Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Ap, mikä sulla on sairautena? Jos saisit paremmin apua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mikä sulla on sairautena? Jos saisit paremmin apua siihen.
Masennus, ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäriö, asperger, sekamuotoinen persoonallisuushäiriö sekä liuta traumoja eli myös varmasti traumaperäinen stressihäiriö ja mikä näistä sitten on johdannaista mistäkin jne.
Kävelevä romukasa olen, korjausvaihtoehdot 1 kpl, romuttamo. ap
Jumala on todellinen. Jeesus paransi minun paniikkihäiriöni.
Minä en enää oikein tiedä kuka minä olen tai mikä minun kuuluisi olla, elämä vaan menee ohi kokoajan ja tänäänkin vaan istunut koneella ja huutanut itselleni kun en muuta tee ja heräsin vasta puoli kymmenen aikaan tosin jos on sairaslomalla miksi herätä aiemmin tosin en saa itseäni aikaisin nukkumaan vaan se menee sinne lähemmäs yhtä yöllä eikä siihen ole mitään syytä miksi näin, ei vaan ole mitään syytä miksi mennä nukkumaan tai herätä.
Kaikilla muilla ketä tiedän on elämä ja tekemistä jne. kun taas itse olen täysi luuseri jolla on täysin mitäänsanomaton elämä vailla sisältöä tai se sisältö ei enää tunnu miltään.
Haaveilen kokoajan että pääsisi ajassa taaksepäin. Vaikka sielläkin asiat olivat päin persettä niin enemmän siellä oli sisältöä. Haluan myös muuttaa menneisyyttä niin että se olisi parempi eli poistan sieltä tiettyjä ihmisiä esim joista ei ole ollut muuta kuin haittaa ja tuhoa niin nykyelämäkin voisi olla osin parempi kun nämä ihmiset poistaisi olemasta.
Mitä iloa vanhenemisessa on, pelkkää ahdistusta, tuskaa, kipua ja ym paskaa vaan??
Ja se on täyttä valetta että jokainen saa olla oma itsensä, ei pidä paikkaansa. Kokoajan pitää olla tietynlainen ja olla tiettyä mieltä asioista tai huomaa olevansa yksin mikä suurelta osin pätee omalle kohdalle eli kun ei ole tietynlainen niin on yksin.
Ihan sama, minä olen täyttä paskaa.
En edes odota ensi vuotta innolla tai muuta koska jokainen vuosi minulla on aina mennyt vaan huonompaan suuntaan ilman yhtään merkkiä paremmasta eli odotettavissa ensi vuodelle on taas rekkakuormalla paskaa niskaan kuten aiemmillakin vuosilla. ap
Miten vuosi sinulla on alkanut, ap?
Vierailija kirjoitti:
Oletko jutellut lääkärillesi eutanasiasta Sveitsissä? Yritä saada suomi maksamaan se, jos olet vähävarainen. Olen seurannut keskustelua ja tuli vaan Sveitsi mieleen.
Ei eutanasia ole ratkaisu ap.n ongelmaan. Ja tiedoksi että yllyttäminen itsemurhaan on rikos.
Jos ei ole töissä, valvoo melko myöhään ja nukkuu melko pitkään, ei siinä ole mitään vikaa. Eihän tuossa nyt unirytmi ihan katollaan ole. Tietysti hyvän ihmisen mitta on se kukonlauluun heräävä tehopakkaus, jollainen ei jaksa olla, jos sairastaa. Älä nyt aloittaja tuollaisestakin keksi lisäsyytä itseäsi haukkua. Ahkera ja tehokas voi olla sitten kun on terve ja jaksaa, ja ihan mihin tahansa kellonaikaan. Nykyään saa jo elää omalla tavallaankin.
Itse siis teen niin. Makaan ja kiersin pahoissa oloissani, tai olen töissä, mihin menee ihan kaikki energia. Joskus hyvinä päivinä/jaksoina olen tosi tehokas, ahkera ja koti siisti.
Vierailija kirjoitti:
Lue Jobin kirja. Se on tuhansien vuosien takaa.
Lopulta hänen elämä oli onnellista.
Niin? Hänen elämänsä suunta muuttui, ja siitä tuli vieläkin parempaa kuin oli ennen surkeuksia oli ollut. Ihan tässä elämänajassa, ei tuonpuoleisessa.
Minun elämäni on ollut lapsesta asti vaikeaa ja yksinäistä.
Olen jo yli 60 v.
Aika taikuri saa olla, joka vielä tästä rämästä loihtii onnellisen 10 lapsen äidin, jolla lisäksi on maita ja mammonaa.
Sinä ja muut, jotka vastaatte kliseisillä raamatunjakeilla. Tehkää parannus!
P.s. anteeksi ap, että puutun ketjuusi. Olen kumminkin puolellasi, yksinäisen syrjäytyneen multihuipentuma itsekin
Vierailija kirjoitti:
Jumala on todellinen. Jeesus paransi minun paniikkihäiriöni.
Kivat sulle.
Mä olen uskossa, mut elämä on silti ihan paskaa.
Kukaan ei halua olla edes kaverini.
Pääset pois tästä maailmasta muuttamalla maailmankuvaasi. Tällöin maailmasikin muuttuu. Uudelleen ohjelmoi aivosi positiiviseksi
Älä ainakaan vietä aikaa täällä, elämä on livenä parempaa.
Minullakin elämä on mennyt alaspäin viime vuosina. Lapset ovat kasvaneet, eikö heistä ole enää seuraa. Ystävät ovat jättäneet yksi toisensa perään. Töissä sentään käyn. Kärsin unettomuudesta ja luulen, että saan jossain vaiheessa aivohalvauksen tms. nukkumattomuudesta. Eli ymmärrän sinua ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jutellut lääkärillesi eutanasiasta Sveitsissä? Yritä saada suomi maksamaan se, jos olet vähävarainen. Olen seurannut keskustelua ja tuli vaan Sveitsi mieleen.
Ei eutanasia ole ratkaisu ap.n ongelmaan. Ja tiedoksi että yllyttäminen itsemurhaan on rikos.
Ei se mikään itsemurha ole. Se on yksi vaihtoehto myös vaikeasti sairaille mielenterveyongelmaiselle ihmiselle. Käsittääkseni he avustavat myös heitä.
Suomessa ei vielä laillista. Tulisi varmasti pitkä jono eutanasiaan, kun kaikki vaikeasti mielenterveysongelmaiset jonottaisi siihen ja kuollettava piikki annettaisiin ja sitten hautuumaalle vietäisiin. Näin tämä ongelma ratkaistaisiin. Lopulta menisi rodunpuhdistuksen tasolle. Pohjasakka saataisiin pois ja samalla vanhukset yhteiskuntaa rasittamasta. Missä se raja olisi?
Ei ole mitään "pohjasakkaa". Ikävien sanojen käyttö lisää pahaa oloa. Jokainen ihminen on arvokas.
Ilmoita asiattomaksi viestejä. Se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään "pohjasakkaa". Ikävien sanojen käyttö lisää pahaa oloa. Jokainen ihminen on arvokas.
Nimenomaan ei ole olemassa mitään pohjasakkaa ( mielenterveysongelmaiset ja muut sairaat eivät ole pohjasakkaa!!!!) Mutta miksi näille ehdotetaan itsemurhaa ja eutanasiaa tässäkin keskustelussa? Kamalaa! Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Nämä ihmiset tarvitsivat apua.
Vierailija kirjoitti:
Miten vuosi sinulla on alkanut, ap?
Yleensä aina kun en katso ketjuani siihen on tullut miljoona kommenttia, vähän sama kuin kännykän kanssa, jos en katso sitä tai jätän sen johonkin joksikin aikaa siihen tulee viesti tai puhelu, tyypillistä.
Mutta asiaan samanlailla alkanut vuosi kuin viime loppui, itseasiassa en edes tiedä vuoden vaihtuneen koska minulta puuttuu uusi seinäkalenteri ja kännykkää tai tietokoneen vuosilukua katsomalla en tiedosta vuoden vaihtumista. Lisäksi koen valtavaa ahdistusta vuoden vaihtumisesta ja joulun loppumisesta kun en siihen tunnelmaan edes päässyt ja joulukalenteri on keittiön seinällä mutta en halua heittää sitä menemään tai ottaa sitä edes pois siitä. Tulee itkukohtauksia milloin mistäkin ja raivokohtauksia sekä ahdistaa laskut ja kaikki mahdollinen. ap
Vierailija kirjoitti:
En keksi itsestäni muuta kuin ikävää sanottavaa, en koe itseäni arvokkaaksi millään tavalla. ap
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan vietä aikaa täällä, elämä on livenä parempaa.
Koen livemaailman epätodelliseksi kuten aiemmin olen täällä maininnut eli en näe maailmaa todellisena vaan vääränä, se ei ole oikea vaan siellä on kaikki pielessä kuten nettimaailmassa. Kaikki on väärin tässä todellisuudessa. ap
Tämä todellisuus on ihan väärä täällä ei mikään ole totta!!! Minä en ole antanut lupaa hakata metsää tuosta vierestä että maisema muuttuu minulta pitää kysyä lupa saako maisemaa muuttaa!!!
Minä en ala asua missään kaupungissa tai taajamassa tai mitä lie ovat!!! MInä asun siinä missä olen vaikkei olisi ollenkaan rahaa silloin minulle annetaan rahaa että on varaa elää kuin normaali ihminen!!! Tämä talo ynnä muut rakennukset arvoltaan nolla täällä ei missään mutta asun tässä tai en missään!!! Kaupungissa olen vielä enemmän yksin kuin tässä nyt, pelkkää betonia joka puolella!! Ei ole rahaa laskuihin joten en ajattele niitä mitenkään jos aletaan perimään sanon niille että ***** itseni jos yritätte jotain!! Kaupungissa voin käydä mutten koskaan tule sinne muuttamaan!!!!
Kaupassa ärsyttävää kun siellä jotain minua paljon nuorempia pareja ja itse en koskaaan ole edes suudellut tai mitään ja koska olen tällainen jälkeenjäännyt autistinen vammainen työkyvytön ääliö niin tilanne ei edes parane koskaan ja vanhempana ei kiinnosta koska on silloin vanha ja ruma ja nyt olen jo ruma ja työkyvytön paska jolla kaikki paikat kohta rikki enkä osaa mitään koska olen vammainen paska!!!
Minulla oli jo yli 10 vuotta sitten suunnitelma että viimeistään 50 vuotiaana ***** itseni koska en aio muuttua vanhaksi!!!! NYt on kohta enää 14 vuotta jäljellä tosin tällä nykymenolla olen poissa pian jos tämä plkrleen viimeinen aivosolu joka tekee vastarintaa lopettaisi sen rimpuilun ja antaisi minun mennä, täällä ei ole minulle mitään muuta kuin tuskaa!!!
Nytkin kuuntelen musiikkia joka tehty silloin kun olin vasta joku 3v, nykymusiikki on pääosin täyttä kuraa.
Syön suklaata niin että alkaa tulla huono olo mutta ei kiinnosta vaikka tukehtuisi niihin!!!!
Minä haluan traktorin, Massey Ferguson 5S.145 tosin 8S.285 olisi kanssa kiva omistaa. 305-versio joka on huippumalli ei käy koska on portaaton vaan haluan sen uudella 28x28 kaksoiskytkinvaihteistolla joka on vielä toiseksi ylimmässä mallissa vaihtoehtona. 5S olkoon etukuormainkone ja 8S sopii raskaiden työkoneiden vetoon.
Tajuatteko millaista täällä on elää kun on tällainen autistinen paska jota kiinnostaa tasan tarkkaan vain tietyt asiat ja muut asiat on täysin merkityksettömiä!!!! Minä voisin opiskella vaikka kaiken Star Warsista päähäni jos muisti toimisi tai kaikki massikan mallit ym tiedot päähäni mutta esim uusi ammatti ei kiinnosta eikä päähän jää mitään!!! Vain se mikä kiinnostaa on minulle merkitystä kaikki muu on turhaa!!!
Armeliampaa olisi kuolla pois kuin kitua täällä tällaisena vammaisena idioottina jolla on pää täysin paskana ja kroppa alkaa mennä kanssa paskaan kuntoon!!!
VIHAAN ITSEÄNI!!!! ap