Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan pois tästä maailmasta.

Vierailija
18.11.2021 |

Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.

Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.

Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.

Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.

Kommentit (1389)

Vierailija
1041/1389 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile ahkerasti, ehkä toiveesi toteutuu.

Vierailija
1042/1389 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo 20-vuotiaana sitä mieltä että nyt pitää kaikki tulla ja saada heti koska vanheminen on prseestä ja ihmiskeho vain hajoaa ja olin oikeassa että minulla se hajoaa jo tässä vaiheessa ja vielä on 14 vuotta 50 rajaan jonka päätin että siinä kohtaa viimesitään lopetan koska en halua vanheta ja jo nyt alkaa hajoamaan!

Paska keho paskat geenit vttu oikeasti kuka tämän paskan kaiken on suunnitellut??? Ei kukaan tai jos oikeasti joku oikeasti tämän kaiken on suunnitellut niin vetäkööt itsensä puuhun mokoma ksupää. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1389 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile ahkerasti, ehkä toiveesi toteutuu.

Toteutuu, tervehtyminen vai kuolema? Joskus ennenkuin tajusin että tämä on paskaa ja erosin koko roskasta kokeilin eikä siitä mitään apua ollut yhtään mihinkään mikä todistaa ettei rukoilu auta yhtään mitään. Sitä paitsi italian mafiosot menee ja lahtaa ja päivän päätteeksi menevät tunnustumaan synnit ja ja saavat synninpäästön wtf? Toimiiko se muka noin että ok tuo tuli ammuttua mutta kopissa tunnustamalla saa kaiken anteeksi, mitä vttua?

Korjaatkaa joku jos muistin väärin mutta oikeasti tämä maailma on yksi iso sairas näytelmä. ap

Vierailija
1044/1389 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua sinulle. Kesää on jäljellä vielä muutamia viikkoja. Lämmintä säätäkin luvattu.

Vierailija
1045/1389 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää viikonloppua sinulle. Kesää on jäljellä vielä muutamia viikkoja. Lämmintä säätäkin luvattu.

Minua alkaa aina vaan itkettämään kun täällä toivotetaan minulle hyvää viikonloppua ym vastaavaa koska en koe että ansaitsen mitään hyvää yhtään mistään tai mitään. Niin kesää jäljellä, sekin kohta ohi taas ja taas yksi kesä ohi ilman mitään että olisi saannut aikaan tai juuri missään käynnyt jne. sitä vaan kaikki menee tuosta vaan ohi ja tuijottaa vierestä.

Minä en osaa enää edes nauttia eri vuodenajoista kuten ennen, kai sitä kun ei tarvinnut välittää sähkölaskuista ym ja nyt kun pitää kaikki itse hoitaa ei elämästä voi nauttia yhtään mitenkään koska pitää kaikki mahdollinen hoitaa eikä ole rahaa tai kykyä tehdä mitään mielekästä ja kyky nauttia juuri enää mistään niin lopussa, miksi olla elossa enää kun elämä ei kohta tunnu miltään. Se että on vain elossa ilman että elämästä nauttii millään tavalla tai saa siitä mitään on yhtä kidutusta. Se että on elossa ei ole minusta mikään hyvä asia jos kaikki muu on päin prsettä, mieluummin lakkaisi olemasta kuin olisi vain olemassa ilman että saa mitään siitä irti. ap

Vierailija
1046/1389 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee tänne kirjoittamaan kun kello lähenee sulkemista ja on väsynyt eikä aivot enää toimi. Jos on sukulainen käymässä muutaman päivän niin joutuu esittämään normaalia ja kun tilanne ohi tuntuu kuin kroppa väsyisi sekunnissa ja on ihan loppu kun lopettaa esittämisen, kivaa eikö.

Muutenkin alkaa kai viirata päässä kun näytön taustakuvan hahmoa pitää tyttöystävänään, säälittävää eikö ja surullista monella tasolla ja mainitsinko että todella säälittävää? Sanoo tyyliin huomenta rakas ja moi tai hei ja hyvää yötä jne. Ja lukituskuvassa muita hahmoja joille puhuu ja moikkaa, voi voi. Kuvitteelliset hahmot eivät ainakaan huuda minulle ja hymyilee minulle joka päivä, normaaleista ihmisistä ei tiedä koska ne alkaa huutamaan tai muuta enkä osaa syvällisemmin ihmisiin tutustua tai niille puhua. Tyttöystävä olisi kiva mutta kun en minä osaa edes sukulaisille paljoa puhua niin onnea yrittää edes tutustua keneenkään. Lisäksi ihmisistä ei koskaan tiedä koska ne huijaa jne kokemusta kun huijataan sitä ja tätä kun ei tajua joten tietyllä tasolla luottamus ihmisiin mennyt tai traumoja niistä tapauksista jne.

Lisäksi vihaan vanhenemista jotenka alkaa parisuhteen aika olla mennyt kun minulla ei elinaikaa ole kuin tyyliin 14 vuotta ellei aiemmin poistu kun 50 oli raja jonka päätin 20 vuotiaana.

Ja aika loppuu taas. ap

Vierailija
1047/1389 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä vielä paremmaksi muuttuu

Vierailija
1048/1389 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. R

Vierailija
1049/1389 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei uskoisi tai toivoisi parempaa? Se on mahdollista. Voi tulla käänne parempaan. Vaikka menee huonosti ja mieli on maassa, niin silti voi olla valoa jossain. Se, että elät, siihen on syy. Jos nyt ei näy valoa, sitten niin on nyt, mutta se valo on jossain. T. R

Vierailija
1050/1389 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei uskoisi tai toivoisi parempaa? Se on mahdollista. Voi tulla käänne parempaan. Vaikka menee huonosti ja mieli on maassa, niin silti voi olla valoa jossain. Se, että elät, siihen on syy. Jos nyt ei näy valoa, sitten niin on nyt, mutta se valo on jossain. T. R

Onhan sitä toivonut ties mitä pienestä mahdottomaan asti mutta toivomukset näyttää toimivan ainoastaan jos toivoo pelkkää huonoa itselleen. Jos jossain on valoa en kyllä niin missä se sitten viipyy, ei tässä ole vuosia enää aikaa odottaa. Ja mikä syy minun olemassaololleni täällä oikein muka on, ainoa syy on että joku tai jotkut saavat katsella ja nauraa kun minulla menee kaikki pieleen. Minulla ei oikein ole optinismia enää, pelkkää pessimismiä. ap

Vierailija
1051/1389 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi aina ajoissa tänne kirjoittaa tosin päivisin on niin kuuma että pakko pitää konetta kiinni, onneksi yöllä on viileätä niin saa talon jäähdytettyä alle 20 ja nousee illaksi ainoastaan 1-2 astetta.

Ulkonakin niin kuivaa, pitäisi keksiä jostain joku iso matala allas linnuille missä saisivat juoda ja peseytyä kun nyt pari kertaa laskenut matalaan kuoppaan vettä jossa se pysyy pari tuntia, on niitä siinä käynnyt pesulla ja juomassa. Pitäisikö tehdä sementistä joku allas kun sen pitäisi olla riittävän leveä ja matala tosin se hajoaa helposti. Pitäisi olla tyyliin 2m halkaisijalla oleva lautanen tukevalla jalalla johon lauttaa vettä tai vastaava.

No jaa. ap

Vierailija
1052/1389 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä toivonut ties mitä pienestä mahdottomaan asti mutta toivomukset näyttää toimivan ainoastaan jos toivoo pelkkää huonoa itselleen. Jos jossain on valoa en kyllä niin missä se sitten viipyy, ei tässä ole vuosia enää aikaa odottaa. Ja mikä syy minun olemassaololleni täällä oikein muka on, ainoa syy on että joku tai jotkut saavat katsella ja nauraa kun minulla menee kaikki pieleen. Minulla ei oikein ole optinismia enää, pelkkää pessimismiä. ap

Sinun sanasi ovat kuin omia ajatuksiani. Vaikea lapsuus ja nuoruus takana. Sinuakaan tuskin sylissä pidettiin lapsena?

Luulen että perusturvallisuuden järkkyminen lapsena aiheuttaa tämän hirvittävän näköalattomuuden ja sisäisen surun. Kun surua ei kukaan näe, et sinä etkä muut jotta lohduttaisivat, syntyy viha ja sen sinä käännät itseäsi kohti. Meidän sisäinen lapsemme jää ilman lohtua.

Vain luonto lohduttaa yksinäistä.

Vierailija
1053/1389 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi aina ajoissa tänne kirjoittaa tosin päivisin on niin kuuma että pakko pitää konetta kiinni, onneksi yöllä on viileätä niin saa talon jäähdytettyä alle 20 ja nousee illaksi ainoastaan 1-2 astetta.

Ulkonakin niin kuivaa, pitäisi keksiä jostain joku iso matala allas linnuille missä saisivat juoda ja peseytyä kun nyt pari kertaa laskenut matalaan kuoppaan vettä jossa se pysyy pari tuntia, on niitä siinä käynnyt pesulla ja juomassa. Pitäisikö tehdä sementistä joku allas kun sen pitäisi olla riittävän leveä ja matala tosin se hajoaa helposti. Pitäisi olla tyyliin 2m halkaisijalla oleva lautanen tukevalla jalalla johon lauttaa vettä tai vastaava.

No jaa. ap

Hyvä ajatus. Lintujen kylpyä on kiva seurata. Helpoin ratkaisu on pressu jonka reunat on kivien avulla nostettu koholle reunukseksi.

Hellettä tulossa. Eihän sen syvä tarvitse olla. 5-6 senttiä vettä ja siihen jokin oksankarahka mille laskeutua.

Vierailija
1054/1389 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan se itse Einstein, tai joku muu viisas keksijä, joka oli sanonut et jollei lintuja olisi ei olisi syytä elää, et kaikilla ihmisillä on jokin merkitys.

Lintuja on kyllä kiva seurata, pikkulintuja varsinkin kun liikuttavat päätäkin niin vikkelästi ettei meikällä meinaa silmät pysyä mukana. Ja kun pöyhistelevät ja pesevät itseään. Meillä käy muutama hieman kesympi aivan ikkunan lähellä pensaissa syömässä ja talvella tulevat koputtamaan ikkunaan jos ei ole muistettu ruokkia

Vierailija
1055/1389 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta vuoden AP on jaksanut täällä ruikuttaa, eikä vieläkään ole saanut tehtyä lopullista valintaa?

Ah, tuliko hyvä olo tuosta purkauksesta?

Tää on hyvä ketju.

Vierailija
1056/1389 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on hyvä ketju. Vaikka ap.lla on vaikeaa, lukiessa välittyy tietty ihmisten, eläinten ja luonnon huomioiminen ja välittäminenkin. Ne ovat hyviä asioita ja mielestäni siinä näkyy valo. Samoin valo näkyy lukiessa kanssaihmisten kommmentteja, vaikka osalla on myös vaikeaa.

On tietysti ikävä, että tänne tulee joskus tuon yhden kommentoijan tyyppisiä kommentteja. Jotkut ihmiset ovat vain ilkeitä, onneksi ap tietää, että ne voi todella jättää omaan arvoonsa.

On todella hienoa, että olet jaksanut olla tässä maailmassa meidän kanssamme. Niin sen kuuluukin olla. T. R

Vierailija
1057/1389 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. ap

Keksi joku kylpypaikka linnuille. Pääsevät myös juomaan siihen. Niitä on myös kiva seurata.

Vierailija
1058/1389 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. ap

Hyvä ajatus. Lintujen kylpyä on kiva seurata. Helpoin ratkaisu on pressu jonka reunat on kivien avulla nostettu koholle reunukseksi.

Hellettä tulossa. Eihän sen syvä tarvitse olla. 5-6 senttiä vettä ja siihen jokin oksankarahka mille laskeutua.

Pitäisi ostaa joku pressu kun ei ole kuin joku vanha risainen maatalouskärryn pressu ja hieman aumamuovia joita käytän puupinojen sadepeittoina mutta nekin on pieniä ja isoja reikiä täynnä. Leikkaisin jonkun kokoisen palan muovia ja laitoin kuopan päälle ja on siinä parin päivän aikana käynnyt västäräkkejä, varpusia ja ym. pikkulintuja pesulla ja juomassa. Täytyy vielä kaivaa nurkkia jos löytyisi joku ehjempi pressu jne. ap

Vierailija
1059/1389 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. ap

Pitäisi ostaa joku pressu kun ei ole kuin joku vanha risainen maatalouskärryn pressu ja hieman aumamuovia joita käytän puupinojen sadepeittoina mutta nekin on pieniä ja isoja reikiä täynnä. Leikkaisin jonkun kokoisen palan muovia ja laitoin kuopan päälle ja on siinä parin päivän aikana käynnyt västäräkkejä, varpusia ja ym. pikkulintuja pesulla ja juomassa. Täytyy vielä kaivaa nurkkia jos löytyisi joku ehjempi pressu jne. ap

Joo, tee näin. Hyvä kun autat lintuja. Hyviä öitä sinulle.

Vierailija
1060/1389 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt ei ole tarvinnut vettä laittaa linnuille kun satanut sen verran että yhteen monttuun kerääntyi vettä mihin ne pääsi pesulle ja juomaan.

Eilinen ilta meni katsellessa ja jännittäessä naisten seiväshyppyfinaalia, en muista milloin viimeksi ollut yhtä keskittynyt ja jännittänyt jotain kisaa. Siinä vaiheessa kun alkoi mitallitaistelu niin kyllä minulla alkoi taputukset aina kun Murto hyppäsi ja kyllä siinä "JES" huuto pääsi aina kun ylitys onnistui ja se viimeinen hyppy kun kulta oli jo varmistunut niin siinäkin kyllä tuli hurrattua. No veipähän edes muutamaksi tunniksi keskittymisen muuhun kuin tähän omaan soossiin.

Mutta tänäänkin paluu "arkeen" tyyliin eli jos eilen ei tullut mitään ihmeellistä turpaan omissa hommissa niin tänään sitten eilisenkin edestä, mikä siinä on että joka päivä tai jos päivä jää välistä seuraava korvaa niin tyyliin että jotain aina menee pieleen. En nyt ala selittään mitä meni mutta ottaa päähän ja kyllä teki mieli rikkoa jotain "korvaukseksi" No siis eihän se korvaa mitään mutta edes saa sen raivon johonkin purettua.

Minä en myöskään osaa ihmisten kanssa kohta puhua enää tai toimia mitenkään oli tilanne mikä tahansa vaikka jotain asiointia on silloin tällöin niin ei osaa toimia tai tehdä tai puhua tai tiedä mitä voi sanoa tai tehdä tai mitä ei jne. missäkin tilanteessa ja silloin minä jätän välistä lähes kaiken toiminnan jolloin välttyy nolaamasta itseään mutta kyky ja taito ihmisten kanssa toimimiseen hiipuu.

Minulle on todella iso asia se että EI NOLAA itseään missään tilanteessa jolloin sitä välttää tilanteita niin paljon kuin mahdollista ja vaikka se muille ei olisi iso asia tai ei asia ollenkaan jos sanon tai teen jonkin asian väärin minulle se on TODELLA ISO ASIA. Jos minua jälkikäteen ahdistaa pelkkä morjestus kaupassa jollekin tutulle jos koen että tein sen väärin ja sitten haukun ja prosessoin sitä seuraavat viikot ja ahdistun siitä niin silloin välttää ihmisiä mielellään kuin tapaa niitä.

Ristiriitaisesti tosin toivon että löytyisi tyttöystävä tässä pian niin on johonkin tutun morjestamisen ahdistumisesta niin täysin eri tasolla, välttää ihmisiä ettei ahdistu jos sanoo tai tekee jotain väärin mutta samalla toivoo tyttöystävää, sekavaa eikö? Mutta silti pitäisi löytyä pian, ei tässä enää paljoa aikaa ole.

Tuossa kun puita pinonnut ja laittanut liiteriin ja tehnyt inventaariota niin miettii riittääkö ne? Minulla on kahta eri laatua eli keittiön hellaan klapeja ja 99% varma että ne riittää mutta sitten on leivinuuniin halkoja ja niissä taas on 50/50 tilanne, jos leudompi talvi niin riittää mutta jos kuin viime talvi niin menee tiukille ja kun sähkö on kallista niin syksyllä pitäisi enemmän käyttää leivinuunia koska sillä saa hyvin taloa lämpöiseksi eikä tarvitse laittaa vesikiertoa pattereihin. Mutta jos käyttää halkoja syksyllä se on pois talvesta eli mieti siinä sitten mikä on paras vaihtoehto jee... ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän