Kehtaisitko mennä Erikan esiintymisasussa kauppaan?
Kommentit (53)
En, mutta naapurin Pena menisi, jos ostaisin sille 24 päkin olutta ja huutelisi kassaneidollekin:" Ich Komme, Ich Komme, venttaas vähän".
En meinaa kehdata muutenkaan kun siinä työttömät persut kiskoo kaksin käsin kaljaa rappusilla. Ne on vastenmielistä väkeä. Kerjäävät rahaa ja röökiä.
Miksi menisin esiintymisasussa kauppaan? Lavalle voisin siinä mennä. Aika monella naisartistilla on nykyään body esiintymisasuna, myös tuolla viisuissa. Pari vuotta sitten olin festareilla joilla näin kolmea eturivin naisartistia, kaikilla oli body asuna.
Teemu Muurimäen suunnittelema upea asu. Percelit ei tietenkään tiedä mitään maamme tunnetuimmasta vaatesuunnittelijasta, jonka käsialaa on aina puolet linnan juhlien iltapuvuista ja tänä vuonna noin puolet Euroviisuesiintyjien asuista.
Myös Käärijän asu oli Muurimäen käsialaa.
Omiin lähikauppoihini en menisi. Vieraammalla paikkakunnalla voisin mennä. Mies 60v
Vierailija kirjoitti:
Omiin lähikauppoihini en menisi. Vieraammalla paikkakunnalla voisin mennä. Mies 60v
Olethan sinkku? Nähdään jossain.
N59
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ymmärrä että se on laulajan esiintymisasu.
Mitä sitten? Kyse oli kehtaisitko mennä kyseiseesä asussa kauppaan.
En todellakaan! Se mikä sopii Erikalle, niin voisi näyttää aika hirveältä päälläni. Olen 60v mies.
Voihan sitä muotisuunnittelijakin mokata...Ja pahasti.
Upeita töitä hänellä muuten.
Vierailija kirjoitti:
Oleko ap koskaan kuullut pukukoodista tai kontekstista? Et?
Voisitko ystävällisesti vaan vastata kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä paljon muutakaan.
Härnäsin joskus nuorena silloisen tyttöystävän paljon tuhmemmassa asussa kauppaan. Sillä oli vähän kiksejä huomion herättämisestä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan! Se mikä sopii Erikalle, niin voisi näyttää aika hirveältä päälläni. Olen 60v mies.
Äläs nyt! Ihan rohkeesti vaan💃💃💃💃
En. Varmaan porukka nauraisi jos keski-ikäinen ahtautuu mustaan kireään asuun, pieneen vielä. Ehkä itseäkin jo naurattaisi. Se lienee jonkun kotiprivaattiasu.
Olen mies ja kehtaisin pistää Erikan asun päälleni koska vain ja käydä ostamassa lähikaupasta Pirkka-olutta ja vielä niin että veisin tyhjiä pulloja ja lunastaisin rahaksi ja rahalla olutta.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ymmärrä, että aloitus on vitsi...
Kehtaisin.👴