Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
1081/1389 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää AP:lle ja Eetulle, voikaan hyvään.

Vierailija
1082/1389 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea hyvää AP:lle ja Eetulle, voikaan hyvään.

Eetua ei enää ole, siitä puhuin kesäkuun alussa kun jouduin viemään piikille kun hänellä ei enää takajalat kantaneet. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1389 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombi olo, ei oikein mikään tahdo kiinnostaa tai antaa mielenkiintoa tai muuta sitä vaan on, sama vaikka aivot pellolle. ap

Vierailija
1084/1389 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siinä puolen yön aikaan päätin rikkoa pari tuolia jotka oli jo valmiiksi rikki niin lopullisesti rikki kun oli niin vihainen olo. Tänään jotain tehnyt mutta se ei auta mitään kun kumminkin alkaa taas illasta ahdistaa ja on epätodellinen olo, pitäisi stana kokoajan tehdä jotain ja sitten samantien kun lopettaa tekemisen niin nuijanukutus niin ei ehdi paska palata päällimäiseksi ajatukseksi.

Siimaillut nurkkia ym siivoilua ja käynnyt tunnin kävelyllä ja silti ei auta mitään, aina jotain oireita.

Tänään lämmittänyt hellaa aamulla ja iltapäivällä ja käynnistellyt leivinuuniakin hiljalleen ihan vain eu-parlamentin kiusaksi kun siellä ei tykätä näemmä puunpoltosta niin poltellaanpa sitten täysillä ja ettei tarvitse sähköä käyttää ja kun sitäkään ei saisi käyttää niin millä hemmetillä sitä sitten taloa lämmittää?????

Oikeasti tätä maailmaa johtaa idiootit ja ainoa oikea osoite heille on pudottaa heidät aktiiviseen tulivuoreen.

Ei kiinnostaisi mennä nukkumaan jostain syystä sitä vaan istuu puoleen yöhön katsomassa ei mitään mutta jaa mitä sitä aikaisemmin nukkumaan kun ei sitä herääkään aikaisin. Ei tässä kaikessa missään elämässä koko touhussa ole mitään järkeä. Minussa ei ole järkeä. ap

Vierailija
1085/1389 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nyt jotain sai aikaan, tänään sitten ei juuri mitään muutakuin käynnyt puolen tunnin kävelyllä. Ehkä se alkuillan pikkukävely pienessä sateessa hetkeksi vaihtoi olotilaa muuhun mutta riittää kun palaa ja lopettaa niin alkaa sama mielentila. Ei sekään toimi että kävelisi jossain koko valveilla olon ajan, jaloista loppuu puhti. Jaloissa on reilusti enemmän puhtia kuin yläkropassa, jaksaa kyllä kävellä ja jos vaikka puuntaimia istuttaa 6-8 tuntia ei paljoa tunnu paitsi alun jälkeen mutta heti kun pitää kantaa jotain alkaa tuntua eli ei riitä voima yläkropassa. Pitäisi kai tehdä jotain asialle mutta ei meinaa saada aikaiseksi.

Ulkonakaan ei paljoa tekemistä kohta ole miinus haravoinnut ym mutta muuten siellä palloilla ympäriinsä alkaa loppua kun kylmät kelit lähestyy.

Hiiretkin kuuluu taas pyrkivän sisälle eikä ole kissaa vahtimassa ainakaan näitä lämpösiä tiloja, vintille pitäisi loukut taas virittää mutta kun niitä tulee sitten jonossa sisälle, yksikin syksy niitä jäi loukkuun varmaan noin 30 ennenkuin loppuivat. ap

Vierailija
1086/1389 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun edellisessä kommenttissani kehuin jalkoja niin eilen alkoi polvi taas vtuilemaan eli kipuilemaan, aamulla se vähän vihlaisi kivusta mutta välillä tekee sitä ei mitään uutta ja aiemmin tällä viikolla tehnyt sitä ja tätä ja käynnyt kävelyillä niin ajattelin sitten eilen kanssa käydä niin puolessa välissä käännyin takaisin kun polvi alkoi valittamaan ja alkuillasta se ei oikein tykännyt mistään kävelystä. Huoh tämän kanssa kun se välillä on ok ja välillä huutaa hoosiannaa kivusta niin mitä vttua?? Ja terveydenhoito on vähän niinkuin "soita tuonne ja sitten tänne ja uudestaan sinne ja tänne" ääh. Hlvetin rasittavaa kun tuosta ei yhtään tiedä milloin se antaa tehdä jotain ja milloin ei ja nytkin tekisi mieli mennä kävelemään kun istuminen paikallaan rasittaa mieltä ja kroppaa, etenkin selkää mutta polven takia ei voi niin ei stana. Ja sitten ihmetellään jos vain enemmän ahdistaa ja jää kotia istumaan kun terveydenhoitokaan ei tietyn pisteen jälkeen enää vaivaudu kun on polvi kuvattu röntgenillä missä ei näkynyt mitään mutta lääkärin mukaan siellä on kysta mutta asialle ei tehdä enempää kuin syö särkylääkkeitä tarvittaessa ja käy fysiossa. Käynkin siellä ja jos sieltäkään ei tähän enempää apua löydy niin täh? Ymmärtääkseni halvemmaksi tulisi pitää minut edes vähäisessä työkunnossa, työkyvyttömyyseläkkeellä tosin olen eli työkyky merkittävästi alentunut mutta jos tuo polvi estää vielä ne vähäisetkin työkyvyt niin hauskaa päivää vaan mutta jaa, tärkeämpää on ilmeisesti rahoittaa esim Italiaa kun niillä rahat loppu vaikka ovat montako kertaa isompi talous kuin Suomi mutta mitäpä minä rahasta tiedän muutakuin että vetävät siellä välistä minkä kehtaavat.

Lintuja täällä vielä pihassa pyörii, västäräkeillä ei ole kiire etelään ja leppälintukin näkyi pensaassa. Varpuset pyörii kanssa pihassa ja talitiaiset on palanneet pihaan, kesän ajaksi ne menee metsään pesimään mitä nyt sinitiaiset pesi yhdessä pöntössä pihassa ainakin mutta joo talvella tässä on aina tietty tias ja varpus populaatio pyörimässä ja pari oravaakin pyörii tuossa pihassa. Eilen haukkakin oli aitan katolla, näin vain vilauksen kun lähti lentoon mutta haukka se oli, harmi kun olisin nähnyt sen kuistilta sisältä jos olisin sinnepäin katsonut niin nähnyt mikä niistä mutta ruskean värinen se ainakin oli. ap

Vierailija
1087/1389 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tuohon aiempaan kirjoittaa siitä kun haarapääskyjä ei ollut näkynyt enää elokuun viimeisen viikon jälkeen eli siis olivat häipyneet ennen elokuun viimeistä viikonloppua jonka jälkeen niitä ei enää näkynyt mutta äsken vilkaisin ikkunasta niin näkyi yksi ja sitten useampi pyörimässä pihan yllä ja sen ympärillä joten eivät sitten olekaan lähteneet elleivät ole sitten muualta tulleita ja pysähtyneet tähän vai tekeekö ne niin vai lähteekö ne tuosta vaan eivätkä tee välipysähdyksiä muiden reviireillä? Kun olihan siinä kuun vaihteessa niin kova pohjoistuuli että sillä tuulella olisi lentänyt hetkessä vaikka keskieurooppaan varmaan. No jaa en ole lintuexpertti tai minkään muunkaan asian asiantuntija niin en tiedä mutta tuossa ne taas pyörii, toiko etelätuuli ne tänne takaisin? ap

Vierailija
1088/1389 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarapääskyistä en osaa sanoa minäkään, muuta kuin että kovasti ovat täällä päin vähentyneet vuosien varrella. Oletko muuten ajatellut hankkia toisen kissan? Ne ovat mukavia seuralaisia. T. R

Vierailija
1089/1389 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haarapääskyistä en osaa sanoa minäkään, muuta kuin että kovasti ovat täällä päin vähentyneet vuosien varrella. Oletko muuten ajatellut hankkia toisen kissan? Ne ovat mukavia seuralaisia. T. R

Pääskyjen vähentymiseen yksi merkittävä syy on karjatalouden vähentyminen ja siinäkin laiduntamisen raju väheneminen, pääskyt viihtyvät parhaiten maatilojen ja maalaistalojen läheisyydessä missä niille on paljon rakennuksia mihin tehdä pesiä ja hyönteisiä. Vaikkei tässä välittömässä läheisyydessä lehmiä ole vaan tuossa parin kilometrin päässä niin omassa pihassa pääskyt viihtyy vielä et niille hyönteisiä löytyy ja pesimäpaikkoja kun vanha maatila rakennuksineen. Mutta pääskyjen ym lajien taantumisesta saa syyttää politiikkaa ja poliitikkoja jotka ajaa maataloutta alas tai tekee siitä pelkkää isoa tehotuotantoa koska pientilat ei juuri enää kannata minkä seurauksena perinnemaisemat ja niillä viihtyvät lajit taantuvat tai häviävät eli esim vihreät omalla ideologiallaan ironisesti ajavat lajeja sukupuuttoon kun haluavat lopettaa karjatalouden ym eläintenpidon.

Niin kissa tai kaksi olisi kiva kun minä tällä hetkellä juttelen lähinnä seinille tai linnuille ulkona ym eli mielenterveys kyllä hyötyisi kissoista. Tosin pitäisi sitten löytää rahaa niiden hankkimiseen ja myös lisää rahaa ruokaan ym kun kaikki asiat stana kallistuu kun yksikin lasku mitä odotin oli isompi kuin odotin eli voi stana kun muitakin laskuja tai menoja mitä pitäisi maksaa tai toteuttaa vielä ja talvi ei edes vielä ole täällä et paljonko sekin maksaa.

Oikeasti alkaa mennä hermot ensin kotimaan poliitikkoihin ja sitten näihin eu:n poppooseen ja muun maailman tolloihin jotka eivät tajua mistään mitään. Tuo naapurimaan mielipuoli psykopaatti kätyreineen pitäisi koko joukko seivästää heinäseipäisiin ja laittaa johonkin pelolle. Tosin maailma on täynnä näitä samanlaisia psykoja eli riittääkö tässä maailmassa heinäseipäät? Tuolla on ladon alla heinäseipäitä mutta ei niitä varmaan ole kuin kymmenkunta tai jotain, kai sillä alkuun pääsee? Turha odottaa että sitä hullua saa sotaoikeuteen, tässä maailmassa harvoin nämä tuhoajat ym joutuu vastuuseen yhtään mistään. Omat kätyrinsä ne kyllä uhraa ties millä tavalla jolloin voivat sanoa "minä en tehnyt mitään vaan tämä" joo joo niinpä niin, paskapuhe haisee universumin reunalle asti ja sen yli.

Piristävää tekstiä taas mutta sellaista tekstiä syntyy kun edes vilkaisee sekunnin uutisia. Vaikka jättäisi uutiset pois ei tilanne siitä juuri paranisi. Ja taas aika loppuu. ap

Vierailija
1090/1389 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VTTU MINÄ VIHAAN TÄTÄ ELÄMÄÄ!!!!

Ensin sai itkuvkohatuksen kun laittooi ruokaa ja lhiapullat mikortssa ja kun otin pois lautanen kuuma ja pullat lattilalle ja siitä siiten raivokohtaus jossa hajotin kaikkea mahdollista!!!! Ensin hajotin ruokian kylmälaukun ja sitten hetin penkiä ilmaan ja hajotin vanhan kehrjääjän vai mikä paska lankasysteemi onkaaan ja sitten heitin puista keppiä missä luukkunen sulkia hellalle mitä luukkuja ne nyt on niin seinää päin ja sitten otin ruukun jossa joku kasvi mikä olikaan niin pasikasin sen ulkona KANTOON ETTÄ MENI PASKAKSI!!!!

Vttu että minä lolen  vammanen paska luuseri jälkeenjäännnyttt ksupää mlkku luusetri vammanen iddootti!!!!!

Harkitsen jo että kiipeän tuohon puuhun mikä tuossa on ja tulen alas vauhdilla vtytyyu mikä apska maailma taämä on!!!!!!! PASKA VAAAMMANEN AP

Vierailija
1091/1389 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO MINULLA VAKAVAA AHDISTUSTA JA STRESSIÄ??? KYLLÄ!!!!

ONKO MINULLA TRAUMOJA JOITA EI OLE KÄSITELTY KUNNOLLA TAI EI JUURIKAAN?? ON JA EI OLE!!!!

MINUN HOITONI ON SITÄ ETTÄ LÄÄKKEET JA HOITAJA SOITTAA KERRAN KUUSSA, KERRAN KUUSSA!!! EIHÄN TUO RIITÄ MIHINKÄÄN!!!

TOIVON TODELLA ETTÄ NE KETKÄ AIHEUTTI MINULLE VAHINKOA KOKEVAT TUSKALLISEN JA HITAAN KUOLEMAN, ANTEEKSI EIVÄT KOSKAAN SAA!!!!

MITÄ?????? VAMMANEN AP

Vierailija
1092/1389 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksen minä saa aikaiseksi kiivetä tuohon puuhun ja tulla painovoimalla alas? Tosin minun huonolla tuurilla selviäisin siitä joten ei kiitos vihanneksena olo. Toine voisi olla sähkölinja mutta sekin pitäisi suunnitella niin että jää siihen roikkumaan virtaa ottamaan eikä vaan ota tälliä ja jää henkiin. Hukkuminen taas epämielyttävä ajatus joten ei. Ei oikein löydy sopivaa tapaa kun siinä pitää rajata ne pois missä ei muita ole osallisina paitsi ne jotka siivoo pois sitten mutta täysin sivulliset siis niin niitä välttää.

Pitää kai suunnitella sitä sähköä, saisikohan talon sähköistä tarpeeksi isoa tälliä ja ennen sitä tulta ensin kun pitää tehdä niin ettei tontille jää yhtäkään rakennusta pystyyn vaan savuna ilmaan kaikki, en jätä tänne mitään vaan vien pois mukanani.

Nyt olisi märkää et maastopaloja ei tulisi ja bensaa tuolla on et täytyy miettiä pitäisikö kun loppujen lopuksi ei sitä kumminkaan kukaan sen enempää murehdi jos lähden kun eipä tässä kukaan ole soittanutkaan minulle en muista milloin joten eipä kukaan jää kaipaamaankaan. ap

Hei, soita Kriisipuhelimeen. Siellä on päivystys ympäri vuorokauden. Sieltä minäkin sain keskusteluapua, kun kaikki tuntui kaatuvan päälle. Vastaavat keskellä yötäkin. Eihän tuosta tule mitään kun sun yksin pitää vatvoa.

Ota jokin vapaaehtoishomma, kokeile vähän aikaa. Saisit vähän sisältöä päivään. Kysy seurakunnasta?

Olet ansainnut parempaa. Sinun vaan on itse keksittävä ja toivon että mietit positiivista keinoa. Olet arvokas.

Vierailija
1093/1389 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksen minä saa aikaiseksi kiivetä tuohon puuhun ja tulla painovoimalla alas? Tosin minun huonolla tuurilla selviäisin siitä joten ei kiitos vihanneksena olo. Toine voisi olla sähkölinja mutta sekin pitäisi suunnitella niin että jää siihen roikkumaan virtaa ottamaan eikä vaan ota tälliä ja jää henkiin. Hukkuminen taas epämielyttävä ajatus joten ei. Ei oikein löydy sopivaa tapaa kun siinä pitää rajata ne pois missä ei muita ole osallisina paitsi ne jotka siivoo pois sitten mutta täysin sivulliset siis niin niitä välttää.

Pitää kai suunnitella sitä sähköä, saisikohan talon sähköistä tarpeeksi isoa tälliä ja ennen sitä tulta ensin kun pitää tehdä niin ettei tontille jää yhtäkään rakennusta pystyyn vaan savuna ilmaan kaikki, en jätä tänne mitään vaan vien pois mukanani.

Nyt olisi märkää et maastopaloja ei tulisi ja bensaa tuolla on et täytyy miettiä pitäisikö kun loppujen lopuksi ei sitä kumminkaan kukaan sen enempää murehdi jos lähden kun eipä tässä kukaan ole soittanutkaan minulle en muista milloin joten eipä kukaan jää kaipaamaankaan. ap

Hei, soita Kriisipuhelimeen. Siellä on päivystys ympäri vuorokauden. Sieltä minäkin sain keskusteluapua, kun kaikki tuntui kaatuvan päälle. Vastaavat keskellä yötäkin. Eihän tuosta tule mitään kun sun yksin pitää vatvoa.

Ota jokin vapaaehtoishomma, kokeile vähän aikaa. Saisit vähän sisältöä päivään. Kysy seurakunnasta?

Olet ansainnut parempaa. Sinun vaan on itse keksittävä ja toivon että mietit positiivista keinoa. Olet arvokas.

Nyt on jotain hirvittävää energiaa liikkeellä. On päiväntasausta sun muuta.

Hyvät ihmiset meinaa suistua hornantuuttiin. Tänään kannattaa tehdä päivänsisältö miniasioista, vaikka puuronkeittäminen tai

maton tamppaus ja odottaa pari päivää miten meidän käy.

Vierailija
1094/1389 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, piirrä sarjakuva noista päivän ajatuksista. Lainaa kirjastosta jokin opus malliksi. Ei siihen mitään Renoiria tarvita.

Sulla on kyky kertoa tarinoita. Tiesitkö?

Anna tulla sen mustan möykyn ulos.

On kai sulla paperia ja vaikka lyijykynä?

Nappaako?

Vierailija
1095/1389 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tapa itsesi, sillähän tästäkin maailmoja syleilevästä ongelmasta päästään.

Vierailija
1096/1389 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinne välillä soittanut tiivistikkin mutta viimeksi joku kuukausi sitten sinne soittanut ja no jos lähinnä itsekseen puhelee tai sitten huutaa niin se 20min puhelu ei auta kun aina eri henkilö tietysti ettei tiedä niin aina pitää selittää sama asia uudestaan. Otan tämän myös esille hoitajan kanssa kun soittaa että pitäisi vähintään kerran viikossa olla käyntijuttelu, puhelut kerran kuussa ei enää auta yhtään mitään.

Näillä tuloilla mitä minulla on niin vapaaehtoishommat tulee todella kalliiksi kun asuu sen verran syrjässä et joo ja jos seurakunnalta kysyy niin varmaan laitetaan jutteleen vanhusten kanssa ja ei kiitos. Ei pahalla mutta ei paljoa juteltavaa eli aiheita ole ja pelkkiä vanhuksia täälläkin melkein vastaan tulee et MIELUUMMIN OMAN IKÄISTEN KANSSA JUTTELISI et olisi edes jotain samoja aiheita.

Niin itse keksittävä tekemistä tai jotain, tänäänkin tein jotain ja siitä sain vaan päänsäryn kun niskat ja hartiat yhtä paskaa vaikka kuinka käy hierojalla, treenaa niitä jne. mutta jumissa vaan ovat ja sitten särky leviää joka puolelle. En koe itseäni mitenkään arvokkaaksi ja joo itseä pitäisi osata arvostaa tiedetään mutta en osaa tai keksi mitä tai miten olisin arvokas. ap

Vierailija
1097/1389 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jotain hirvittävää energiaa liikkeellä. On päiväntasausta sun muuta.

Hyvät ihmiset meinaa suistua hornantuuttiin. Tänään kannattaa tehdä päivänsisältö miniasioista, vaikka puuronkeittäminen tai

maton tamppaus ja odottaa pari päivää miten meidän käy.

En tiedä tuosta, yleensä vuodenajat ei minuun negatiivisesti vaikuta paitsi kun kylmä ja sähköä kuluu niin se jo saa psyykkeen sekaisin et oikeastaan yhteiskunta saa vihaamaan tai ajattelemaan negatiivisesti syksystä tai talvesta kun kaikki on kallista ties mistä poliittisesta paskasyystä jne. johon ei voi vaikuttaa mitenkään.

On minulla aina jokin päiväsisältö kuten puilla lämmitys ja ruuanlaitto eli puuro aamulla hellalla puilla jne. ja jos käy kävelemässä jne mutta sisältöä on niin vähän että se ei riitä saamaan mielialaa nousuun vaan se on tasaisessa tai vapaassa syöksyssä kokoajan eikä sitä saa nostettua. ap

Vierailija
1098/1389 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, piirrä sarjakuva noista päivän ajatuksista. Lainaa kirjastosta jokin opus malliksi. Ei siihen mitään Renoiria tarvita.

Sulla on kyky kertoa tarinoita. Tiesitkö?

Anna tulla sen mustan möykyn ulos.

On kai sulla paperia ja vaikka lyijykynä?

Nappaako?

Joskus kauan sitten piirrellyt en nyt muista milloin mutta keskittymisvaikeus tekemiseen ja aloittamiseen monessa asiassa et vaikka laittaisi muistiin tuon "aloita piirtäminen" niin se varmasti jää kuten moni muukin asia tässä jäännyt, sitä vaan ikäänkuin alkaa haihtua pois kun ei enää tahdo mikään kiinnostaa tai hyvin vähän kiinnostaa tai jos jokin kiinnostaisi siihen ei ole mahdollisuuksia kun minun toiveet tai haaveet on näillä tuloilla ja terveydellä mahdotonta mikä sitten masentaa vielä enemmän kun pitäisi sitten muka vaihtaa "realistisempiin" haaveisiin, ei kiitos, joko ne tai ei mitään.

Piirtämisestä se tuli mieleen että muuta ei juuri saa aikaan kuin sitä että piirtää kuvioita laskun kirjekuoreen välillä mutta siinäpä se. ap

Vierailija
1099/1389 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävä, että lääkärit eivät ymmärrä elämän peruskysymyksiä. Jos ihminen haluaa kuolla, häntä yritetään pitää hengissä entistä innokkaammin. 75v on sopiva ikä kuolla. Toivottavasti saan sitä mitä tilaan.

Vierailija
1100/1389 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä ajattelet ei ole totta. Meidän mieli ei aina ole oikeassa kaikesta. Kun sulle tulee noita negatiivisia ja ikäviä ajatuksia mieleesi, erityisesti itsestäsi, huomio ne. Sano vaikka ääneen, että sellaisia ajatuksia nyt tuli ja sanoita ne tunteet, mitä tunnet myös. Kirjoita joka päivä paperille kaikki sun pelot ja vihan tunteet. Keskity hengittämään ja meditoi. Sun pää on täynnä ääntä ja mölötystä. Kaikkea sitä ei kannata kuunnella, koska valtaosa siitä ei ole totta. Ja ne ihmiset, jotka satutti sua aikaisemmin, ei tunne sun kipua, eikä kärsi siitä yhtään. Vain sinä kärsit siitä, ja vain sinä voit lopettaa kärsimisen. Liity paikalliseen eläinsuojeluryhmään ja ala tilapäiskodiksi kodittomille kissoille. Saat sen hiiri ongelman kuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme