin mies jaksaisi tätä tehdä. Mutta kun nykypäivänä on pakko naisenkin kantaa kortensa kekoon tai perhe kurjistuu helposti köyhyyteen.
Lihakset tuntuvat naisesta hyvältä, koska nainenkin on tällöin vahva sekä henkisesti että fyysisesti. Älykkyyttä se toki ei takaa... Miehestä lihakset ja vahvuus voivat tuntua uhkalta.
[/quote]
Höpö höpö. Voimakasluonteinen nainen on aivan ihana. Jos vielä on minua fiksumpi(ei paljoa vaadi), tienaa hyvin ja pitää kunnostaan huolta, niin vähintään mielenkiinto herää.
Tästäkin huolimatta en tykkää maskuliinisia piirteitä omaavasta ns. fitness-naisesta. Siis että suonet näkyvät ja reidet ovat kuin Roberto Carloksella.
Itseasiassa en ymmärrä miksi ensin pitää treenata, että näytettäisiin ihan mieheltä ja sitten laittaa tekokynnet/ripset, hiusten pidennykset ja silikoonit, jotta näytettäisiin taas naiselta.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]
Miehelle on eduksi, että nainen on heikko (hoikka=heikko, korkokengät =kävelee sipsuttaen, tyhmä= ei hypi nenille eikä pyri päätöksentekoon eikä tienaa paremmin). Näin mies saa olla mies ja nainen avuton, hellittävä ja huollettava olento. Eikä siinä mitään niin kauan kuin mies jaksaisi tätä tehdä. Mutta kun nykypäivänä on pakko naisenkin kantaa kortensa kekoon tai perhe kurjistuu helposti köyhyyteen.
Lihakset tuntuvat naisesta hyvältä, koska nainenkin on tällöin vahva sekä henkisesti että fyysisesti. Älykkyyttä se toki ei takaa... Miehestä lihakset ja vahvuus voivat tuntua uhkalta.
[/quote]
Höpö höpö. Voimakasluonteinen nainen on aivan ihana. Jos vielä on minua fiksumpi(ei paljoa vaadi), tienaa hyvin ja pitää kunnostaan huolta, niin vähintään mielenkiinto herää.
Tästäkin huolimatta en tykkää maskuliinisia piirteitä omaavasta ns. fitness-naisesta. Siis että suonet näkyvät ja reidet ovat kuin Roberto Carloksella.
Itseasiassa en ymmärrä miksi ensin pitää treenata, että näytettäisiin ihan mieheltä ja sitten laittaa tekokynnet/ripset, hiusten pidennykset ja silikoonit, jotta näytettäisiin taas naiselta.
T. Mies
[/quote]
Sulla onkin itsetunto kunnossa =)
Valitettavasti kaikilla miehillä ei ole...
Missä menee terveen urheilun ja ihmisbroilerin raja? Antiikin ajoista lähtien atleettista vartaloa on ihailtu. Mutta missä menee se raja joilloin lihas ei ole kaunis. Tapauskohtaista, symmetristä, porkkananväristä, pahkaniskaista, epänaisellista, teko sitä ja teko tätä yms.