Tehdäänkö yksi asia selväksi teille boomerit, kukaan teitä nuorempi ei halua villasukkia tai Vihreitä kuulia joululahjaksi!
Kommentit (234)
Käytän villasukkia ihan jatkuvasti. Myös kesäisin (paitsi helteillä). Yhdet tänne, kiitos! Vihreillä kuulilla ei ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mun 17 v tyttö rakastaa villasukkia. Ja lapasia.
Sulla on fiksu tyttö👍
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi kummatkin.
T. N29
Tosi hyvät lahjat, arvoa lisää vielä, jos sukat lahjoittajan itsetekemät.
Villasukkia ei voi olla liikaa! Käytän niitä joka päivä, kesät talvet.
Ao:n toive = kaikkien toive
Ei kiitos!
Mitäpä jos te, jotka ette halua niitä villasukkia tai vihreitä kuulia, kerrotte sen toiveenne heille jotka näitä mahdollisesti teille antaa.
Ehkä kaikki boomerit ei palstaile ja toisekseen moni haluaa juuri näitä lahjaksi, ihan nuorempikin.
Yksikään teistä haisevien sukkien toivojista ei ole alle 50.
Olen kai boomer, toivon kumpiakin :D. N26
Vierailija kirjoitti:
Meillä 13-v poika nimenomaan toivoi vihreitä kuulia. Tosin en ole buumeri.
Kyllä meidänkin murrosikäiset ja parikymppiset toivoo noita sp.n mainitsemia joululahjoja🎁
Vierailija kirjoitti:
Boomerit on yli 70 vuotiaita
Voi voi, kun olisikin joku, joka tekisi sukkia. Edesmennyt anoppi aina neuloi sukat koko perheellemme, ja kyllä niitä käytettiinkin.
Vihreät kuulat ON hyviä. 😁
Tehdäänpä yksi asia selväksi pentu, hanki itse lahjuksesi. Minulla on tähdellisempääkin käyttöä rahalle.
Ne on sama kuin veisi keksipaketin kesämökille. Keksikäävittu jotain muuta!
Villasukat kelpaa, jos ne on sopivat ja istuvat, mutta vihreitä kuulia toivon joka vuosi lahjaksi :-) N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 13-v poika nimenomaan toivoi vihreitä kuulia. Tosin en ole buumeri.
Kyllä meidänkin murrosikäiset ja parikymppiset toivoo noita sp.n mainitsemia joululahjoja🎁
😂🤣 boomeri ei osaa edes valehdella nimettömänä netissä vakuuttavasti.
Vierailija kirjoitti:
Multa sukkia toivonut ei ole vielä edes syntynyt (kai) 😍
Katos, jänkyttäjäpenska on jo hereillä, uuden sanan oppiminen on jänskää jeh. Ensinnäkin, jos et ole huomannut tämä on aikuisten palsta, lapsille ja teineille on omat palstansa joten peruuta sinne omiesi joukkoon toistelemaan teinix sanoja. Toisekseen, niin kuin jo eilen neuvoin sinua, jos haluat keskustella oikeiden boomereiden kanssa sinun kannattaa mennä amerikansuomalaisten palstoille.
Väännetäänkö vielä rautalangasta?
Sinkkosta vapaasti lainaten vanhempien ja isovanhempien tehtävä on tuottaa lapsille pettymyksiä. Vihreät kuulat ja villasukat kasvattaa luonnetta. Jos alaleuka alkaa väpättää, on syy liian suurissa odotuksissa.
Oma mummo on kuollut mutta onneksi vaimon mummu antaa villasukat joka joulu.