Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinua varakkaampi nainen puolisona, tai kumppanina

Vierailija
23.01.2025 |

Mies kerro kokemuksesi, tai mielipiteesi

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun bruttopalkkani on 70% vaimoni brutosta. Meillä on jo vajaa 20 vuotta ollut yhteiset rahat ja aikanaan tilanne on ollut päinvastainen.

Ei vaikuta meillä mihinkään ja olen jatkuvasti kannustanut häntä etenemään.

Jos ajattelit kysymyksellä vaikuttaako se henkisesti jotenkin ja koenko olevani vähemmän mies, niin ei. En ole koskaan yhdistänyt miehekkyyttä titteliin tai rahaan, eikä vaimonikaan. Meistä molemmista on mukavaa, että pystymme maksamaan velkoja, tarjoamaan lapsille kohtuullisen elämän ja joskus jopa rahoittamaan jotain pientä ylimääräistä.

Hoidamme yhdessä yhteisistä rahoista kaikki kulut, ja jos jotain jää kuun lopussa, niin laitamme säästöön ja käytämme esim matkustamiseen.

Vierailija
2/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tämmöinen provider-nainen löytyisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen) tienaan nykyisessä ja edellisessä parisuhteessa 2 tonnia enemmän kuin ex/nyx.

Ex sanoi suoraan, ettei kestä sitä. Toisaalta hän ei halunnut ketään elättää, ja oli kuulemma liian köyhän ehdokkaan Tinderissä lempannut, mutta tällekin sankarille kävi lopulta minun parempi palkka itsetunnon päälle. Mikä on älytöntä sinänsä, että hän oli itse varakkaasta perheestä ja minua varakkaampi, koska vanhemmat olivat mm. ostaneet hänelle asunnon. 

Nyt on onneksi mies, jonka itsetuntoa se ei nakerra. Jokainen sentti menee yhteisen Perhe Oy:n hyväksi. 

Vierailija
4/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se toimisi pidemmän päälle, koska nainen hakee aina itseään varakkaampaa miestä ihan luonnostaan.

Vierailija
5/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään ongelmaa. Yli 20 vuotta oltu yhdessä ja lähes koko ajan vaimo ansainnut minua enemmän. Itse olen ihan keskituloinen ja hyvässä työpaikassa mutta vaimo on ihan oikeasti hyvätuloinen. Ei tuota edes arjessa ajattele eikä siitä tehdä mitään numeroa. Oikeastaan olen aika ylpeä että minulla on menestynyt vaimo ja että hän siitä huolimatta haluaa olla juuri minun kanssani. Olisi saanut monta muutakin miestä mutta minä olin se jonka hän valitsi ja halusi vielä lastensa isäksi. 

Ja onhan se mukavaa että se raha mahdollistaa perheelle paljon sellaista mitä ei saataisi jos vaimo olisi vaikka pienituloinen. Ei sitä voi kieltää mutta ei se ole se mitä hänessä rakastan tai joka on tärkeää suhteessamme.

Vierailija
6/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että se toimisi pidemmän päälle, koska nainen hakee aina itseään varakkaampaa miestä ihan luonnostaan.

Päinvastoin. Sehän nimenomaan toimii koska silloin se mies on valittu ihan vain sen perusteella että nainen haluaa juuri sen miehen, ei siksi että mies takaisi naiselle hyvän elintason tai muuta vastaavaa.

Vierailija
7/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut naimisissa kohta 30 vuotta ja kyllä meillä on toiminut. Olen siis se suurituloisempi eli tässä tapauksessa nainen.

Vierailija
8/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka ajattelee sen olevan millään tasolla ongelma ei kestä parempituloista naista. Mutta jos miehen itsetunto on kunnossa niin miksi ihmeessä se siihen kaatuisi? Jos nainen haluaisi sen rikkaamman miehen niin olisi hän varmaan alunperinkin sellaisen ottanut.

Vierailija
9/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun bruttopalkkani on 70% vaimoni brutosta. Meillä on jo vajaa 20 vuotta ollut yhteiset rahat ja aikanaan tilanne on ollut päinvastainen.

Ei vaikuta meillä mihinkään ja olen jatkuvasti kannustanut häntä etenemään.

Jos ajattelit kysymyksellä vaikuttaako se henkisesti jotenkin ja koenko olevani vähemmän mies, niin ei. En ole koskaan yhdistänyt miehekkyyttä titteliin tai rahaan, eikä vaimonikaan. Meistä molemmista on mukavaa, että pystymme maksamaan velkoja, tarjoamaan lapsille kohtuullisen elämän ja joskus jopa rahoittamaan jotain pientä ylimääräistä.

Hoidamme yhdessä yhteisistä rahoista kaikki kulut, ja jos jotain jää kuun lopussa, niin laitamme säästöön ja käytämme esim matkustamiseen.

Tähän haluan kommentoida et terveet mielet, terveessä suhteessa.

Vierailija
10/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että se ei muka toimisi on kateellisten puhetta. Kaveritkin aikanaan aina ihmettelivät selkeästi kateellisina että miten sinä oikein tuollaisen naisen sait. No sain kun en turhia miettinyt sitä onko se nyt sopivaa että nainen ansaitsee enemmän tai muita hömpötyksiä.

Vierailija
11/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö ?  Minä en  näköjään sitä ymmärtänyt, kun olen suhteessa se varakkaampi . Muut asiat oli tärkeämpiä. Luotettavuus, tunne, yhteensopivuus.

Fiksun miehen löysin, joka tienaa omat rahansa ja se riittää minulle

Vierailija
12/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tämmöinen provider-nainen löytyisi? 

Voi löytyä yllättävistä paikoista😁  Harvemmin kaljakapakoista

Vierailija
13/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menee ihan jees, mutta yhteinen aika on aika vähillä, koska minulla ei ole varaa harrastaa samoja asioita tai matkustaa, joten puoliso tekee niitä asioita kavereiden ja sukulaisten kanssa. Kesän lomista siis yhdessä murto-osa. 

Vierailija
14/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kaverit on kuulema vain hyvällä tavalla kateellisia Vaimos tienaa enemmän kun me yhteensä, mistä tollasia saa 😅

Mentiin tosi nuorena naimisiin ja meillä on aina ollu yhteiset rahat. Mies maksoi ekat vuodet et mä sain opiskella. 

N37

Vierailija
15/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten menee ihan jees, mutta yhteinen aika on aika vähillä, koska minulla ei ole varaa harrastaa samoja asioita tai matkustaa, joten puoliso tekee niitä asioita kavereiden ja sukulaisten kanssa. Kesän lomista siis yhdessä murto-osa. 

Kuulostaa ikävältä.🙄  Minä olen kumppanille kustantanut samat matkat kuin itsellekin 

Vierailija
16/16 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kuulee tuon nainen haluaa varakkaan miehen. Itse arvostan nimenomaan niitä ominaisuuksia, joilla miehet sitten pääsevät johtavaan asemaan: karisma, älykkyys, koulutus, tunneäly, sosiaalisuus, verkostot, pitää huolta kunnostaan ja hygieniastaan jne. Sellainen mies hurmaa. Tienaan itse ihan hyvin Suomen palkkatasolla (8 k), ja riittää että mies kattaa omat kulunsa ja matkoja joskus.