Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdäänkö yksi asia selväksi teille boomerit, kukaan teitä nuorempi ei halua villasukkia tai Vihreitä kuulia joululahjaksi!

Vierailija
19.11.2021 |

Siinä se tuli. Toivottavasti meni perille.

Kommentit (234)

Vierailija
61/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasi on ihan selvä, hyvä ap. Olisitpa vielä osannut sanoa, mitä te antibuumerit sitten haluaisitte lahjaksi, niin me suuret ikäluokatkin tietäisimme niitä teille antaa. Sukat ja kuulat olivat tosiaan meidän ikäluokassamme aikanaan suosittuja lahjoja. Silloin oli nääs puute kaikesta. Ensimmäisen etelän hedelmänkin, appelsiinin, söin noin 5 vuotiaana 50-luvun alussa.

Vierailija
62/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisikin vielä molemmat mummot elossa antamassa joululahjaksi villasukkia ja/tai vihreitä kuulia🤗

Äidiltäni olen saanut villasukkia joululahjaksi kun olen pyytänyt. Vihreitä kuuliakin voisin ottaa mutta olen enemmän konvehti-ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin laittaa sukkapuikot heilumaan, niin ehtii vielä muutaman sukkaparin neuloa ennen joulua. Ja vihreitä kuulia toiseen pakettiin. Tai voisin kutoa sukat, joissa on kuviona vihreitä palloja!

Hauska idea nuo pallokuvioiset sukat.

Vierailija
64/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei villasukkia! Eivät ole vegaanisia! Villa todellakin kuuluu lampaille eikä ihmisille!

Tällehän ei vegaani mitään voi.

Vierailija
65/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi tyttöä, 12- ja 14-vuotiaat, eikä kumpikaan halua villasukkia jouluksi.

Mutta kaupan pörrösukkia toivovat.

Vierailija
66/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ihania villasukkia lahjaksi. Käy sekä saapas sukat, unisukat ja ohuet kenkiin mahtuvat sukat.

Mitään makeaa en halua lahjaksi, korkeintaan gluteenitonta tosi tumma vähäsokerista suklaata.

Vierailija
67/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreät kuulat menee yleensä roskiin niin paskaa ainetta ei voi olla missään muualla

Vierailija
68/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs sukulainen lähetti minulle aina joululahjaksi kirjakerhosta saatuja ilmaiskirjoja, joita ei kukaan lue

Vierailija
69/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasi on ihan selvä, hyvä ap. Olisitpa vielä osannut sanoa, mitä te antibuumerit sitten haluaisitte lahjaksi, niin me suuret ikäluokatkin tietäisimme niitä teille antaa. Sukat ja kuulat olivat tosiaan meidän ikäluokassamme aikanaan suosittuja lahjoja. Silloin oli nääs puute kaikesta. Ensimmäisen etelän hedelmänkin, appelsiinin, söin noin 5 vuotiaana 50-luvun alussa.

Lahjan antaja antaa mitä haluaa ja siihen näiden vinkuloiden on tyydyttävä. Turha vaivata päätään sillä , mikä niille kelpaa

Vierailija
70/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:

vihreät kuulat menee yleensä roskiin niin paskaa ainetta ei voi olla missään muualla

Aivan sama. Tarjottu on saanut. Ei kiinnosta.

Vierailija
71/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin villasukat. Tarkoittaako se, että olen boomeri?

Vierailija
72/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin haluun villasukkia! Harmi vaan kun kukaan ei niitä mulle kudo, niin pitää ostaa.

Vierailija
73/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä induktiivinen päättely on sallittua joten:

Koska meidän teinillä on mahdoton neuloosi ja vihreitä kuulia oikein mankuu jouluksi, sukat ja kuulat eivät ole passe'.

I rest my case.

Vierailija
74/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä 13-v poika nimenomaan toivoi vihreitä kuulia. Tosin en ole buumeri.

Kyllä olet jos olet 13- vuotiaan vanhempi. Viinerit ovat nääs yli 30- vuotiaita, näin sanoi meillä teini. Että se siitä rankat wanna be-nuoret😊

Virallisesti boomereita on 1964 syntyneisiin asti sen jälkeen on x-sukupolvi . Tätä määrittää yhteiset sukupolvikokemukset.

Vierailija
75/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan! Vihreitä kuulia ja villasukkia. Paras lahja ikinä.

Vierailija
76/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut yhtään mitä muut ovat tähän vastanneet. Olen etä isä ja lahjusten ostaminen oli ihan fine kun lapset olivat pieniä. Teineiksi kun olivat kasvaneet niin tein niille ehdotuksen mistä arvasin etteivät voi kieltäytyä. Kylmää käteistä vai lahjuksia? Valitsivat käteistä.

Paljon helpompaa ja varsinkaan teinitytölle en osaa ostaa mitään. Viimeisin lahjus oli horoskooppi koru. Liian kallis ja ei pidä sitä kaulassa. Onpahan tytöllä jotain mitä kanittaa jos oikein rahapula iskee. Täyttä kultaa kun en oikeasti muuta keksinyt. Tytön mielestä mä olen tyhmä isä. Tykkää kuitenkin ja se on ainoa mikä mulle merkitsee.

Vierailija
77/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan omasta puolesta. Kummatkin kelpaa.

Vierailija
78/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei diaperi, kyllä monikin nuori haluaa sukkia ja vihreitä kuulia;) Taitaa kuulat olla isompia kuin omat palleroiset joten siitä parku;) 

Vierailija
79/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vanhempia ihmisiä hukkuvat ja mitätöivät ovat todella typeriä. Globot roistojen opetus kouluissa tekee heistä pahoja ihmisiä. Vähän ymmärrystä vain suuria kuvitelmia itsestä. Sivistymättömiä moukkia. Tämän alustan ketjut ovat toksisia. Negatiivisia, hukassa olevien typeryyksiä.

Vierailija
80/234 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei diaperi, kyllä monikin nuori haluaa sukkia ja vihreitä kuulia;) Taitaa kuulat olla isompia kuin omat palleroiset joten siitä parku;) 

Pari pikkupallista vaippaan ruikkijaa jo otsa märkänä alapeukuttelee haha