Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä pahoitti mielensä kun lopetin suhteen seksin puutteen vuoksi

Vierailija
18.11.2021 |

Ei tässä tarkoitus ollut mitään siskoa etsiä.

3 kk kun oli päänsärkyä ja "ei tänään" mietteitä niin heippahei.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde ilman seksiä on kuin asuisi kämppiksen kanssa.

Ja aina on vika miehessä, jos seksiä ei ole.

Kulahtanutta, taitamatonta jyystöä.

Vierailija
102/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se pahoitit mielesi, kun et naiseltasi saanut.

Ehkä nainen halusikin sinusta eroon, ja nyt väität naisen pahoittaneen mielensä.

Oletpa taukki!

Hih, niinpä🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä syy lopettaa ajoissa suhde  jos seksi ei toimi.

Vierailija
104/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin miehen samaisesta syystä, seksiä oli muutaman kk välein ja tottakai halusin enemmän. Liian pitkään tuota kattelin, oma itsetuntokin meni. Mies oli ihan häkeltynyt kun lähdin. Kumma juttu. (Syy miehen haluttomuutern lieni matalissa testoissa jotka taannoin todettiin tutkimuksin).

Nyt sitten itse törkeesti pihtaan (eri mieheltä), koska olen raskaana, hormonit kuivattaa ja peräpukamat roikkuu, eli ei paljo paneta.

Noi on helposti korjattavissa. Käy apteekissa ja nauti sit elämästä

Vierailija
105/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä hän ajattelee, että olit pelkkä reikä hänelle kun suhde loppui seksin vähyyden takia. Ehkä hän ajatteli, että muut asiat painaisivat suhteessa sinulle enemmän. Kokee itsensä arvottomaksi nyt ja on siksi sinulle vihainen. Täysin ymmärrettävää. Toivottavasti selvitit asian hänen kanssaan kunnolla etkä vain ilmottanut, että "kun ei tule pillua niin turha tässä on jatkaa moro". Se kyllä paljastaisi sen, että olet parisuhteessa vain seksin takia.

No pillua varten ei todellakaan tarvitse enää nykyään parisuhdetta...

Vierailija
106/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei yhtäkkiä lopu, jos kaikki muu on kunnossa. Seuraavassa suhteessa sama edessä, kun et pelkurina uskalla kohdata ongelmia, vaan katsot oiretta.

Moni nainen on haluton ihan miehestä riippumattomista syistä. Turha tätä on taas tällaiseksi kääntää...

Seli, seli🤭

Vierailija
107/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty, Ap. Jos intohimo katoaa suhteesta, se tuskin enää tulee koskaan palaamaan siihen samaan suhteeseen.

Vierailija
108/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa....okei??

Mitä järkee näitä vanhoja juttuja on nostella???

Vierailija
109/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eroaisin itsekin, jos seksielämä ei toimisi. Ja olen nainen.

En ole koskaan ymmärtänyt miten moni kituu seksittömässä kämppissuhteessa. Ehkä se seksi ei sitten ole kaikille kovin tärkeä asia.

Vierailija
110/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea päätös. Itse kadun ensimmäisessä parisuhteessani, etten jättänyt parin kuukauden seksittömyyden jälkeen. Kestinkin sitten pari vuotta melkein totaalisessa puutteessa, koska koin, että olisin "pinnallinen" ja epälojaali, jos lopettaisin suhteen tämän takia. Ex-tyttöysyäväni oli myös manipuloiva ja sai minut potemaan syyllisyyttä, että olin "seksiaddikti", kun halusin seksiä enemmän kuin kerra puolessa vuodessa. Nöyryytti minua jopa, kun jäin kiinni masturboimasta. Sekin oli ilmeisesti suuri rikos. Lopulta eksä sitten jätti minut petettyään minua pitkään.

Fakta on, että jos seksiä ei ole, kumppanisi ei yksinkertaisesti halua sinua. Kyseessä ei ole enää romanttinen suhde eikä sinua koeta viehättäväksi. En enää koskaan alistu tuollaiseen tilanteeseen. 

Vierailija
111/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eroaisin itsekin, jos seksielämä ei toimisi. Ja olen nainen.

En ole koskaan ymmärtänyt miten moni kituu seksittömässä kämppissuhteessa. Ehkä se seksi ei sitten ole kaikille kovin tärkeä asia.

Meillä on rakkaussuhde sanan perimmäisessä merkityksessä. Meillä on valtavasti rakkautta, läheisyyttä, kosketusta, iloa ja naurua, kumppanuutta, arvostusta. Meillä ei ole seksiä koska mies ei enää kykene, stressistä ja sairauksista johtuen. Ei. Seksi ei ole minulle niin tärkeä asia että jättäisin kaiken tämän. Minulle kitumista olisi elää rakkaudettomassa liitossa. Siitä lähtisin, vaikka seksiä olisikin. 

Vierailija
112/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava suhde tulee päättymään samalla tavalla. Yleensä jos naista ei seksi kiinnosta, suhteessa on muita ongelmia. Useimmiten nainen on kommunikoinut näistä ongelmista. Sitten tulee yllätyksenä kun seksi ei tunnu luontevalta.

Yleisiä ongelmia:

- Väsymys (jos kyseessä epäreilu kotitöiden jako, naurettavaa vaatia seksiä kun toinen ihan poikki)

- Romantiikan puute

- Keskustelun puute

- Tyly käytös

- Tylsyys

- Selvittämätön riita

- Seksi keskittyy miehen pippelin ympärille

Vierailija
113/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että mukana on myös pää ja oikeat tunteet, halu ja järki, kaikki yhdessä. 

Vierailija
114/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jätin miehen samaisesta syystä, seksiä oli muutaman kk välein ja tottakai halusin enemmän. Liian pitkään tuota kattelin, oma itsetuntokin meni. Mies oli ihan häkeltynyt kun lähdin. Kumma juttu. (Syy miehen haluttomuutern lieni matalissa testoissa jotka taannoin todettiin tutkimuksin).

Nyt sitten itse törkeesti pihtaan (eri mieheltä), koska olen raskaana, hormonit kuivattaa ja peräpukamat roikkuu, eli ei paljo paneta.

Raskaana, hormonit  kuivattaa ? Minä halusin raskaana seksiä vähintään yhtä paljon kuin muuloinkin.  3 lasta

Vierailija
115/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana, hormonit  kuivattaa ? Minä halusin raskaana seksiä vähintään yhtä paljon kuin muuloinkin.  3 lasta

Minä en halunnut laisinkaan. Jännä että maailmassa on muitakin ihmisiä. -Eri

Vierailija
116/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kuukausien tauko miehen kieltäytymisestä johtuen (syitä mm. loppuraskaus ja pelko synnytyksen käynnistämisestä, stressi, unettomuus, selkäkivut, ajoittaiset rektio-ongelmat...), mutta yllättäen olen vähitellen saanut hänet suostuvaisemmaksi. Jos nyt saisimme pidettyä noin kerran/viikko tahdin, niin tyytyisin kyllä oikein mielelläni tähän, vaikka pari kertaa viikossa olisi ideaali.

Vonkaaminen ei ainakaan auta, se vain ahdistaa ja ärsyttää toista. Meillä auttoi, kun huomasin, että mies on enemmän sillä tuulella kun olen itse ollut pirteä ja iloinen päivän mittaan. Tämä oli tärkeä huomio. En nyt väkisin feikkaa ylipirtsakkaa, mutta yritän pysyä mieluummin kevyellä mielellä kuin velloa negatiivisena. Sitten päätin, että hyvänä hetkenä ehdotan asiaa lempeästi halaten ja jos ei käykään, niin lopetan vänkäämisen, totean, että "ok, katsotaan vaikka millainen tilanne on huomenna?" ja päätän vain etsiä sopivan hetken s

Sinuna katsoisin mitämies puuhaa puhelimella tai tietokoneella. 

Vierailija
117/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ex suivaantui seksittömyydestä sen verran että tuikkasi puukolla 7kg sisäfileeseen ja alkoi lykkiä sitä himokkaasti edessäni. Harmitteli kun on niin sotkuista puuhaa mutta tekee kuulemma hyvää saada kerrankin reikää, kun ei sitä avioliitossa saa säännöllisesti. Tämän kännisen illan jälkeen jätinkin hänet.

On nykyään uudessa liitossa ja löytyy lapsiakin. Mietin että mitähän vaimo ja lapset olisi mieltä jos tietäisivät tämän sekaantuneen sisäfileeseen ja harrastaneen sisäfilesseksiä ex-vaimonsa edessä riitaisan illan päätteeksi?

Sairas ihminen täytyy olla kun seksi on noin tärkeää että sekaannutaan elintarvikkeisiin tai kuolleisiin eläimiin.

Vierailija
118/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ex suivaantui seksittömyydestä sen verran että tuikkasi puukolla 7kg sisäfileeseen ja alkoi lykkiä sitä himokkaasti edessäni. Harmitteli kun on niin sotkuista puuhaa mutta tekee kuulemma hyvää saada kerrankin reikää, kun ei sitä avioliitossa saa säännöllisesti. Tämän kännisen illan jälkeen jätinkin hänet.

On nykyään uudessa liitossa ja löytyy lapsiakin. Mietin että mitähän vaimo ja lapset olisi mieltä jos tietäisivät tämän sekaantuneen sisäfileeseen ja harrastaneen sisäfilesseksiä ex-vaimonsa edessä riitaisan illan päätteeksi?

Sairas ihminen täytyy olla kun seksi on noin tärkeää että sekaannutaan elintarvikkeisiin tai kuolleisiin eläimiin.

Sairaampaa olla harrastamatta seksiä kumppaninsa kanssa parisuhteessa.

Vierailija
119/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä hän ajattelee, että olit pelkkä reikä hänelle kun suhde loppui seksin vähyyden takia. Ehkä hän ajatteli, että muut asiat painaisivat suhteessa sinulle enemmän. Kokee itsensä arvottomaksi nyt ja on siksi sinulle vihainen. Täysin ymmärrettävää. Toivottavasti selvitit asian hänen kanssaan kunnolla etkä vain ilmottanut, että "kun ei tule pillua niin turha tässä on jatkaa moro". Se kyllä paljastaisi sen, että olet parisuhteessa vain seksin takia.

Itse on oman arvottomuutensa aiheuttanut. 

Oma lukunsa ovat parisuhteet, joissa on kasvuikäisiä lapsia. Silloin vanhempien voi olla hyvä pysyä yhdessä.

Mutta jos ei ole lapsia, miksi helvetissä mies jaksaisi parisuhdetta naisen kanssa, joka ei enää tunnista hänen miehuuttaan?

Vierailija
120/120 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kokema rakkaudenpuute parisuhteessa johtaa usein miehen kokemaan seksinpuutteeseen. Ihan vinkkinä.