Haluan pois tästä maailmasta.
Kuolemakin on parempi kuin muuttua tästä vielä enemmän zombiksi joka ei tunne pian mitään, on elossa mutta ei tunne yhtään mitään, mätänee vaan olemattomiin hitaasti kituen.
Tämä ei ole elämää vaan kidutusta ja tuskaa vailla mitään iloa.
Tänäänkin käytännössä vaan istunut sisällä koneen ääressä, olen äärettömän paska olio en ansaitse mitään ihmisisarvoa koska olen mitäänsanomaton ja saamaton vammainen luuseri paska.
Olen päivät yksin kissa on mutta eipä se mitään auta. Olen yksinäinen tyhmä paska.
Kommentit (1389)
Paljon siellä on nyt pakkasta, ap?
Vierailija kirjoitti:
Paljon siellä on nyt pakkasta, ap?
No päivällä oli jotain 8 astetta ja nyt 11. ap
Minä en tiedä tästä maailmasta, se on ihan erilainen missä minä olen ollut, tämä ei ole sitä mitä sen pitäisi olla. En selitä tarkemmin jouluani mutta joulu ei tunnu joululta tai ole tuntunut vähään aikaan ja kaikki tuntuu väärältä. Ulkona kun kävin tuossa päälle tunti sitten meni taas pään sisältö tolaltaan kun katosi yhteys kaikkeen tai jotain meni rikki taas tai en tiedä, minun pääni on ihan sekaisin.
Kela myöntää kuntoutus/työttömyyseläkettä tai miten ne termit meni en minä tiedä mutta minä olen ihan pihalla kohta kaikesta kun ennen tajunnut sitä ja tätä ja nyt on vaan tällainen vammainen paska.
Minulla ei nyt riitä ajatus selittämään tarkemmin saunan jälkeen ja, en minä tiedä oikeasti tämä maailma on ihan vääränlainen se ei ole OIKEA!!! Kaikki on väärin, minä olen kokoajan jatkuvassa stressitilassa joka asiasta ja jatkuvasti saan hermoromahduksia joka asiasta.
Minun elämä on loppu ja ihan pielessä. ap
Kyllä täälläkin aletaan olemaan kyllästyneitä koko maailmaan. 36 vuotta katseltu ja alkaa riittämään jo nyt. Ihmisten ahneus, itsekkyys, julmuus, minä, minä ja MINÄ... Suurin osa ihmisistä on hirviöitä!
Suurimman osan vuodesta tai ajasta olen itsekseni eikä minulla ei ihmistä kenen kanssa jutella ja koska minulla on jutteluaiheet rajoittuneet ja mielenkiinnon kohteet niin ketään ei kiinnosta minun juttuni jne. Olen tylsä paska. Ja tyhmä, oikeasti kun aivot ovat kuluneet niin paljon ettei niihin saa työnnettyä enää mitään JÄRKEVÄÄ informaatioita tai opittavaa asiaa. Turhaa tietoa sinne kyllä menee siis sellaista joka itseä kiinnostaa mutta ei auta työ tai muussa elämässä yhtään. ap
Minä olen ihan vammainen jälkeenjäännyt idiootti ja psyykkisesti romu paskaläjä!
Pelkkä totaalisen kroonisesti stressaantunut ja psyykkisesti hajonnut romuläjä!
Minä en enää tahdo pysyä todellisuudessa kiinni vaan aivot hakee kokoajan jonnekin menneeseen missä on turvallisempaa, saan joulukalenteristakin itkukohtauksia. Kaikki on ihan väärin täällä!!! MINÄ OLEN VÄÄRÄ JA PASKA RUMA OLIO!!!!
Auto pitää olla tietynlainen tai en saa yhteyttä tähän maailmaan. Esineet vaihtuvat ja maisemat muuttuu, todellisuus ei ole enää oikea!!!!
TAJUATTEKO MILLAISTA HLVETTIÄ MINUN ELÄMÄNI ON JOKA STANAN PÄIVÄ VIIKOSTA KUUKAUDESTA VUODESTA TOISEEN KUN ON TÄLLAINEN MIELISAIRAS PASKA!!!!!!
HALUAN OMAN TODELLISUUDEN!!! POIS TÄSTÄ TEIDÄN MAAILMASTA MINÄ EN TÄNNE KUULU HALUAN OMAN MISSÄ KAIKKI ON OIKEIN JA MINUN ON TURVALLISTA OLLA JA KAIKKI ON NIINKUIN PITÄÄ!!!! ap
Olet arvokas, vaikka sinulla onkin asperger.
Koska sinulla onkaan seuraava aika psyk. sairaanhoitajalle? Onko lääkityksesi kunnossa, kun et koe oloasi turvalliseksi? Halaa vaikka tyynyä ja ajattele, että se lohduttaa sinua. Sano itsellesi, että ei ole mitään hätää, selviät tästä. Tarvittaessa soita taas kriisipuhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinulla onkaan seuraava aika psyk. sairaanhoitajalle? Onko lääkityksesi kunnossa, kun et koe oloasi turvalliseksi? Halaa vaikka tyynyä ja ajattele, että se lohduttaa sinua. Sano itsellesi, että ei ole mitään hätää, selviät tästä. Tarvittaessa soita taas kriisipuhelimeen.
Tiettyjen syiden takia seuraava aika lienee vasta joskus helmikuussa ellei sitä ennen tule soittoaikaa mutta tapaamista ei ole kuin vasta helmikuussa ja lääkärin kanssa tapaaminen vasta tammikuun lopulla.
Tyynyn halaaminen ei tunnu enää miltään ja lähinnä hoen itselleni että toivottavasti kuolen pian.
Kriisipuhelin on aina kun on tarve sille niin varattu. ap
Rukoilen puolestasi ja varmaan moni muukin rukoilee.
Paskempi juttu, tämä maailma on ainoa mitä täällä on, eli siitä ei ikävä kyllä pois pääse.
Vttu että minä olen tyhmä ja vammainen paska idiootti!!! Missään asiassa mikään ei onnistu vaan kaikki menee pieleen!!!
Nytkin huomasin että minulla voisi olla talvikengät mutta koska niitä on vain yksi eli toinen puuttuu koska olen varma että jossain siivouksessa olen heittänyt sen menemään vaikka se ilmeisesti olisi ollut toimiva kenkä mutta koska olen täysin hahmotuskyvytön ja ajatteluun kykenemätön autistinen paska niin mikään EI KOSKAAN ONNISTU VAAN MENEE PIELEEN!!!!
KUOLLA MINUN PITÄISI!!!! AP
Kaikki on tylsää ja ihmiset tyhmiä ja sitten me eletään täällä satavuotiaiksi.
Ei kengän takia pidä kuolemaa ruveta tekemään. Jos sitä ei oikeasti löydy, niin heitä se toinenkin menemään, ja yritä äkkiä unohtaa kumpikin. Mitään kenkiä ei ollutkaan. Se on mennyttä. Tulee uusia, se on vaan materiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kengän takia pidä kuolemaa ruveta tekemään. Jos sitä ei oikeasti löydy, niin heitä se toinenkin menemään, ja yritä äkkiä unohtaa kumpikin. Mitään kenkiä ei ollutkaan. Se on mennyttä. Tulee uusia, se on vaan materiaa.
Mutta nämä olisivat olleet reilusti paremmat ulkoiluun kuin saappaat mitkä on ainoat jalkineet mitä minulla on joilla kävellä tuolla pakkassäässä mutta ne ei sovellu ainakaan itsellä kovalla alustalla kävelyyn eli 5km mitä yleensä yrittänyt päivisin kävellä ei noilla onnistu tai onnistuu mutta on sitten jalat kipeät. Metsät on ainoa vaihtoehto mutta sielläkin on maapohja kova kun tuli kovat pakkaset ennen lumia ja vielä ei ole lunta joka pehmentäisi sopivasti ja pian sitä lunta on liikaa metsässä kävelyyn, olen joskus yrittänyt tuolla puolen metrin lumessa metsissä tarpoa. No saahan siinä hien päälle mutta tunnissa jos etenee vajaan kilometrin ei siinä ole järkeä ja vaatteet on märkiä jne.
Pelkkää sisällä istumista ollut jostain marraskuun loppupuolelta, sitä ennen noin joka päivä yritti kävellä 5-9km päivässä mutta sen jälkeen ollut hiljaista kun vaatetus ja jalkineet ei ole kunnossa.
En tiedä mitä taas höpisin tähän olen henkisesti ihan loppu. ap
Minun psyyke on täysin tuhoutunut, kaikkein parasta olisi jos minä vain kuolisin pois enkä jäisi tänne kitumaan vielä vuosikymmeniksi!!!!
Kun oli vuosi 1999 niin vuodesta 1989 oli vain 10 vuotta, nyt 32??!!! MITÄ??? 1999 oli vain vähän aikaa sitten ja siitäkin on jo 22 vuotta, mitä helvettiä???!!!!!!! OIKEASTI MITÄ HELVETTIÄ??!!
Minä en ymmärrä enää vaan olen irrallaan tästä todellisuudesta joka ei ole edes totta vaan jokin sairas pila!!!! TÄTÄ TODELLISUUTTA EI OLE OLEMASSA VAAN TÄMÄ ON TÄYSIN SAIRAS PILA!!!!
MIKÄÄN TÄÄLLÄ EI OLE TOTTA VAAN KAIKKI ON PELKKÄÄ HARHAA JA VALETTA!!!!
TÄÄLLÄ ELÄMINEN ON PELKKÄÄ HELVETTIÄ!!!!!
JOKA PÄIVÄ TOIVON KUOLEMAA TAI SITÄ ETTÄ TÄMÄ TODELLISUUS KORJAANTUISI, KUMPIKOHAN ON TODENNÄKÖISEMPÄÄ????!!!
Minä olen psyykkisesti ja fyysisesti ihan paskana!!!!! JA TERVEYDENHUOLTOA EI KIINNOSTA PASKAAKAAN!!! OTA BURANAA TAI SOITA KRIISIPUHELIMEEN NIIN SELKÄVAIVAT KORJAANTUU KOSKA MEITÄ EI KIINNOSTA!!!!
MIKÄ HELVETTI TÄTÄ MAAILMAA VAIVAA SAATANA??!! MINÄHÄN SANOIN ETTÄ TÄMÄ TODELLISUUS EI OLE TOTTA VAAN SAIRASTA PILAA!!!! ap
Ota koronarokote, siihenhän kuolee kaikki.
Lue Jobin kirja. Se on tuhansien vuosien takaa.
Lopulta hänen elämä oli onnellista.
Kuiskaako ne korvaan tuhmia?